omgeving spaarndam

Plaats reactie
Martijn de Groot
Berichten: 152
Lid geworden op: 20-08-2002 02:00

04-07-2006 18:57

Hoi,

Iemand die mij kan vertellen of er karper zit in een bepaald watertje vlak na spaarndam graag via PB.

Ben zelf al wezen kijken maar kan tot nu toe niet echt karper ontdekken en ik maak geen geintje over de spiegels, het is de andere kant van spaarndam ;-)

Groeten,

Martijn
rico stougie
Berichten: 40
Lid geworden op: 22-07-2006 10:50
Locatie: Alphen a/d Rijn

22-07-2006 13:41

Ik ben toevallig vorige week in Halfweg op vakantie geweest..Al weet je in Spaarnwoude de camping De Houtrak te vinden is daar veel water in de buurt...Als je vanuit richting Spaarndam komt zie je langs de camping een kanaaltje liggen..Probeer het daar eens met de pen en een stukje kaas of mais en dan kom je heel ver..Mijn zwaarste daar was een 32 ponder :wink:
Langzaam kruip ik langs de waterkant...ik werp mn pen naast een bosje riet. Dan schuift het rode puntje langzaam weg..Pennen is heerlijk!
Michel Admiraal
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-02-2005 17:35

23-07-2006 10:50

Stop er maar mee, daar zit echt gaan karper!

mvg Michel
Martijn de Groot
Berichten: 152
Lid geworden op: 20-08-2002 02:00

24-07-2006 11:23

rico stougie schreef:Ik ben toevallig vorige week in Halfweg op vakantie geweest..Al weet je in Spaarnwoude de camping De Houtrak te vinden is daar veel water in de buurt...Als je vanuit richting Spaarndam komt zie je langs de camping een kanaaltje liggen..Probeer het daar eens met de pen en een stukje kaas of mais en dan kom je heel ver..Mijn zwaarste daar was een 32 ponder :wink:


Ik denk dat je bedoelt:

rico stougie schreef:Ik was vorige week toevallig in Halfweg op vakantie. In spaarnwoude ligt een camping "De houtrak" waar veel water om heen ligt. Als je vanuit spaarndam komt ligt er langs de camping een kanaaltje. Daar zou je het misschien met de pen kunnen proberen. Ik heb daar leuk gevangen.



Ondanks dat ik je reactie en suggestie op prijs stel, is de vraag nog steeds:




Martijn de Groot schreef:Hoi,

Iemand die mij kan vertellen of er karper zit in een bepaald watertje vlak na spaarndam graag via PB.

Ben zelf al wezen kijken maar kan tot nu toe niet echt karper ontdekken en ik maak geen geintje over de spiegels, het is de andere kant van spaarndam :-)

Groeten,

Martijn

Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

24-07-2006 12:47

Wees eens specifieker...?
Er is zoveel water 'na' Spaarndam... Helemaal vanaf welke kant je het bekijkt.

Boesingheliede, Zijkanaal C, Spaarne, Westbroekerplas, Heksloot, enz...
Martijn de Groot
Berichten: 152
Lid geworden op: 20-08-2002 02:00

24-07-2006 13:42

tja het heeft dus geen bij mij bekende naam en wil het liever niet zo gedetailleerd omschrijven...dus daarom heb je een pb :-)
Plaats reactie