klein watertje geusselt maastricht

Plaats reactie
guido berkmortel
Berichten: 1860
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00

05-08-2004 00:07

Je kunt het beste áán het water gaan zitten en je kán er vis verwachten!!!!!!
Hoop je hierbij erg geholpen te hebben...........

Mvrgr Guido
ed berendse
Berichten: 68
Lid geworden op: 18-04-2004 18:34

05-08-2004 00:43

[quote="guido berkmortel"]Je kunt het beste áán het water gaan zitten en je kán er vis verwachten!!!!!!
Hoop je hierbij erg geholpen te hebben...........

Mvrgr Guido[/quote]


Guido, fijne peer,

Ik vind het leuk als je antwoord wil geven op de vraag van Ronald, maar ik denk dat Ronald niet uit een ei komt om te weten dat je aan het water moet zitten en je dan eventueel vis kan vangen.

Dit onderwerp gaat over "vissen in nederland" en de kans dat iemand om stekinfo vraagt is natuurlijk heel normaal, maar als er iemand zo'n antwoord als jij plaatst, kun je in jouw geval maar beter helemaal niks zeggen dan zo'n stom antwoord.

Maar waar het om gaat, Ronald, ik kan je helaas niet helpen met een stek daar in de buurt.

Mvg Ed
Hold the line......
jan van kranenburg

05-08-2004 01:27

Guido,

Zie ik zelden dat iemand jou van een "stom" antwoord beticht :D

Ben benieuwd naar het vervolg...

mvg

Jan
Hugo Bovenmars

05-08-2004 01:51

Hier en daar een grapje plaatsen is er blijkbaar niet meer bij tegenwoordig. Wordt blijkbaar niet meer gewaardeerd (of het ontbreekt hen aan humor). Misschien een nieuwe lichting extreem serieuze karpervisser op het board?? Het is echt van de laatste tijd in ieder geval.

Naja, is weinig aan te doen.
Bovendien lul ik nu off-topic.

Adiosss
Hugo
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

05-08-2004 11:45

Ronald,

het is een vrij makkelijk watertje. Vis tegen het riet, of de obstakels en je zult wel wat vis vangen. Verwacht geen grote vis, zie het als een doorsnee cultuurwatertje/parkvijvertje.

Succes,

mvg
Stefan
guido berkmortel
Berichten: 1860
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00

09-08-2004 16:11

[quote]kun je in jouw geval maar beter helemaal niks zeggen dan zo'n stom antwoord[/quote]

Ed, fijne appel,

Volgens mij is een STOM (niet in staat om te spreken volgens VanDale)antwoord hetzelfde als "helemaal niets zeggen" (net zoiets als een witte schimmel of een dode overledene)

En als jij Ronald OOK niet kan helpen, zeg dan a.u.b. OOK niets........oftewel geef dan OOK een STOM antwoord..........

Mvrgr Guido

Ronald,

Is dat dat water links gelegen aan de A2 vlak voordat je Maastricht binnenrijd?
Volgens mij wel vrij druk bevist daar........tenminste die keren dat ik er langs rijd!!!

Mvrgr Guido
Gebruikersavatar
Carlo Knipschild
Berichten: 157
Lid geworden op: 01-03-2004 10:22
Locatie: zuid Limburg

12-08-2004 21:53

Laatst was mn neef en een paar vrienden van m er gaan nachtvissen..
Ik was beide avonden gaan kijken/vissen... maar ik vind dat daar wel redelijk veel langs komt van het volk van Nazareth en Wittevrouwenveld :roll: , is het wel eigenlijk een VEILIG viswater??
Plaats reactie