LET OP! Even iets rechtzetten.

Plaats reactie
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

15-12-2002 21:55

Even ‘iets’ recht zetten.

Vol enthousiasme scheuren we naar Belgie en als we arriveren bij het hotel de Waesmeer ren ik meteen door naar de stand van de VBK. Alijn alles goed? Ja mooi! Waar ligt het boek, waar waar waar?! “Daar Ray…” Ik begin meteen te bladeren en vind mijn artikel, Het ziet er allemaal mooi vormgegeven uit, ben altijd nogal kritsich want ben een grafisch miereneuker van beroep!
Ik loop de beurs wat af en blader zo nu en dan nog eens door het boek en vaak naar mijn artikel. Opeens merk ik op dat er iets niet klopt. Shit zeg! Er staat een fout in een onderschrift van een foto! EN WEL in mijn eigen artikel. Ik weet hoe complex geheel zo’n boek is om vorm te geven en er gaat altijd iets niet geheel volgens plan, ga de woorden maar eens tellen en je kunt je voorstellen wat het voor werk het is iedereen tevreden te houden met het redigeren en opmaken van zo’n boek. In alle haast en op het laatste moment heb ik Alijn dan ook het nodige materiaal gezonden en hij heeft er iets prachtigs van gemaakt!!!
Het jammere is, en dat wil ik hier dus rechtzetten, dat bij het onderschrift op blz… geen ‘Ray met 19kg goud’ had moeten staan maar: ‘Ray met BIJNA 19kg goud’. De oplettende lezer weet namelijk dat deze spiegel ook in het kw23 artikel ‘What a day for a daydream’ heeft gestaan en ik laat de lezer zelfs in dat artikel gewoon meegenieten en als het ware getuige zijn van de exacte weging van deze vis; 18,75KG en geen 19KG, da’s toch effe 250gram meer en ik ben de laatste die wil lopen rotzooien met gewichten vandaar dit berichtje want ‘bijna is niet helemaal!’

Voor de rest is het smullen geblazen wanneer men dit boek aanschaft dus neem snel contact op met het VBK en bestel er een!

Groeten iets rustigere Raymond
Plaats reactie