Echt grote brasem

Plaats reactie
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

12-03-2007 08:41

Al een hele poos ben ik er naar op zoek en de laatste twee seizoenen is er eigenlijk weinig van gekomen. Maar het komende jaar ga ik weer verder met mijn zoektocht naar een geschikt water voor echt grote brasems.

Wat ik zoek is eigenlijk een afgesloten water ergens in Limburg met een bestand aan specimen brasems vanaf een kg of drie. Dus geen putje met vooral vissen van anderhalf kilo waar toevallig iemand eens een keertje een brasem van 60cm heeft gevangen, maar een bestand met de kans om misschien nog over de 4 of 5 kg grens te gaan.
Ik verwacht niet bepaald meteen met mijn neus in de boter te gaan en zeker ook niet snel een dagje aan het water flink wat lappen van slijm te vangen. Eigenlijk is het meer een beetje als uitdaging gezocht. Brasems die de moeite waard zijn...

Dus als iemand informatie zou hebben die wellicht interessant zou zijn... het is welkom. Zou het om een water gaan buiten de provincie, dan heb ik nog steeds interesse omdat het dan misschien leuk is voor een keertje een lang weekend.
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

13-03-2007 18:23

Up...

En de mensen die me al geholpen hebben. Hartelijk bedankt!
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Jan Peter Teerling

14-03-2007 12:52

Brasems die de moeite waard zijn...
:roll: :lol:
Bart Raven
Berichten: 14
Lid geworden op: 16-05-2007 16:35
Locatie: Hilversum

21-05-2007 11:47

als je grote brasem wil vangen moet je op het betaalwater van ECG gaan vissen, CARPE DIEM in zevenaar, ik ving daar een Massive brasem van 82 cm en 8 pond!!!!!
Persoonlijk record: 39 pond, 1 meter 2
Plaats reactie