Vangsten op het twentekanaal

Gebruikersavatar
Aart-Jan de Jong
Berichten: 103
Lid geworden op: 27-01-2002 01:00
Locatie: Harfsen (tussen Deventer&Zutphen)

21-11-2002 22:06

och och och...
beetje jammer vinden jullie zelf niet?
de oude garde zoals je zelf zegt zou oud en wijs genoeg moeten zijn om te doorzien dat het nergens op slaat om iemand af te kraken om via het forum een afspraak te maken...

waarom nou zo snal die negatieve toon...oke, thijs zat ook niet goed, maar als je je zo ergert aan de jeugd, dan je je er ten eerste niet me bemoeien, of probeer er iets aan te doen, en ga niet lopen azijnzeiken want daar bereik je al helemaal niets mee...

met "oude garde" respecterende groet Aart-Jan
Thijs de Weerd
Berichten: 252
Lid geworden op: 12-05-2002 02:00
Locatie: Eefde

21-11-2002 22:12

k sal wel jong en onervaren zijn....maar k vind wel dat iedereen hier overal en nergens wat op aan te merken heeft!!
en ik vind het wel prima als iedereen hier en in mijn omgeving mij een klootz*k vindt,blijfen ze tenminste van mijn stekken weg......
LINKSOMDRAAIENDE MET RECHTS EFFECT ANDERSOMHAKENDE SIMSALABIMRIG.
Gebruikersavatar
Aart-Jan de Jong
Berichten: 103
Lid geworden op: 27-01-2002 01:00
Locatie: Harfsen (tussen Deventer&Zutphen)

21-11-2002 22:15

eeej thijs kom es op man...
beetje respet voor de ouderen is wel op zijn plaats hoor...
en nie zo wantrouwig he!kom op thijs, ik had je hoger ingeschat...

A_J
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

21-11-2002 22:30

Beste Fokke,

Als je hengels 12 ft zijn moet je een foudraal van 11 ft kopen. Tenminst als je een BEETJE goed voor de dag wil komen om een rol in de nieuwe "Robin Hood strike's back" te bemachtigen.
Dit is mijn antwoord als je reply sarcastisch bedoeld was, aangezien ik de bedoeling achter sommige "smilies" alleen maar kan raden.

Daartegenoverstaand vind ik dat het best wel meevalt met "de jeugd van tegenwoordig" Ik was zelf ook niet bepaald het oogappeltje van de schooldirectie, nog steeds niet trouwens. Ik zie het maar zo, net als bij MIJN FC Den Haag zijn er altijd wel een paar "rotte appels" die de rest aansteken.
Met begrijpende groet,

John
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

21-11-2002 22:40

Heren Twentegers,

Was het een beetje tegen het zere been of zo. Ik was nl. in de veronderstelling dat je een HEEL erg gevoelige topic moest openen om het e.e.a. over je heen te krijgen. Jullie bewijzen het tegendeel door je zo aangevallen te voelen en gefrustreerd te reageren op een simpele constatering.
Groet,

John
Gebruikersavatar
Aart-Jan de Jong
Berichten: 103
Lid geworden op: 27-01-2002 01:00
Locatie: Harfsen (tussen Deventer&Zutphen)

21-11-2002 22:49

sorry...constatering?

nou ja...genoeg tijd verdaan met deze afdwaling...hoogste tijd om weer te vissen en om over vissen te praten

A-J
Filip Oost
Berichten: 115
Lid geworden op: 10-11-2002 01:00

21-11-2002 23:13

Beste John,

Het was helemaal niet onaardig bedoeld ofzo
hoor. Waarom wel?

Gevaarlijk om hier wat te zeggen zeg...beetje jammer.

Fokke
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

21-11-2002 23:29

Beste Aart-Jan,

M.i.heb je zelf deze topic ooit geopend met de vraag of mensen je op de hoogte willen houden/updaten van de vangsten op het Twente-kanaal. Dat er dan meerdere geiinteresseerden zijn die de berichtgevingen volgen om welke reden dan ook schijnt je niet veel te interesseren gezien hoe de discussie die eigenlijk niet als discussie begonnen was zich ontwikkeld nl. een theekransje. Als je daar dan kritiek (d.m.v.een genuanceerde constatering)op krijgt is het hek van de dam en ........ Weet je wat ...het is inmiddels al bijna 23.20 uur en ik als ouwe lul zijnde moet morgen heel vroeg op en heb daar best wel wat moeite mee en niet veel zin meer in deze zinloze discussie wat dus geen discussie had hoeven te zijn als je wat water bij de wijn had gedaan. Dat je dit echter vertikt te doen geeft aan dat je wellicht een eigenwijs klote-ventje bent oftewel een terechte volhouder, al waag ik dit laatste te betwijfelen.
Groet,

John
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

21-11-2002 23:36

Beste Fokke,

M'n welgemeende excuses,
Op een gegeven moment weet je het echter niet meer als je hier actief aan meedoet. Ik maak mezelf ook vaak schuldig aan Cynisme, sarcasme etc. terwijl dit achteraf helemaal niet nodig blijkt te zijn. vandaar dat het soms moeilijk is om enige scheiding van het e.e.a. te bewerkstelligen.
Met welgemeende groet,

John
Filip Oost
Berichten: 115
Lid geworden op: 10-11-2002 01:00

22-11-2002 00:25

Beste John,

Het kan zeker allemaal wat verwarrend zijn.
Ik begrijp ook best dat mijn bericht
verkeerd opgevat kan worden.

Ik had me er in de eerste plaats niet eens
tussen moeten mengen...

Maar ik had zo'n idee "waar gaat dit nou over?"

Ik ben het er wel mee eens dat je er wat
van zei dat dit geen chathoek is.
Hebben ze hier zelfs een speciale afdeling voor!?

En zeg je er wat van , zoals jij deed, voelen
bepaalde mensen zich waarschijnlijk op hun teentjes
getrapt ofzo.


MVG Fokke
Gebruikersavatar
Aart-Jan de Jong
Berichten: 103
Lid geworden op: 27-01-2002 01:00
Locatie: Harfsen (tussen Deventer&Zutphen)

23-11-2002 17:53

beste Fokke,

een beetje respect naar de jeugd lijkt me ook op zijn plaats...je kent me niet eens en gaat toch voorbarig oordelen, beetje jammer vind je zelf ook niet...
ik hoop dat je excuses (ook) voor mij bedoeld is want dit slaat werkelijk nergens op...alsof ik met dit doel deze topic ben gestart...dat geloof je toch zeker zelf niet!!!
mijn welgemeende excuses als je dit onredelijk vind, maar ik wil toch ook even mijn zegje doen gezien ik hier door het slijk wordt gehaald...

Aart-Jan
Gebruikersavatar
Hans Besselink
Berichten: 222
Lid geworden op: 14-08-2002 02:00

01-12-2002 00:37

Ging dit niet over het twentekanaal????
Gebruikersavatar
jasper hekkelman
Berichten: 191
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00
Locatie: Zutphen

16-06-2004 13:12

ik was een beetje in dit forum ant lezen en daarin stond ik heb vanag weer lekker geblankt met jasper...
wat was dat een vreselijke nacht voor mij met dat kut weer :S

maar dat moeten we nog wel een keer over doen aaros en dan goed!!

ik heb nu ook het spul wat beter in orde als toen dus dan kunnen we knallen!!
Prutser