Moi Mensen.
Ik heb een vraag m.b.t het boterdiepje in de stad Groningen.
Ik heb daar al een paar mooie plekken ' gespot' maar wie weet wat voor een bestand er op dat kanaaltje zit?
Ik weet dat er een paar jaar geleden een aantal project spiegeltjes los zijn gelaten, maar zit er bijvoorbeeld ook niet heel veel graskarper?
Ik hoef niet te weten hoe zwaar de vissen daar gemiddeld zijn, daar kom ik hopelijk zelf snel genoeg achter, maar wie weet er wat meer over dit mooie stukkie water.
B.V.D.
Lucien.
[b]Boterdiepje.[/b]
-
- Contacteer:
Het beste maar weer.
- bart van bezouw
- Contacteer:
Lucien,
Uit eigen ervaring: Veel schubs tot maximaal een pond of 21 a 22 (gemiddeld 14 a 15 pond) Heel af en toe een projectspiegel of andere spiegel en kans op een megagrasbak... (het graskarperbestand verschilt echter wel afhankelijk van welk stuk je gaat vissen, op sommige stukken komen ze beduiden meer voor dan op andere)
Groeten Bart
Uit eigen ervaring: Veel schubs tot maximaal een pond of 21 a 22 (gemiddeld 14 a 15 pond) Heel af en toe een projectspiegel of andere spiegel en kans op een megagrasbak... (het graskarperbestand verschilt echter wel afhankelijk van welk stuk je gaat vissen, op sommige stukken komen ze beduiden meer voor dan op andere)
Groeten Bart
-
- Contacteer:
Hey Bart,
Ik heb inmiddels 1 nachtje gezeten met weinig succes.
Wat mij opviel is de enorme hoeveelheid rotzooi wat er in dat water drijft.
Ik heb ondermeer 3 plastic tassen, een stuk vinyl van 1 bij 1,5 meter en heel veel waterplanten gevangen.
Verder heb ik het idee dat het er stikt van de krabben doordat ik een paar keer een hele langzame zakker kreeg met een compleet afgekluifde boillie als resultaat. Het is een zeer mooi watertje waar ik zeker wel terug kom, maar dan ga ik wel even wat andere plekken bekijken.
Misschien toch wat verder van de stad af?
Anyways, toch bedankt voor de info, ik ga dit weekend eerst ergens anders heen en zie volgende week wel ff of ik tijd heb voor nog een Boterdiep sessie.
Lucien.
Ik heb inmiddels 1 nachtje gezeten met weinig succes.
Wat mij opviel is de enorme hoeveelheid rotzooi wat er in dat water drijft.
Ik heb ondermeer 3 plastic tassen, een stuk vinyl van 1 bij 1,5 meter en heel veel waterplanten gevangen.
Verder heb ik het idee dat het er stikt van de krabben doordat ik een paar keer een hele langzame zakker kreeg met een compleet afgekluifde boillie als resultaat. Het is een zeer mooi watertje waar ik zeker wel terug kom, maar dan ga ik wel even wat andere plekken bekijken.
Misschien toch wat verder van de stad af?
Anyways, toch bedankt voor de info, ik ga dit weekend eerst ergens anders heen en zie volgende week wel ff of ik tijd heb voor nog een Boterdiep sessie.
Lucien.
Het beste maar weer.