vangsten januari tot november

Plaats reactie
Gebruikersavatar
raymond van der burgh
Berichten: 90
Lid geworden op: 11-09-2002 02:00
Locatie: rijswijk

24-10-2002 18:51

Heren collega vissers,
Langzaam kom ik tot de conclusie dat dit een niet al te best seizoen gaat worden,kan ik gewoon niet vissen :smile: of delen meerdere mensen deze conclusie

een wanhopende collega
Gebruikersavatar
wim schotman
Berichten: 240
Lid geworden op: 09-02-2002 01:00
Locatie: Nijmegen

24-10-2002 20:19

Het is zeker ook niet mijn beste seizoen. De aanbeten in het voorjaar waren schaars, toen kwam de paai en vervolgens het karpervirus. Toch mag ik met 26 twintigers niet klagen. Maar hou de moed er in, in de winter kun je ook nog best een visje pakken.
en anders is er altijd nog volgend jaar en het jaar daarop en daarop..............
Mooie hobby eigenlijk he,
Gr Wim
P.S Ik voel dat volgend jaar een top jaar wordt :wink: (maarja dat voel ik van elk jaar)
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

24-10-2002 20:20

Ik heb nochtans een beregoed seizoen achter de rug.

Vorige winter was het triestig, maar vanaf het voorjaar liep het heel goed. Deze zomer heb ik weinig gevist en ook niets op de kant gekregen.
Het afgelopen najaar liep het als een trein, en hopelijk doet het dat ook nog in de nakende herfstvakantie, wanneer ik al m'n duivels ontbind.

Een deel heb ik te danken aan de (gedeeltelijke) overschakeling naar diepvriesboilies van Eddy, hierdoor heb ik simpelweg een zee van tijd bespaard. Extra vistijd!
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

25-10-2002 12:56

Ik heb dit jaar veel minder uren gevist dan vorig maar nu net zoveel vissen als vorig jaar. Qua soorten en gewichten mag ik al helemaal niet klagen, ik al m'n records gebroken. Dus het seizoen loopt gewoon super.

Bart
Thijs de Weerd
Berichten: 252
Lid geworden op: 12-05-2002 02:00
Locatie: Eefde

25-10-2002 14:12

alleen op het twente kanaal loop het erg slecht,dan praat ik wel over het stuk bij almen en eefde.Verder vang je op het twentekanaal nog steeds gemakkelijk...voor de rest vang ik overal hier in de buurt mijn visje wel.
LINKSOMDRAAIENDE MET RECHTS EFFECT ANDERSOMHAKENDE SIMSALABIMRIG.
Plaats reactie