Viswater nabij oss, den bosch

Plaats reactie
rob pels
Berichten: 13
Lid geworden op: 03-01-2005 13:29
Contacteer:

06-01-2005 20:26

hallo mensen,,,
ik kom uit brabant 8) en ik zoek een goed water waar veel vis op zit(hoge dertigers of veertigers :o hoeven niet) in de buurt van oss of den bosch. ik snap dat sommige mensen dit liever niet prijs geven :roll: . maar zou u mij dan misschien een pb willen sturen :lol: ???
alvast bedankt ! ! !

:roll: :P
m.v.g. mij
Carp Fishing,,, A Way Of Life
jeroen van assen
Berichten: 133
Lid geworden op: 24-09-2002 02:00

06-01-2005 20:52

Lekker blijven zoeken!!!!!

Reken er maar niet op dat mensen jou even in tien minuten iets vertellen,waar anderen misschien wel tien jaar mee bezig zijn.(een water vinden met veel vis en ook nog hoge dertigers en veertigers)

Gewoon zoeken en je vind ze vanzelf wel.

Ik heb zón plas nog niet gevonden :wink: :wink:

Groeten Jeroen
patrick mensink
Berichten: 6
Lid geworden op: 27-12-2004 13:06
Locatie: oud-beijerland

07-01-2005 00:18

Jeroen,

Je moet wel ff goed lezen!!!!!!!!!!!!!!!!

Er staat toch echt dat dertigers en veertigers niet hoeft.Alleen een water waar een visje gevangen kan worden......... Een goede aktie van pearllllllllllll de hlft van de winkel voor de helft van de prijs........zou er ff langs gaan als ik jou was :D :D


met vr groet,
Patrick
dat zeg ik...gamma
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

07-01-2005 02:55

Hallo Rob,
je woont in de buurt van Oss en je zoekt een leuk water in jouw buurt?
Ben je dan wel eens buiten geweest,vraag ik mij af
Je hebt onderandere de maas naast de deur ,als je richting Den Bosch rijd kom je al snel een paar interesante wateren tegen.
ik kom al jaren vanuit Leiden Zuid-holland rijden om in de buurt van Oss te vissen
Kijk eens naar een aantal posten van mij, dan weet je wat ik bedoel(steenfabriek bij lithooyen om er 1 te noemen )en ja je moet een klere eind lopen daar
nu ze de toegang met een hek hebben afgesloten ,omdat er mede karpervissers getracht hebben om er een klerezooi van te maken
maar de vissen die je er vangt zijn het waard
groet henk
Plaats reactie