vissen op de Eem

Walter de Wit
Berichten: 102
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

31-07-2005 23:54

"We" boeken progressie, er worden inmiddels spaarzaam leestekens gebruikt...

Walter.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

31-07-2005 23:58

Een stek voor 3 jaar is al heel wat tegenwoordig. Bovendien beschermt door een boer. Je doet maar kwaad dan goed met al je reacties, Raymond.

Het argument van tijd, energie en geld heb ik vaker gehoord. Maar maakt weinig indruk want daarmee heb je nog niet meer recht dan een ander. Ik besteed bijvoorbeeld ook tijd, geld en energie in mijn visserij. Maar alleenrecht op een stek zal ik nooit doen gelden. Wordt lachen als ik dat ga doen, trouwens.

Even goede vrienden hoor. Maar erg sterk komt het niet over.

Groet, Kees
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

01-08-2005 00:33

maar ik weet zeker dat er karper op zit heb ze er zelf namelijk in gezet spiegels en schubs het water staat ook wel bekend om ze meter snoeken.


Studeert zeker ook visstandbeheer.... :roll:
Stekken claimen vind ik ook zo grappig. Ik koop net als iedere andere rechtgeaarde karpervisser elk jaar mijn vergunningen, draai m'n eigen bollen en voer ze. Stel dat ik het hele water aan zou voeren, ga jij dan een ander water zoeken? :D
Ook zoiets. Al die uren die ik aan de waterkant besteedt aan observeren, geven mij niet het minste recht meer om er te gaan vissen dan de eerste de beste persoon die het water nog nooit eerder gezien heeft. Is dat een probleem dan? Welnee, ruimte zat, ga je toch voor een nachtje van de 150 weekenden ergens anders zitten....

Mvg. Daniel
peter andrae

01-08-2005 03:49

8) bij problemen met medevissers bel Don peter en tegen een kleine vergoeding worden al uw problemen met medevissers opgelost,natuurlijk is het matriaal zoals beton en kettingen bij de prijs inbegrepen.
peter andrae

01-08-2005 04:06

:wink: Kees die plek waar dat prikkeldraad omheenstaat is van mij he laat ik je er niet zien anders schiet ik een bollie tegen je kanus,het is maar ff dat je het weet.


idd dan mag ik ook wel aan de gang gaan zal nog moeilijk worden zijn karpervissers bij die een kop groter zijn als mij,en ik daarna een kopje kleiner.

Raymond aan de ene kant begrijp ik je best hoor lijkt mij dat als je ergens mag vissen en je hebt het voor elkaar dat er andere komen vissen en er een potje van maken wat het voor jou kan verpesten,voorbeelden zat,maar mij vraag is ben je zelf ook zo als je op mijn stek zit en ik in alle kleuren verschiet of ben je zo een vistripper dat het je dan geen moer uitmaakt.

Hier valt niet te claimen te druk teveel karpervissers en je hebt er jongens bij die serieus bezig zijn met hun hobby en je hebt de gekken die alleen maar vissen om aan de huiselijke beslommeringen te ontkomen en het niet zo nauw nemen,die laaste groep had ik graag niet aan de waterkant gezien.


mvg peter.
Gebruikersavatar
raymond de man
Berichten: 214
Lid geworden op: 07-03-2005 12:16
Locatie: zuid holland

01-08-2005 20:32

Zelf heb ik ook weleens idd gehad dat ik zat op stek van ander,maar ik heb het fatsoen en respect dus ruimde me spullen op.
En over troep heb standaard vuilniszak in me tas zitten,ken je zooi meenemen na de waterkant dus ook weer terug.in omg amersfoort is het op sommige wateren al een zooi door mensen die alleen maar lopen te klooien en vissen om niet thuis hoeven te zitten want daar mogen ze niks van papa en mama (blowen zuipen etc)kopen setje en vissen maar.
die kolkjes langs a1 zijn zoal VERZIEKT hsv Amersfoort wou ze 3 jaar geleden al sluiten.
en dan komen ze richting eem en eemmeer en gaan daar vrolijk verder.
want ze willen toch vissen,en dan zou ik me stek daar moeten opgeven voor een stelletje klootzakkies echt niet.die moeten ze aanpakken en met naam en adres en foto in het visblad zetten,kennen ze het vissen wel vergeten.EN OKE MISCHIEN HEB IK WAT DINGEN VERKEERD GEZEGD MIJ EXUCES HIER VOOR,maar begrijp het ook van mijn kant.
heb daar gewoon weinig zin in om bepaalde stekken op tegeven voor dat soort vissers.gr ray
my lifestyle determines my deathstyle.

R.I.P. CLIVE BURTON
Gebruikersavatar
Joris van Asteren
Berichten: 109
Lid geworden op: 16-04-2005 15:38
Locatie: Hoevelaken

02-08-2005 11:58

hey raymon,

Even een vraag tussendoor, waarom kom je helemaal hier naar amersfoort om te vissen, terwijl je in Vlaardingen woont? Ik mag graag op de Eem vissen, maar zo speciaal is het nu ook weer niet? Niet om je te dissen ofzo, maar gewoon nieuwsgierig :wink:

Gr,

JORIS
Gebruikersavatar
raymond de man
Berichten: 214
Lid geworden op: 07-03-2005 12:16
Locatie: zuid holland

02-08-2005 16:24

omdat ik daar een paar mooie stekken heb die ik toen ik nog in bunschoten woonde veel beviste en mooie vissen heb gevangen en weinig hengeldguk plus ik ken daar het hele jaar door nachtvissen.
my lifestyle determines my deathstyle.

R.I.P. CLIVE BURTON