Haringvliet

Plaats reactie
patrick de leeuw van ween
Berichten: 50
Lid geworden op: 13-05-2005 14:48

14-02-2006 10:59

hallo medevissers,

ik zou graag in contact willen komen met mensen die ook op het Haringvliet vissen zit met een paar vragen die ik beantwoord zou willen hebben en niet hoe groot de vissen zijn en wat de beste plekken zijn gewoon wat info het is namelijk zo dat ik er nou twee seizoenen op vis en niet echt bijster goed gevangen heb dus ik zou graag willen weten wat ik fout doe. ik vang wel heel veel brasem dit was vooral het eerste seizoen en toen ben ik afgestapt met het vissen en voeren van duivenvoer omdat ik echt 3 a 4 keer per nacht er uit moest voor zo een snottie en niet van die kleintjes hoor :lol: nu ben ik dan overgestapt naar de iets grotere bolie en de snotties zijn minder geworden maar daar integen ook de karper maar dan ook drastich achter uit het gewicht van de karper is wel iets omhoog gegaan :lol: ben benieuwd of iemand mij kan helpen??

groetjes

patrick
Patrick de Kort
Berichten: 219
Lid geworden op: 06-12-2005 12:08
Locatie: Oisterwijk

14-02-2006 11:43

Mijn advies is: praat eens met een visser aan de waterkant. Die kunnen je vast verder helpen. Ik persoonlijk heb geen ervaring op dat water.

PS staat dit niet in het verkeerde forum, volgens mij hoort het in Vissen in Nederland
Maakt mijn delkim geluid? Dan kom ik mijn tent wel uit!
Robert de Wilt
Berichten: 422
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Capelle a/d IJssel (Zuid-Holland)
Contacteer:

14-02-2006 11:56

Patrick,

Vragen over Nederlandse wateren kun je plaatsen in de rubriek Vissen in Nederland.
Met vriendelijke groet,
Robert.
Rob Cuyten

16-02-2006 18:26

3 a 4 keer maar voor een brasem per n8 dat is zeker slecht zeg.
Plaats reactie