vissen in goes ..

Plaats reactie
Edwin Radojewski
Berichten: 21
Lid geworden op: 15-01-2002 01:00

09-09-2005 10:40

hallo wij vissen wel eens in goes maar iedereen lacht ons uit voor onze vele kleine vangsten .hoe kan dat is dat de vereniging die er zo goed voor gezorgt heeft ? of is het gewoon het verschil te groot tussen zoet en zoutwatervissers?
hoe denken jullie erover? en valt er wat aan te doen?
Walter de Wit
Berichten: 102
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

09-09-2005 16:53

Beste Edwin.

Ga nu eens naar de jaarvergadering(en) van de vereniging(en) welke de wateren beheren die jij/jullie bevissen en probeer daar een dialoog met het bestuur aan te gaan.
En zorg dan in vredensnaam dat je goed voorbereid deze vergadering(en) bezoekt, weet wat men wil en weet ook wat haalbaar is binnen de vereniging.
Op internet je beklag doen daar schiet je niets mee op en zullen de wateren in de gem. Goes niet van opknappen.

ps je hebt een pb'tje.

Walter.
Edwin Radojewski
Berichten: 21
Lid geworden op: 15-01-2002 01:00

10-09-2005 12:24

ja daar heb je gelijk in walter ik ben er al een aantal xen geweest bij die vergaderingen zelfs met jan en alleman van de karpervissers hier in goes . maar wij komen er geen stap verder mee we wilden eerst een eigen vereniging beginnen voor alleen zoetwater heeft in de krant en al gestaan maar de vereniging heeft daar geen behoefte aan. al is het maar om de populatie karpers een beetje uit te dunnen zodat ze weer es kunnen groeien. en dat je nog es moeite moet doen om er een paar te vangen. maarja t zal zo zijn. ik ben al niet zo,n geleerd type dusja dan wordt het al lastig voor mij om het 1 en het ander te gaan bespreken..
Walter de Wit
Berichten: 102
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

10-09-2005 15:11

Beste Edwin.

Ieder heeft zo zijn kwaliteiten, wellicht moeten jullie de kwaliteiten samenbrengen?!
Er zijn nu eenmaal denkers en doeners nodig om een vereniging te overtuigen van zaken als water en visstandbeheer.
Dat de vereniging uit vrijwel zoutwater vissers bestaat is een gegeven maar dat geldt ook voor Middelburg en daar hebben ze toch maar mooi een visstandonderzoek met de OVB kunnen regelen en zijn er de eerste stappen gezet om binnen het waterschap wat bekendheid te krijgen.
Dat zoiets een meerjaren gebeuren is en dus in de TOEKOMST pas productief zal zijn hoef ik je niet uit te leggen.

Kortom, suc6 en mocht je concrete vragen hebben kan je mij mailen.

Walter.
Plaats reactie