zandafgraving

Plaats reactie
Gebruikersavatar
martijn bunte
Berichten: 1342
Lid geworden op: 25-07-2006 16:22
Locatie: ENSCHEDE
Contacteer:

26-07-2006 18:55

heeft iemand nog goede tips voor het bevissen van een zandafgraving bijv dieptes voeren op het wijd of juist kort bv takken bosjes b.v.d deze zandafgraving staat in open verbinding met een bekende rivier
aldejekes loat goan!
Gebruikersavatar
Arjen Dijkstra
Berichten: 578
Lid geworden op: 15-05-2005 23:46
Locatie: Tsjusterboxum (fr)

27-07-2006 00:05

Als je de mogelijkheid hebt is het het proberen waard om bij de opening te vissen waar de afgraving mee in verbingding staat met de rivier. Op deze plek zal de meeste aanvoer van voedsel aanwezig zijn. Diepte moet je zelf uitproberen, daar is voor zover ik weet geen gouden regel voor, op 75cm moet je ze ook kunnen vangen. Stekken waar bomen aan de kant staan vind ik zelf ook erg gunstig met betrekking tot de vangst. Ik weet niet hoe groot de put precies is, maar als je de gelegenheid hebt zou ik kleine hoeveelheden (750g) de hengel te voeren zou ik dit niet nalaten. Mijn ervaring op zandputten is dat de vissen vooral 's nachts rondes zwemmen en dichter aan de kant komen. Veel suc6
Ik zet mijn huupie in
Gebruikersavatar
martijn bunte
Berichten: 1342
Lid geworden op: 25-07-2006 16:22
Locatie: ENSCHEDE
Contacteer:

27-07-2006 16:13

zal de info gaan gebruiken binnenkort ga 2 keer 2 nachten vissen weet van het verleden dat er veel en zwaare vis inzit bedankt
aldejekes loat goan!
Plaats reactie