Braassemermeer

Gebruikersavatar
Harm Bakuwel
Berichten: 135
Lid geworden op: 13-10-2006 13:49
Locatie: Maarssen

24-05-2007 19:03

Dat ik er volgens jou, en Harm Bakuwel een probleem van maak


hé hé, ik had er alleen een vraag over..... ik snapte de reactie gewoon niet (eerlijk gezegt nog steeds niet helemaal)

Maar goed, allemaal off-topic geklets...

Wat mij aangaat gaan we verder over het Braassemermeer.
Zo niet, mag dit draadje van mij worden gesloten.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

24-05-2007 19:31

Rene,

Mensen die mij aanvallen vindt ik doorgaans niet aardig. Met mensen die terecht kritiek op me hebben omdat ik ze onheus bejegen heb ik totáál geen moeite. Al moet het er soms wel eens extra bij me worden ingewreven voordat ik het zélf ook zie :) Maar dan ben ik ook bereid om dat toe te geven en m'n excuses aan te bieden.

Zou ik van je mogen weten op wélk deel van m'n antwoord je doelt zodat ik dat eventueel alsnog zou kunnen rechttrekken?
Groet,

John

Ps. Sorry, ik weet dat ik wel eerder contact met je heb gehad maar wat daar de issue van was is me ontgaan. Al m'n pb's zijn gewist maar verklaar je nader. DXXX"X????

Harm,

Goed lezen en wel de hele zin quoten als je het begrijpelijk wilt houden en echt duidelijk wil maken.
Zoiets bijv.
John Pannekoek schreef:
Dat ik er volgens jou, en Harm Bakuwel een probleem van maak dat je een boot bezit zegt meer over jou dan over mij
En als het aan mij ligt gaan we hier helemaal niet verder over de Braasem. Althans niet als we het over stekinfo gaan hebben. Voor de rest kan het me niet boeien.
Groet,

John
Gebruikersavatar
Rene Vermunt
Berichten: 269
Lid geworden op: 18-09-2004 20:47
Locatie: Zuid-Holland

24-05-2007 20:41

Beste Pannekoek,

Ik ben weg....
Ik ga het eens een weekje daar proberen.
Die stek moet wel heel "hot" zijn, zo aan je reacties te zien.
(bedankt voor de tip :o )

En je weet het he, met een boot(tje) kom je overal. :P
Gebruikersavatar
Harm Bakuwel
Berichten: 135
Lid geworden op: 13-10-2006 13:49
Locatie: Maarssen

24-05-2007 23:30

Da's niet helemaal waar, Rene. Mijn boot steekt 1,5 meter diep, dus op een aantal plekken kan ik er niet mee komen.

Vandaar dat de zodiac ook meegaat

Boot, bootje....hmzzz, ok, misschien heb je toch wel gelijk. :lol:
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

25-05-2007 00:00

Rene Vermunt schreef:Beste Pannekoek,

Ik ben weg....
Ik ga het eens een weekje daar proberen.
Die stek moet wel heel "hot" zijn, zo aan je reacties te zien.
(bedankt voor de tip :o )

En je weet het he, met een boot(tje) kom je overal. :P


Jammer dat je het zo flauw en kinderachtig interpreteert Rene. Je hebt me heel even op een dwaalspoor gebracht door me het gevoel gegeven dat er wel met je te praten viel. Let wel, héél even dan hé. Ik heb in ieder geval m'n best gedaan om duidelijkheid te scheppen daar waar ik (en anderen) eigenlijk (terecht!) pissed off wa(ren)s.

