Regge

anton eckhardt
Berichten: 357
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Wageningen en Nijverdal

28-11-2005 20:09

Anne,

Regge moeilijk? Ik ben zelf nooit meer in Nijverdal, maar neem aan dat jij Jeffrey wel kent (hele oude vismaat van mij) Wij waren de eerste lichting van onze leeftijd die op de Regge vistte (Laten we het zo zeggen, niemand praatte erover, of wilde er aan beginnen want het zou te moeilijk zijn) We hebben het gewoon geprobeerd en voor mij was het vanaf het begin meteen raak. We hebben goed gevangen, tot tien runs op een nacht is mogelijk, juiste stek en juiste voerstrategie! Heb ook wel eens een nacht geblankt, maar laat je niets wijs maken. Praat maar eens met Jeffrey, volgens mij heb je wel eens met hem gevist zelfs (of was dat een andere Anne (jij bent toch broer van uuhh, hoe heet ze ook al weer Leonie ofzo?))
Vis al jaren niet meer met Jef, denk op andere manier over vissen enzo, maar ik weet dat hij wel eens met jongere beginnende vissers vist. Misschien moet je hem nog maar eens uithoren dan. Weet ook dat er meer en meer op de Regge gevist word, en zeker richting Rijssen is het een stuk "makkelijker" geworden aangezien daar een hele hoop zpiegels zijn uitgezet. Volgens Jeffrey is het mogleijk om daar tien runs te krijgen zonder voor te voeren e.d. alleen het gemiddelde gewicht is omlaag geschoten. Maar leuk voor de actie.

Succes
Anne Hogenkamp

04-12-2005 17:36

hee anton,

ja klopt mijn zus heet leoni ja... wat moeten al die vissers tog met haar? :lol: en jeffrey heb ik wel eens mee gevist ja! maar ik heb de laatste tijd nog maar 1 of 2 runs per nacht... en nog vaker blanken we. geen id waar het aan ligt. al genoeg verschillende plekken geprobeerd, veel verschillend voer en voertactieken... mar het lukt gewoon niet... alleen tijgernoten loopt wel lekker... maar dat zijn dan weer vooral graskarpers. maargoed, er komt weer een nieuw seizoen aan dus we zien wel wat het gaat brengen!
anton eckhardt
Berichten: 357
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Wageningen en Nijverdal

04-12-2005 23:17

Ik moet niks van haar, ken haar nauwelijks. Zat ooit bij mijn zus in de klas en gaat/ging met Erik Zwart (ex-collega). Verder hoorde ik Jef vaak over haar praten. Maar goed twee runs per nacht is niet slecht, maar ja dat blanken moet dan wat minder he. Probeer eens wat anders, ga anderen stekken langs (Voer niet te veel). Tijgers is super! Heb daar erg veel mee gevist en nooit maar dan echt nooit "last" gehad van graskarpers. Heb op de Regge nog nooit een gras gevangen. OP de vecht dit jaar mijn eerste (waren er drie van de vijf) en meteen een goede (93cm), wat een geweldige vissen. Vechten als een dolle, mooi man.

Maar goed succes op de Regge nog.

Mvg Anton Eckhardt

Ps. Ow ja voor ik het vergeet, de Regge is op sommige stukken een schitterend top winterwater. (HINT met uitroeptekens)
Anne Hogenkamp

05-12-2005 19:23

heej anton,

ja klopt jeffrey heeft het ook vaak over haar! maar vorig jaar in de winter heb ik ook goed gevangen hier dus ik zal zeker weer de hengels tevoorschijn halen de komende tijd. mooie verwarmde stukken bij waterzuiveringen e.d. Maar die graskarpers die hebben wij ook pas sinds dit jaar! maar we zullen wel even kijkekn wat komend seizoen gaat doen! bedankt voor de tips!
Gebruikersavatar
De Bakker
Berichten: 438
Lid geworden op: 17-12-2005 17:12
Locatie: Heino

19-12-2005 20:32

Dit jaar voor het eerst op een kleine zijtak van de vecht gevist...Mijn maat als eerste een schub van 18 pond en daarna alleen nog maar graskarpers :o Wel mooi grote trouwens. Andere vissers vingen wel mooie 20-ponds schubs :x Regge nog nooit geprobeerd misschien komend jaar een keertje met de auto...
Geniet niet alleen van het vangen maar ook van de rust en de natuur om je heen! ruim je rommel op, kleine moeite...
Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

15-01-2006 20:30

zeg maar hoe zit het met de regge bij gietmen is daar ook nog mooie karper te vangen :roll: