Nachtvissen in Zuid -Limburg

Plaats reactie
dave deswijzen
Berichten: 20
Lid geworden op: 25-12-2004 18:26
Locatie: limburg
Contacteer:

27-03-2005 17:50

Dag collega karperfishers,

Ik heb eens een vraag aan jullie. We gaan altijd met een groep van vier jongens karpervissen en het liefst 's nachts.

Ik vind het heel moeilijk om een leuke plek te vinden om 's nachts te vissen( het gehele jaar)
Weet niemand een fijn stek je waar we rustig het gehele jaar kunnen nachtvissen in de buurt van zuid-limburg.
In de zomer maanden gaan we geregeld nachtvissen op het stuwmeer in kerkrade en we hebben nu sinds kort ook een vergunning van de Sigrano in Heerlen, maar ben er laastst eens geen kijken, maar het was er echt een rotzooi.
Daarom hoop ik dat iemand van jullie ons misschien mee kan helpen om een fijn stek(redelijke kans op vis, fijne plek om te zitten en rustig) je te vinden. Maakt niet uit waar, maas, kanaal, vijver, grindgat als we maar gedurende het gehele jaar mogen nachtvissen.

Ik heb zelf ook al in de vergunningen gekeken. Er zijn best redelijk wat plaatsen op de maas waar het mag, maar wat is nu een goede stek???
hoop dat jullie ons daar antwoord op kunnen geven.

Stuur maar pb.

Alvast bedankt

groetjes
Gebruikersavatar
johnny greveling
Berichten: 431
Lid geworden op: 19-05-2004 14:23
Locatie: gigantica

28-03-2005 21:42

noi dave
kan je alleen zeggen
sigrano word wel wat heeft eefe zyn tyd nodig maar als je devergunning hebt en het bestem plan hebt gezien word het een super water
denk dat je in omstreken toch nergens beter zit als daar

maarja is ieder eigen mening ben er toevallig vandaag ook geweest het is een puinhoop maar het begint toch ergens op telyken
gr john
Plaats reactie