Kinselmeer

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroen Leuven
Berichten: 465
Lid geworden op: 13-06-2005 08:32
Locatie: Amsterdam

09-08-2005 18:36

Peter,

Wees gerust kwas niet van plan om daar te gaan vissen.
Ik zie me al gaan op de cita met een zak vol boilies om ff te gaan voeren.
Ik denk dat het gewoon een kwestie van afwachten is, laten we het goeie er maar van hopen.

Gaan we gewoon het twiske onveilig maken :lol:

Ruud,

Nu valt het kwartje, Aart Appel..... :o

Kees,

Zeg er wat van volgens mij klopt hier iets niet :lol:

Gr,
Jeroen
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

09-08-2005 20:36

Ik? Kan hier niks verrichten. :roll:

Al het "achterwater" van het Kinsel staat allemaal daarmee in verbinding en is heerlijk rustig natuurgebied. Knappe jongen die een karper daar weghoudt. Maar er is geen visvergunning voor te krijgen.

t'Twiske. Nachtvissen? Ach, recreatiegebied. :(

Groet, Kees
peter andrae

09-08-2005 21:16

Hmzzz het twiske dat is toch dat water waar je niet moet bukken als je een bollie laat vallen :lol:,geloof dat je daar naakt moet vissen,hahahahahaha,laatst at5 gezien lopen allemaal blote karpervissers ga ik echt niet tussen zitten.

Ja Kees en tegenwoordig betaald parkeren in het twiske wel een leuke plas en leuke slootje,s en gelukkig een streng beleid en na een bepaalde tijd dat weet ik niet uit mijn hoofd mag je er niet meer zijn jij niet en je auto niet dan gaat de ingang dicht ben je dan nog op het terrein dan heb je een probleem.

Nee Kees omdat daar geen vergunningen voor worden uitgegeven allemaal boerenland en ook natuurgebied,zelfs voor de boeren gelden daar strenge regels ivb met de broedvogels en de vogeltrek in het voorjaar dus laat staan als je er gaat vissen,geloof dat de koeien pas na een bepaalde periode mogen grazen op bepaalde stukken weiland.

Die koeien moet je wel voor oppassen trouwens dat zijn wilde wieven daar ging er een bijna met mijn petje vandoor was een tijd terug zat zo geconcentreerd naar de pen te staren dat ik de wereld om mij heen even was vergeten,ook de koeien :lol: ben blij dat ik toen al geen haar had anders had ik nu een gat in mijn pruik gehad.


mvg peter.
Gebruikersavatar
henk kostense
Berichten: 467
Lid geworden op: 14-10-2004 19:31
Locatie: Almere

10-08-2005 13:37

Is nu het twiske aan de buert! Ik zou meteen alle andere wateren ook ff op noemen dan hebben we dat gehad en kan deze topic dicht. :evil:
groetjes henk
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

10-08-2005 15:04

die topic word steeds langer en langer! :lol:
peter andrae

10-08-2005 15:30

Het gaat over het Kinselmeer Henk niet over het Twiske en die andere wateren hoef jij niet op te noemen kan ik ook wel voor je doen,het twiske ligt ook weer 2 minuten van mijn huis net als dat andere water wat is besproken,wat ik nou raar vind is dat bijv de zwaan openlijk is beschreven in de karperwereld met zijn bewoners en alles wat erbij hoort,niks loos leuk verhaal en wat een openheid,zodra ik een ander water noem schiet half karpervissend nederland van zijn gat om protest in te dienen terwijl ik eigenlijk niks zeg wat belangrijk is.

Of wil je soms al die naakte kerels voor je eigen houden :lol:.

