nieuw water, nieuwe kansen

Plaats reactie
davey knol
Berichten: 479
Lid geworden op: 20-05-2007 22:06
Locatie: leiden

30-08-2007 22:15

hallo mede karpervissers,,
ik heb samen met mij vader een nieuw water ontdekt (voor ons dan)
ik ga er aankomende zaterdag de gehele dag vissen,, het is een kleine plas maar vol met vis,,

maar nu komt het wie kan mij helpen,, hoe ik moet gaan beginnen, het is overdag,,

moet ik me hengels ingooien en opserveren of zeggen jullie van een bepaalde strategie erop los laten of eerst pijlen of noem maar op,,

hoop op snelle reacties
Leer van je fouten, geniet van je succes...

2013 starten met vissen op kanalen.

PR: 56 pond Spiegelkarper (BTW-NL)
PR: 32 pond schubkarper (OPENBAAR-NL)


spoonD voor Instagram en Twitter
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

30-08-2007 22:46

Draagt je vader geen bak ervaring met zich mee?
jan van kranenburg
Berichten: 429
Lid geworden op: 04-03-2007 03:07
Locatie: Den Haag

31-08-2007 02:31

Als je mij even voorzichtig een PB stuurt met info over dat
water, kan ik mss iets voor je betekenen. :)
Door misverstandje ruim 3500 van mijn posts sinds 2002, zoek.
Steun KSN!
Jens Dobbinga
Berichten: 559
Lid geworden op: 29-08-2007 20:08

16-09-2007 17:47

Hallo Davey!

Vissen er vaker mensen? Want als een vaker mensen vissen kun je hun ook wat om tips etc. vragen.

Misschien is het ook verstandig om een dagje te kijken en aan de kant, waar het helder is, wat mais of boilies gooien en kijken of het later weg is.

Je kan ook een dagje gaan vissen en dan gewoon je aas ergens bij de kant of bij wat planten te gooien.

En als de karper veel boven komen kun je misschien wel met kattebrokken van tom poes gaan vissen. Die doe je dan aan een normale maat 4 haak zonder lood. Misschien is het dan handig om met een dobber te vissen.

Succes ermee!

Groeten Jens 8)
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

17-09-2007 00:27

Wat voor strategie moet je in vredesnaam hebben in een kleine plas met veel vis. Als het nu ging om een grote plas met weinig vis... :)
Gewoon gaan vissen dus zou ik zeggen, dan kun je die dag je strategie gaan bepalen aan de hand van het resultaat.
Peilen lijkt me trouwens altijd nuttig, je wilt toch weten op welke waterdiepte je vist? Vis met wat verschillende aassoorten, zoals boilies, tijgernoten, mais etc. dan weet je snel genoeg wat de voorkeur heeft en wat misschien al is "uitgevist".

Succes en groet,
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Plaats reactie