Ik heb je ook nog gevraagd waar ik je onterecht heb aangevallen, helaas reageer je daar niet inhoudelijk op. Maar je hebt i.i.g. Harm met je mee. Niveau weet elkaar uiteindelijk altijd weer te vinden blijkt maar weer????
Lot's of fun jullie daaro!
Groet,

John
K. van den Herik

25-05-2007 07:48

Afbeelding

klaar
Gebruikersavatar
Rene Vermunt
Berichten: 269
Lid geworden op: 18-09-2004 20:47
Locatie: Zuid-Holland

25-05-2007 15:57

8)
Laatst gewijzigd door Rene Vermunt op 25-05-2007 17:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

25-05-2007 16:56

Zelfs groote volwassen mensen hebben niet de capaciteiten om normaal een discussie met elkaar aan te gaan.(john ik doel niet op jou)
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

25-05-2007 19:05

Tja,

Zelf had ik de handdoek vannacht om 00.00 uur al geworpen. Maar er zullen altijd weer mensen zijn die zonodig het laatste woord moeten hebben. Wat ik dus uiteindelijk alsnog zal zijn als er niemand meer reageert :D
Ik wilde eigenlijk nog alle medestanders die eenzelfde mening zijn toegedaan over het uitwisselen van stekinfo, in dit geval zelfs voorzien van uitgebreid fotomateriaal, en mij en de 'Braasemvissers' in deze discussie hebben gesteund hebben door hun mening te posten hartelijk danken. Zo zal het zéker tot degenen die het eigenlijk gewoon goed bedoelen (zoals Rene!) snel doordringen dat dít soort info eigenlijk not done is.

En voor alle duidelijkheid. Ik vis hier zelf NOOIT. Ik kom er wel regelmatig, vandaar dat ik weet dat het voor de locals moeilijk is een plekje te bemachtigen op de weinige toegangkelijke stekken.
Ik heb dus weer eens m'n nekkie uitgestoken voor anderen, dat er zoals gewoonlijk keer op keer weer wordt afgesabeld. Ik vindt het best, de betreffende posting is gewijzigd.

Don Quichotte gaat boodschappen doen en een penneke te water laten!!
De groeten,

Don

En nu als de sodemieter op slot die handel :) :)

Ps. Klaas, vertel eens hoelang je (werkelijk) hebt moeten Koekelen voor die wel héél erg sterke picca????? :lol:
Gebruikersavatar
Rene Vermunt
Berichten: 269
Lid geworden op: 18-09-2004 20:47
Locatie: Zuid-Holland

25-05-2007 22:38

Nog ff dan...... want ik wil eigenlijk wel het laatste woord hebben !

Ik heb er sinds begin Maart tot en met vandaag; 25-5-2007 / 21.10 nog NOOIT iemand zien vissen. Op de betreffende stek dan, waar we het eigenlijk over hadden. En geloof me, ik vaar daar 3 keer per week langs.
Je kan er overigens nergens vanaf de KANT vissen. Dus mijn reactie was niet "not done" zoals jij dat zegt....... Buiten dat, al vis je daar met 30 man dan nog zit je elkaar niet in de weg.

Ik heb de afgelopen jaren al zo vaak zulke reacties gezien hier op het board. Volgens mij is dit board toch bedoeld om elkaar te helpen ? Dan kan je net zo goed alle info van alle wateren eraf halen. Je noemt mij
kortzichtig en egoïstisch, maar ik denk dat je meer bij je zelf te raden moet gaan........

End of this story...... ik ga me tijd beter besteden..... VISSEN!
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

25-05-2007 22:56

Rene,

Met locals is het vaak zo dat ze weten wannéér ze op bepaalde stekken moeten vissen. Waarom denk je dat jij alleen maar zit te blanken. Ik heb er overigens wel veel respect voor dat je stug blijft doorzetten.
Ga verder maar lekker verder met mij de zwarte piet toespelen en hou je kop daar maar lekker diep in het zand, kan niemand je zien!. Maar vergeet niet af en toe te ademen, vaart wat makkelijker. Ik zou dan wel zo'n beschermkapje opzetten als ik jou was, die willen nl. óók nog weleens kritiek tegenhouden.
Het ga je goed!
Groet,

John
Gebruikersavatar
Rene Vermunt
Berichten: 269
Lid geworden op: 18-09-2004 20:47
Locatie: Zuid-Holland

25-05-2007 22:59

Laterssss 8)