Al 2 keer gekarperd !!

Gebruikersavatar
Rob Arts
Berichten: 113
Lid geworden op: 07-06-2005 21:03
Locatie: Gennep

04-08-2005 17:27

Jeroen Hof op't schreef:Bedankt, weer een water verziekt.


Nah jah......verwijder dan alsjeblieft alle topics over "Vissen in .........."
Alsof er morgen 30 vissers in ****** zitten.

Als het hier over karpervissen gaat, dan ontkom je niet aan namen van watertjes...anders hef dit forum op en ga achter een private forum zitten...kunnen alle ingewijden heerlijk stiekem over watertjes praten....
bah....
Laatst gewijzigd door Rob Arts op 17-01-2007 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

04-08-2005 19:04

het is een water wat redelijk onbekend is bij de vissers hier in de omgeving. de meeste kennen de naam wel maar ze kunnen het niet plaatsen. (kennen de lokatie niet)
en hier word het bijna met route beschrijving en al neergezet..

enige wat ik erover weet is dat het een put is die zeker de moeite waard is maar heel moeilijk is qua vangsten..

dus gelieve de naam verwijderen..

Gr. Remko
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

04-08-2005 19:09

En als jij je vorige posting nou achterwege had gelaten dan had er geen haan naar gekraait. Nu wek je zelf een verwachtingspatroon die voor sommigen interessant is, das een beetje raar vind je niet?! Je had betreffende personen dan beter een pb kunnen sturen met jou argumenten. Had mij slimmer geleken.

En trouwens, ik kom uit het noorden van het land en ben in het bezit van landkaarten en dan is het helemaal niet zo moeilijk om daar te komen. Als je het gewoon zo had gelaten was er waarschijnlijk niemand geweest die er achting op had geslagen, nu immers wel.

Maar goed het is niet anders.

gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

04-08-2005 19:12

edyy ik ben ook niet bang dat er mensen uit het hele land er zullen gaan zitten.. maar er zijn veel mensen uit mijn buurt die het water nog niet kende. en nu dus wel. en aangezien leuk viswater schaars is hier in twente is de kans dat het er drukker gaat worden aanzienlijk aanwezig..
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

04-08-2005 19:17

Remko,

ik begrijp je standpunt ook wel, maar zoals ik al zei had je dit beter met stille trom aan de betreffende mensen kunnen laten weten. Dan had het nog minder opgevallen.

Vind het wel frappant trouwens dat mensen uit de buurt het water niet kennen, na een zoektochtje naar water in de buurt van onze camping was het mij direct opgevallen. Maar goed dat doet ook niet ter zake.

Succes

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
Rob Arts
Berichten: 113
Lid geworden op: 07-06-2005 21:03
Locatie: Gennep

04-08-2005 20:20

Remko, dan moeten al die mensen die je kent ook dit forum bezoeken, en dan allemaal besluiten daar te gaan vissen. Lijkt me onwaarschijnlijk.
Het is toch de bedoeling op dit forum om wat info te krijgen over een bepaald water, zonder dat je naar stekken vraagt. Zoals ik heb gedaan over een plas hier in de buurt, gewoon om te weten of er uberhaupt karper zit. Heb er nog niet een gevangen, maar dat mag de pret niet drukken, ik blijf proberen.

Ik heb geen tijd, om naast mijn werk en gezin, iedere avond/nacht te gaan vissen, en zodoende een water goed te gaan kennen. Het is dan fijn om te weten dat je niet voor Jan *** zit.

Het enige wat mensen hier soms willen weten of er op karper gevist kan worden, maar er wordt niet gevraagd hoe, of op welke plek. Dat vogel ik zelf wel uit, en als iemand per pb tips geeft, prima. Hou er aub ook rekening mee dat niet iedereen een volleerd karpervisser is, en alle ins en outs begrijpt, en dus vragen stelt. Of is elke nieuwe karpervisser een concurrent ?

