Wie heeft deze zomer vakantie en vissen gecombineerd?

Plaats reactie
Marco Zegers
Berichten: 102
Lid geworden op: 28-02-2004 00:14

24-08-2004 18:11

Ik ben op zoek naar een leuke zomervakantie voor volgend jaar. Mijn vriendin moet wat te doen hebben en ik wil graag vissen... Maar om nou 2 weken in een tentje te gaan zitten ziet zij niet zitten (en ik ook niet echt) Dus ik zoek wat luxe (caravan, huisje...) en wil kunnen vissen. (Meest ideaal is vissen vanaf je huisje....)
Dus vertel, mensen met ervaring, waar je bent geweest, hoe het er was, wat je hebt gevangen enz... alle info is welkom!!!

ps je hoeft je 30 ponder niet te verraden want daar gaat het mij niet om.. :P (maar als er alleen maar tot 7 pond zit mag je het er wel ff bijvertellen.... :P )
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

24-08-2004 19:14

Marco,

ik ben een paar jaar geleden naar Hof van zeeland geweest, het ligt vlak bij goes in zeeland en het is een prachtig park.
Er is de omgeving genoeg te doen en er is ook een zwembad op het park.
Toen ik er was vingen we alleen maar karpertjes op de pen van zo'n 2 t/m3 kilo. Ik ben een jaar later weer geweest en toen waren de vissen weer een kilootje gegroeit. Dit is inmiddels al 3 jaar geleden dus de vissen zullen wel een stukje groter zijn.
Ik vistte daar valk onder de kant waar je ook het beste ving en de visjes vochten redelijk voor het voormaat van at ze toen waren, op een lichte penhengel zal het een leuk water zijn.

Het park had ook nog een groter water maar daar heb ik niet in gevist omdat ik genoeg op het park ving.

De huisjes zitten als het goed is allemaal aan de water kant maar ik weet niet zeker of 2 persoons huisjes hebben. Wij hadden een 6 persoons en het dat zag er schitterend uit.

Als je nog vragen heb stur je maar een pb.

mvg,

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marco Zegers
Berichten: 102
Lid geworden op: 28-02-2004 00:14

25-08-2004 23:42

niemand anders vakantie gevierd en daarbij gevist???
Plaats reactie