vinkeloord en beeksebergen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eric Romijn
Berichten: 166
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00

11-03-2006 12:36

Hiu,

Zou iemand me recente informatie kunnen geven over deze 2 parken.

Ik heb wel een paardingen gevonden, maar niet zoveel over deze parken.

Bedankt alvast.

Gr

eric
Gebruikersavatar
Wim hanegraaf
Berichten: 855
Lid geworden op: 18-05-2003 02:00

11-03-2006 13:15

ik woon op vinkeloord, wat wil je weten?
To The Boat!
Gebruikersavatar
Wim hanegraaf
Berichten: 855
Lid geworden op: 18-05-2003 02:00

11-03-2006 13:30

op vinkeloord liggen 2 visvijvers, eentje voor in het park een nieuwe plas, zit behoorlijk wat kleine karper in ik denk dat de zwaarste rond de 18 pond zal zitten. Achter op het park ligt een bosvijver, zit minder karper maar niet boven de 20 pond, het gemiddeld gewicht is wel hoger. Vorig jaar claimde een visser op de plas voor aan het park een karper van 57 pond gevangen te hebben, mijn broek scheurde van het lachen als je de plas ziet weet je dat dit volstrekt onmogelijk is :lol:.
Er wordt veel statisch gevist, ik doe dit daar nooit. ik ga 's avonds wel eens met de pen of met de korst, ik vang er dan altijd genoeg. in een uur meer dan alle statische vissers bij elkaar op heel de dag. Als je meer een beginner/vakantievisser bent kun je wel naar vinkeloord komen, anders zou ik toch maar voor de beeksebergen kiezen.

gr wim
To The Boat!
Dorus van der Heijden
Berichten: 5
Lid geworden op: 14-03-2005 18:36
Locatie: Brabant

11-03-2006 17:43

Heb ook een middagje/avondje, zomerdag op vinkeloords plasje gevist.. Die op de camping zelf, en kan zeggen dat het niks is als je met boillies vist! Niks gevangen, terwijl met korst en maaien het daar wel gaat... Verder zoals hierboven word gezegd zijn het geen biggen, en is het ondiep water... Stekken zijn ook niet super, persoonlijk!

1x geweest, maar ga er geen tijd meer insteken...
Als ze me missen ben ik karpervissen!!!
Plaats reactie