Het kan toch geen kwaad om een tip te geven ?
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

04-08-2005 20:34

ok het had anders gekund.

ik snap jullie standpunten ook wel. maar wat mij dwars zit/zat is dat er zomaar met namen gegooid word..

als ik bv zeg "is er nog leuk viswater daar en daar?" en pietje gooit een water op het board waar jij zoiets van hebt "dat hoeft niet iedereen te weten dat het daar is." hoe zal jij reageren??

ik vind het wat anders als iemand in de startpost vraagt om info over een water zonder de lokatie etc erbij te zetten. en mensen reageren prive.. daar heb ik totaal geen moeite mee. maar om alternatieven op het board te gooien vind ik niet nodig..

ik ken een paar hele mooie karperwateren hier in nederland (zoals het water van de hoge, en waar het schilderij heeft gezwommen) ik ga dat toch ook niet op het board neerzetten omdat ik er nooit kom en iedereen anders wel een mooie vis gun. ik gun de locals die op dat water zitten hun rust..

zo zou iedereen moeten denken en niet hebben van. "ik ben er toch maar 1x geweest en kom er misschien toch nooit meer dus mag iedereen het wel weten want ik heb er toch geen last van als er meer vissers op af komen"

dus zou het prettiger vinden als de naam uit die postings worden gehaald..

als iemand het water kent of kenbaar wil maken aan de topic starter dan kan dat altijd nog via PB.

Gr. Remko
Jan Blokhuis
Berichten: 24
Lid geworden op: 04-08-2005 01:34
Locatie: Reutum

04-08-2005 23:16

Sorry sorry sjezus wat een reacties :oops: :-?
Was niet de bedoeling om zo'n discussie hier aan te wakkeren. Als je me ff PB had gestuurd had ik het zo aangepast, maar ik wist niet dat het hier op dit board allemaal zo zit. Zit hier nog maar net dus..

Nogmaals mijn excuses,

Gr Jan
Gebruikersavatar
Rob Arts
Berichten: 113
Lid geworden op: 07-06-2005 21:03
Locatie: Gennep

04-08-2005 23:56

Jan....niet jouw fout....gebeurt hier vaker, ook al is het een nieuw iemand.
Het schrikt alleen mensen af die goedwillend iets posten, en dat is wel jammer...
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

05-08-2005 07:20

Jan,

het is ook niet persoonlijk bedoeld.
ik zie dat jij je posting al aangepast hebt. hiervoor veel dank..

Maar sommige mensen (zoals ik) willen niet dat zomaar wateren op het board worden gegooid.. als het nou een heel groot water was geweest zoals Twente Kanaal of sloterplas etc. dat kent iedereen wel. maar het water in kwestie kennen nog niet zoveel mensen. ze kennen de naam wel maar ze weten niet of het nou bij hengelo, enschede of ergens anders ligt. en als iemand vind dat hij die wateren wil prijsgeven kun je dit het beste via een persoonlijk berichtje doen. maar dat snap je denk ik ook wel.

Maar als Rob het ook even wil aanpassen dan hebben we het nergens meer over.

Gr. Remko
paul van der pluym
Berichten: 160
Lid geworden op: 22-01-2006 08:01

16-01-2007 21:29

sjonge jonge, waar kun je een probleem van maken ( als er in een bepaald vijver veel gevist word en alle karpervissers hier waarschijnlijk wel zo verstandig zijn om rekening met de karpers te houden. hoe ze er nu leven, laat dat ook zo) zie ik het probleem nie hoor.

je kunt toch ook erbij vertellen dat je niet kilos boilies in het water moet lfikkeren enzo... dom hoor!
penvissen is karpervissen.
Gebruikersavatar
Rob Arts
Berichten: 113
Lid geworden op: 07-06-2005 21:03
Locatie: Gennep

17-01-2007 23:48

:lol:

Paul...wel late reactie hoor...was geabonneerd op dit onderwerp,
was ook vergeten de naam water weg te halen....misschien is er afgelopen jaar wel stormloop geweest daar :wink:

O ja...heb inmiddels ook alweer vaker gekarperd.... :D