Water rondom snowworld [color=green]zoetermeer[/color]
- Danny silv.
- Contacteer:
Is er iemand op het forum die wat weet over de kleine plasjes rondom snowworld zoetermeer ? dan bedoel ik of er wel wat te vangen is of dat er hier mensen zijn die er altijd blanken, zodat ik het niet eens hoef t e proberen, en ja ik weet dat ik het zelf moet uitzoeken maar als dit nogal bekend is van het water dan ga ik er wel extra me best voor doen gesnopen ?

Waar een wil is, is een weg waar een weg is moet je blaze
- Henk Janssen
Hallo,
er zitten(zaten vissen tot een pondje of 25)wel leuke vissen niet echt hoge twintigers.
Een jaar of 4 geleden wel veel last van reetatleten , weet niet of het nu nog steeds is .
Ik kom er niet meer
er zitten(zaten vissen tot een pondje of 25)wel leuke vissen niet echt hoge twintigers.
Een jaar of 4 geleden wel veel last van reetatleten , weet niet of het nu nog steeds is .
Ik kom er niet meer
- Danny silv.
- Contacteer:
Wahahahaha reetatleten nou daar ben ik niet bang voor die weten het snel genoeg bij mij als ze niet welkom zijn, pff laat me lekker rustig vissen en dat is leuk om te horen ik ben al blij als er 20ers zwemmen 

- martijn bunte
- Contacteer:
pas maar op keuteldeukers zijn gek op jonge ventjes als jou(en nee ik praat niet uit ervaring)
aldejekes loat goan!
- Wil Jeurninck
- Contacteer:
Vork inslikken, heb je tralies er voor, komen die bruine ridders niet doorheen
- xavier van leening
- Contacteer:
ik raad je het af... vorige keer is er een maat van me daar overvallen
alles kwijt
alles kwijt
- Danny silv.
- Contacteer:
ik ben geweest, en met succes man 19 pond op me eigen boilie echt mooi.
en heb 1 autotje stil zien staan met 2 mannen die later een kwartiertje t bos in ginge
maarja verder geen last van gehad.ik vond het daar wel een rare bodem man zo te voelen, na het ingooien dan trok ik even aan en dan een beste weerstand en daarna voelde het weer losser aan echt raar ik had er zelf weinig vertrouwuh in
maarja toch goed gekomen, weet er eigenlijk verder nog iemand mooi nachtvis water in zoetermeer ?
en heb 1 autotje stil zien staan met 2 mannen die later een kwartiertje t bos in ginge

Je zegt zelf dat je weet dat je het zelf uit moet zoeken, dus trap eens een fiets onder je reet en ga fietsen..genoeg plekken in die omgeving. Ik raad je in ieder geval wel aan om het niet alleen bij nachtvisserij te laten maar ook in het voorjaar er op uit te gaan met bijvoorbeeld de penhengel. Toen ik eens een scharrel had daar in Zoetermeer heb ik me verbaasd (en zij zich geirriteerd) over hoe mooie vissen er wel niet rondzwemmen op de meest onverwachte plaatsen.
Plus als je je eigen plekjes vind is de voldoening veel groter dan wanneer iemand ze voorkauwd
Plus als je je eigen plekjes vind is de voldoening veel groter dan wanneer iemand ze voorkauwd

- Danny silv.
- Contacteer:
Ja maar stel dat iemand zoeen antwoord gaf van uh dat is net zoiets als de floriade dan ben ik er snel op uitgekeken snap je.
- jasper verbaan
danny als je nou is zelf op onderzoek uit gaat naar water en stekken en dan door er te vissen op dat water er probeert achter te komen wat er zwemt.
je ziet snel genoeg door goed observeren wat het water te bieden heeft
het lijkt mij alleen maar een grotere uitdaging als je niks weet over een water, des te groter is de voldoening toch.
je ziet snel genoeg door goed observeren wat het water te bieden heeft
het lijkt mij alleen maar een grotere uitdaging als je niks weet over een water, des te groter is de voldoening toch.
- Kenny Willems
- Contacteer:
Ik heb ook alles op de fiets moeten leren, en ook dat niet iedereen de waarheid spreekt over wateren.
Ik kan dus met zekerheid zeggen dat je van mijn kant geen antwoorden en of vragen ziet over wateren.
Zelf leren is echt het beste en het mooiste.
Ik kan dus met zekerheid zeggen dat je van mijn kant geen antwoorden en of vragen ziet over wateren.
Zelf leren is echt het beste en het mooiste.