oosterplas

Plaats reactie
jos verschuren
Berichten: 77
Lid geworden op: 27-08-2004 12:17

27-09-2004 11:18

iemand wat te vertellen over de oosterplas in Den Bosch? Als ik het zo hoor kun je, als je er gaat vissen elke week nieuw materiaal kopen, want daar wordt alles gegarandeerd gestolen (zeggen ze dan he) Is dit ook echt zo, want volgens mij valt het allemaal wel mee?
Gebruikersavatar
Henk van Schipstal
Berichten: 23
Lid geworden op: 07-06-2004 21:46
Locatie: Lieshout(nb)

27-09-2004 15:17

Ik zou zeggen probeer het............... en ik denk trouwens dat de locals niet echt blij zijn als ze jou tegen komen en weten dat jij de oosterplas op het internet hebt geplaatst, ik zou zeggen probeer het en oordeel zelf kan nooit veel erger zijn als je visspullen gejat of een hoge boette omdat je er officieel maar met 1 hengel overdag mag vissen met maximaal 20 meter lijn.... om de paar uur rijd er wel pollitie rond dusja wat jij wil. mischien kan je beter naar de ijzere man in vught gaan!
Gebruikersavatar
Bart Coppens
Berichten: 229
Lid geworden op: 22-05-2003 02:00
Locatie: Beek en Donk

27-09-2004 20:57

mmm houdt cker graag een water voor zichzelf...
Reageer dan in een pb maar geef m wel de juiste info...
Mathijs Beumers
Berichten: 11
Lid geworden op: 22-09-2004 03:39

27-09-2004 21:28

[quote]
Als ik het zo hoor kun je, als je er gaat vissen elke week nieuw materiaal kopen, want daar wordt alles gegarandeerd gestolen (zeggen ze dan he)[/quote]

Tegenwoordig is het een modeverschijnsel om fabels op te hangen over wateren, dit om de mensen weg te houden. Neem gewoon even contact op met het politiebureau daar in de buurt, en vertel dat je daar wil gaan vissen, zij kunnen je vertellen of een plek veilig is of niet. (als diefstal daar daadwerkelijk schering en inslag is zullen zij dit weten door de aangiftes die gedaan zijn)
Plaats reactie