Put van balk oftewel plas lage weide

jan nelder
Berichten: 60
Lid geworden op: 27-06-2004 16:02
Locatie: maarssen

17-12-2006 23:51

Ik denk dat begin vleuten wel een mooi watertje voor je is 8)
Gebruikersavatar
Harm Bakuwel
Berichten: 135
Lid geworden op: 13-10-2006 13:49
Locatie: Maarssen

17-12-2006 23:58

jan nelder schreef:Ik denk dat begin vleuten wel een mooi watertje voor je is 8)


maar daar zijn ze nog steeds aan het graven / baggeren....
Ik dacht dat dat wel wat zou worden over een jaar of wat....

Nogmaals, ik ben nieuw in deze materie....meen je dit serieus???
peter andrae

18-12-2006 00:14

bij haarlem de borden zandvoort aanhouden dan aan de dijk rechts man man wat me daar een vis zit phoe phoe.




zukke grote.
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

18-12-2006 14:32

Kommmmmmeuh balk is niet zo makkelijk heur :oops: (als je onbekend bent)
Arjen Lans

18-12-2006 14:56

Patrick van Leur schreef:Kommmmmmeuh balk is niet zo makkelijk heur :oops: (als je onbekend bent)


Valt best mee. Ik heb er dit jaar 3 nachten gevist en er in totaal tien gevangen tot 24 pond. 4 van de tien waren trouwens (verschillende!!!) rijenkarpertjes, van hetzelfde slag als Harm ze ook had.

Ik zat onder aan de nieuwe oprit te vissen. Alle vissen kwamen van rechts (lelieveld dat langs de kant loopt).

Als je voor een dertiger gaat, dan zou ik een ander water kiezen, keus zat in de buurt zou ik zo zeggen. De sfeer van de oude put is weg met al die werkzaamheden. Ook lopen er nog wel eens wat zwervers rond, maar daar heb ik nooit last van gehad.

Arjen
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

22-12-2006 12:54

Arjen Lans schreef:
Patrick van Leur schreef:Kommmmmmeuh balk is niet zo makkelijk heur :oops: (als je onbekend bent)


Valt best mee. Ik heb er dit jaar 3 nachten gevist en er in totaal tien gevangen tot 24 pond. 4 van de tien waren trouwens (verschillende!!!) rijenkarpertjes, van hetzelfde slag als Harm ze ook had.

Ik zat onder aan de nieuwe oprit te vissen. Alle vissen kwamen van rechts (lelieveld dat langs de kant loopt).

Als je voor een dertiger gaat, dan zou ik een ander water kiezen, keus zat in de buurt zou ik zo zeggen. De sfeer van de oude put is weg met al die werkzaamheden. Ook lopen er nog wel eens wat zwervers rond, maar daar heb ik nooit last van gehad.

Arjen



Arjen,

Die rijenkarpers zijn makkelijk te vangen.. Maakt bijna niet uit waar je je aas dropt.

Er zijn er TE veel uitgezet en ze zijn ook nog eens lelijk met uitzondering!

Voor grote vissen kan je inderdaad een ander wat zoeken want er zitten maar weinig grote vissen. En om daar al je moeite voor te gaan doen.. Tis dat het voor mij makkelijk berijkbaar is dat ik er vis..

En de vrijheid op de plas.

mvg Patrick