Maar Henk ik zal er niks meer over zeggen.

mvg peter.
Gebruikersavatar
henk kostense
Berichten: 467
Lid geworden op: 14-10-2004 19:31
Locatie: Almere

10-08-2005 15:53

Goed peter je vraagt om een reactie. de reden waarom ik tegen het noemen ben van water. op sommige wateren is het vreselijk druk geworden en zijn verboden gekomen. BV de zwaan luek dat je het aanhaalt geen nachtvissen daar. Als je het blaadje vissen heb gelezen is de gaasperplas nu ook verleden tijd met nachtvissen! Ik ben hier met een groep mensen vele uren bezig om te zorgen dat we kunnen blijven vissen.

De echte vissers weten de goede wateren toch wel te vinden en hebben dit board niet nodig voor water info.
De recreatieve vissers infesteren niet in het zoeken naar water en lezen even het board door en strijken met party tent en al neer op de hier genoemde wateren. Dat betekend dat ik straks weer vele uren kan besteden om het vissen mogelijk te houden op de door jouw genoemde wateren.

De gespreken die jij met je maatjes onder andere ruud hebt, kun je ook via de email doen!

Ik hoop dat je het nu begrijpt mijn reactie.
groetjes henk
peter andrae

10-08-2005 17:11

Henk dat begrijp ik ook wel en het is zeker niet mijn bedoeling om dit te doen daar is het karpervissen mij te lief voor,maar wat ik de laatste tijd allemaal zie gebeuren voor een karper dan denk ik ze zijn gek geworden zal eerlijk tegen je zijn ik zit echt te twijfelen om mij toch op een andere manier nuttig te maken binnen het karpervissen,alleen als controleur in amsterdam noord lijkt mij niet zo een slimme zet is wel vaccant het probleem is dat hier mensen vissen waar ik al jaren samen mee aan de waterkant zit en die zullen dit zeker niet in dank afnemen en aangezien ik zelf ook vis ben ik hier voorzichtig mee.

Ik zit zelf alweer op andere wateren omdat ik mij er niet lekker bij voel ooit zei ik er weleens wat over maar dan kreeg ik als antwoord dat ik mijn mond moest houden en wie was ik wel niet en wat ik op dit water had te zoeken :cry: ben toen ook gestopt met vissen en heb mijn lidmaatschap bij de KSN opgezegd,ben andere dingen gaan doen maar ik kan niet zonder vissen heb ik gemerkt en ben dit jaar weer begonnen was er al snel achter dat er weinig is verandert langs de waterkant,ja party tent maar als er voor dat water een verbod komt dan weten ze ineens van niks sukkels zijn het Henk ik blijf zeggen dat zij daar niet zitten voor het vissen zelf anders doe je zoiets niet.


mvg peter.
Gebruikersavatar
Jeroen Leuven
Berichten: 465
Lid geworden op: 13-06-2005 08:32
Locatie: Amsterdam

10-08-2005 21:33

Henk,

Nachtvissen op het T#%&*e is al geruime tijd verboden.
Je denkt toch niet dat ik hier en publiek ga vertellen waar ik m'n vis(jes) vang. Het T%^&$e is zo groot eer het daar druk is zit heel karperlievend nederland daar te vissen.
Ben het wel met je eens dat het steeds moeilijker wordt om nog een rustig wateretje en vinden en te behouden.
Maar ik ben ook van mening dat deze topic niets vernieuwend (bedreigend) met zich mee brengt.

Gr,
Jeroen

P.S. ik zal in het vervolg wat genuanceerder zijn mbt wateren.
killian de bruijne

11-08-2005 02:13

[quote="Jeroen Leuven"]Henk,

Nachtvissen op het T#%&*e is al geruime tijd verboden.
Je denkt toch niet dat ik hier en publiek ga vertellen waar ik m'n vis(jes) vang. Het T%^&$e is zo groot eer het daar druk is zit heel karperlievend nederland daar te vissen.
Ben het wel met je eens dat het steeds moeilijker wordt om nog een rustig wateretje en vinden en te behouden.
Maar ik ben ook van mening dat deze topic niets vernieuwend (bedreigend) met zich mee brengt.

