gat van waalre

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jakob de grote
Berichten: 52
Lid geworden op: 02-04-2006 12:16
Locatie: bergeijk

04-07-2006 19:28

wie weet iets over de nachtvisbepalingen op dit water???

pben mag ook
Gebruikersavatar
Arjan vd Palen
Berichten: 322
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

04-07-2006 23:25

Jacob,

Het is er officieel verboden te nachtvissen, maar het wordt er oogluikend toegestaan. Dit vertelde een bestuurslid van de visrechthebbende vereniging. Dit zou in overleg met politie zijn, die zo hard op kan treden tegen mensen die overlast veroorzaken.
En overlast is er zeker, zeker in de warme maanden had je er in het verleden best veel last van zwemmers en andere recreanten. Ook zaten er vaak weekenden lang hele groepen jongeren rondom het water. Als het goed is zou daar nu erg hard tegen op getreden worden.
Je auto er zomaar op de parkeerplaats zetten zou ik niet doen, ik had al verschillende incidenten opgevangen maar dacht dat het allemaal wel mee zou vallen. Nu weet ik zeker dat het waar is want ze hebben de auto van een vriend van me totaal vernield.

Mvg,
Arjan van der Palen

p.s. je kunt me ook op msn toevoegen, praat wat makkelijker
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

05-07-2006 07:52

ligt nog wat werk dus? Wie biedt?

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
alexander huhuh
Berichten: 109
Lid geworden op: 13-07-2006 21:16
Locatie: Eindhovuh!!

15-07-2006 14:07

en hadden jullie er helemaal niks van gemerkt dat ze zijn auto aan het slopen waren?

Alexander :evil:
Gebruikersavatar
Hans van Vrouwerf
Berichten: 526
Lid geworden op: 11-06-2003 02:00
Locatie: aant watur
Contacteer:

28-07-2006 14:23

Hoi,

Ik heb er vele malen gevist in mijn studententijd toen ik op het grafisch in e'hoven zat. Errug mooi water en ik viste daar veelvuldig 's nachts. Ik heb er ook nooit controle gehad terwijl ik de papieren had (een stukkie papier met je naam meer was het niet).

Maarre ik denk ook dat nachtvissen wel "gedoogd" word als je eens op warme nachten over de put kijkt en de vuren telt die daar branden (althans in mijn tijd). Overlast is er iig genoeg. Toen ik daar visten konden door wat off the road actie's de auto's vlakbij de stek krijgen. Dit moest ook wel omdat je anders best wel eens teleurgesteld terug bij je auto kon komen! let op je spullen daar!

grtz
Hanz
Plaats reactie