Westeinder plassen

Plaats reactie
michel Tja
Contacteer:

18-05-2006 13:29

Wie o Wie kan mij enigzins advies geven over de aanpak van dit water.

het is enorm groot en moeilijk.heb al 14 nachten zitten blanken.

ik begrijp dat er waarschijnlijk niemand is die advies wil geven,pak een boot ,ga peilen,pionieren bla bla bla bla bla bla. :-?

ben het water al over geweeest met dieptemeter en fishfinder. 8)

het enige wat ik zou willen weten: is het beter het bij de havens te zoeken,de prive eilanden of op het wijd of op de tussendoorgangen tussen het grote water en de havens /eilanden?

grote voerstek aanleggen ? of instant proberen tot er vis gevangen wordt?

graag een advies sturen via PB ,geen zin in gezeik namelijk.

vr gr,

michel
Martin Doelman

18-05-2006 14:14

Mei is de tijd om de vis te zoeken en niet een dikke voerstek aan te leggen. Althans, das mijn ervaring op groot water. Eilandjes, struuikgewas, ondieptes etc. Instant vissen op dit soort plekken zou ik doen. Straks, vanaf half Juni is het weer leuk om grote voerstekken aan te leggen. Bij de watertorens worden elk jaar weer mooie vissen gevangen :wink:

Martin
ferenc van de vorstenbosc
Contacteer:

18-05-2006 19:30

Wat een toeval...ik heb vanacht mijn eerste nacht op het water gezeten en ook nog gevangen :lol:

Praten wel via pb verder
erikjan van den boogaard

19-05-2006 15:12

vis hier al jaren geduld hebben is een schone zaak....... prive eilandje zou ik niet op gaan zitten mits je die mensen kent........ veel uit de boot vissen als je meer wild weten stuur maar een pb ............ (heb dit jaar ook veel geblankt).......
Plaats reactie