Gr,
Jeroen

P.S. ik zal in het vervolg wat genuanceerder zijn mbt wateren.[/quote]

het gebied is idd zeeer groot. zou je me iets kunnen pb'en met een beetje info?
peter andrae

11-08-2005 06:04

Jeroen een water voor je eigen houden word erg moeilijk in Amsterdam en omstreken alle wateren zijn nu wel bekend gemaakt dacht ik zo vandaar dat ik alle comotie soms niet zo goed begrijp,ik was laatst in een hengelsportzaak in ZH daar werd een film gedraait waar 2 wateren van hier in voorkomen zal de namen niet noemen, als je de naam van dit water invoerd in je zoekmachine staat er eigenlijk al wat je moet weten.

Nou zijn er mensen die dit liever niet hebben zij zijn kamp A,Maar er is ook nog een kamp B die er op los publiceert en wateren beschrijft,filmpje,s maakt en artiekelen op het internet zet deze mensen worden vaak met veel gejubel en geklap ontvangen zij mogen dat,snap je dan dat ik hier soms lachend achter de pc zit mij af te vragen waarom zij wel,en een visser die niet in de bekendheid staat bij zijn enkels word afgebroken.

Maar okay het ging over het Kinsel :lol:zeg tegen die man krijg nou tieten das het ............ klopt zegt ie hebben we een film van :wink:.

Jeroen zag ik jou laatst niet bij ........ vissen ships ik had het bijna gezegd :oops:.


mvg peter.
Gebruikersavatar
Jeroen Leuven
Berichten: 465
Lid geworden op: 13-06-2005 08:32
Locatie: Amsterdam

11-08-2005 09:36

Killian,

Alleen als je het niet aan de grote klok gaat hangen :wink:

Peter,

Kan best dat ik het was, er vist daar bijna niemand :D :D

Snap heel goed dat er verdeeldheid is mbt het bekend maken van water, maar ik vind ook dat er met 2 maten gemeten wordt.
Zag gister op dit board ook weer een topic waar met naam en toenaam over bepaalde wateren wordt gesproken, maar daar wordt verder niet op gereageerd.
Nu wordt er in deze topic een tipje opgelicht en vervolgens wordt je terecht gewezen.

Gr,
Jeroen
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

11-08-2005 10:18

Als je van ''gezelligheid'' houdt moet je op dit board heel vaak de naam van een water bekend maken of noemen, wordt het er erg gezellig op aan de waterkant... :x :(
Enne als je schrijft wordt je de hemel in geprezen Peter..?? Ik heb een paar maal in de KW gestaan, erg leuke reacties op gehad maar ook een hoop gezeur doordat ik een vage zonsondergang had geplaatst in het artikel, bepaalde lui meende het desbetreffende water te herkennen (het was het niet eens maar goed) meteen gezeur aan je kop om een vage foto :cry: ...
Ik snap aan de ene kant best dat er soms een beetje te moeilijk wordt gedaan hier in Nederland over wateren, maar het is ECHT toch het verstandigste voor de rust aan je water om het niet te noemen, hoe bekend het water ook mag zijn, als er een poosje niets over wordt geschreven raakt het op de achtergrond en is er minder belangstelling, zodra er over gelult wordt staat dat evenredig met de groene paddestoelen die je ineens uit de grond ziet komen :wink:
met alle gevolgen van dien.. :o

gr Raymond
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

11-08-2005 11:57

Mag ik daar dan nog even aan toevoegen, en nog veel belangrijker, dat dit ook geld voor wateren waar je niet (meer) vist.

ik heb in dit topic over het Kinselmeer al een paar posters horen zeggen:" Je denkt toch niet dat ik zeg waar ik vis"..... of iets in die strekking.

Moeten we dan niet even netjes omspringen met het water van een ander?

we vissen er ook niet alleen, als we er nog wel vissen..........
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

11-08-2005 12:02

Mitsz

Heel goed toegevoegd :wink: ... idd er wordt wat dat aangaat erg gemakkelijk omgegaan met info over wateren waar je ''klaar'' bent..
Zo van ach daar kom ik toch niet meer ik maak het even bekend.. kan mij het schelen als het er een bende wordt... :x

vr gr Raymond
Gebruikersavatar
Jeroen Leuven
Berichten: 465
Lid geworden op: 13-06-2005 08:32
Locatie: Amsterdam

11-08-2005 13:02

Ho, Ho, de wateren die ik heb genoemd zijn wateren waar ik nog geregeld vis of waar niet gevist mag worden.
En voor zover ik weet zijn de wateren waar wel gevist mag worden wateren die nationaal zoniet internationaal bekend zijn/staan.
Maar mocht het zo zijn dat ik iemand tegen het verkeerde been heb geschopt, mijn welgemeende nederige excuses hiervoor. :(

Gr,
Jeroen
peter andrae

11-08-2005 16:35

Dat zal dan niet voor jou gelden Raymond maar als ik de kaperwereld er op nasla zie ik al meer als genoeg,ik zij niet dat je de hemel in werd geprezen maar het word meer getolereerd als dat ik het zou doen op dit board,maar jij kan het beter weten als mij dus okay.

Mitsz heb enkele jaren geleden al tussen de engelsen gezeten die via via op dit water werden geinstaleerd dus zo bekent was het toen al,maar daar gaat het mij niet om het gaat erom dat ze het leuk moeten houden en of het nou druk is of niet is ook goed maar vis op een normale manier,als je geen rare dingen doet dan zal je er niemand over horen maar helaas vissen wij niet alleen vele met ons en niet iedereen neemt het even serieus.

Ik zal ook niet meer verder breien op deze topic denk dat het hoog tijd word om af te sluiten of jullie moeten nog vragen hebben,of zeggen ho ho mannetje zo makkenlijk kom je niet van ons af :lol:,dat mag hoor.

Mitsz ze hadden een eigen bolliebus bij hun alleen maar voor bollie,s wat ik daar gezien heb tart elke beschrijfing,was een laboratorium,testruimte,bolliedraaierij,en droogruimte :wink:niks voor jou kun je meteen langs je klanten.

nou dat was het dan bijna weekend dus mijn schubje,s staan alweer overeind waar ga ik nu weer eens naartoe :o iemand nog een idee :lol: geintje.


mvg peter.
mark van de laar
Berichten: 242
Lid geworden op: 03-05-2005 10:15
Locatie: almere

11-08-2005 19:04

wat dacht je van de bosbaan?? oeps :wink:
peter andrae

12-08-2005 00:20

:o Mark o nee mags niks meer zeggen :lol:.
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

20-08-2005 08:36

peter daar gaaaaaan onze hengels en piepers!
Mark je kan toch niet HET specimen water van amsterdam op het board gooien!!!!!
GR Ruud!
peter andrae

20-08-2005 12:28

:o Wat flikt die mark nou zeg daar gaat mijn watertje met 30 en 40 ponders,nou ga maar weer eens voor een andere stek kijken had net de rust daar :lol:.
Gebruikersavatar
Jeroen Leuven
Berichten: 465
Lid geworden op: 13-06-2005 08:32
Locatie: Amsterdam

20-08-2005 12:49

Heren, heren waar zijn we nou allemaal mee bezig.......weer een (onbekend)water naar de K@#&* :lol:
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

03-01-2006 14:09

En toen was het maandenlang stil.. De stilte na de storm..
Gebruikersavatar
Tom Engel
Berichten: 403
Lid geworden op: 30-07-2005 11:08
Locatie: almere

03-01-2006 21:00

Oke niet verstandig om elke keer een naam te noemen van een water maar Henk denk ook eens aan de manier hoe je een foto neemt. Mooie project spiegel en niet te zien waar hij was gevangen!!!!! Oeps volgende keer maar de bosjes als achtergrond gebruiken. Wel een plaatje van een vis maar zo zie je maar weer het zit hem in de kleine details haha.

Tjuus

Tom