ZuidWillemsvaart

Plaats reactie
Marcel Brauer
Berichten: 392
Lid geworden op: 03-07-2004 16:46
Locatie: Venray

03-07-2004 16:51

Ik zou jullie bij deze enkele tips willen vragen over het vissen op de Zuid Willemsvaart .
Vooral over voertechniek, afstand, welk gebied (Ik zit meestal tussen sluis 9 & 10) en welke vergunningen ik er eigenlijk nodig heb,en of ik met 1 of 2 hengels vissen mag.
(Dit is me niet duidelijk,ook de secretaris van de locale visclub komt er niet uit).



(Het gaat hier over het stuk kanaal in Helmond.)
Alvast bedankt :)
Gebruikersavatar
Noud Franssen123
Berichten: 148
Lid geworden op: 07-03-2004 19:57
Locatie: Venlo
Contacteer:

03-07-2004 19:13

Heej Marcel,

Voor de Zuidwillems Vaart heb je volgens mij alleen de Limburg vegunning nodig,

Die kan je bijna bij iedre hengelsportzaak wel krijgen.

Over voeren en afstanden kan ik je niks zeggen omdat ik geen ervaring heb op de zuidwillemsvaart.

MVG

Noud
Marcel Brauer
Berichten: 392
Lid geworden op: 03-07-2004 16:46
Locatie: Venray

04-07-2004 14:33

[quote="Noud Franssen123"]Heej Marcel,

Voor de Zuidwillems Vaart heb je volgens mij alleen de Limburg vegunning nodig,

Die kan je bijna bij iedre hengelsportzaak wel krijgen.

Over voeren en afstanden kan ik je niks zeggen omdat ik geen ervaring heb op de zuidwillemsvaart.

MVG

Noud[/quote]
Ik heb de sportvisakte, Grote Vergunning, en de Limburg vergunning. (+ van een locale visvereniging)Maar Helmond valt bij mijn weten onder Brabant.
Gebruikersavatar
Noud Franssen123
Berichten: 148
Lid geworden op: 07-03-2004 19:57
Locatie: Venlo
Contacteer:

05-07-2004 07:51

Ja maar op de Limburg vergunning staat volgens mij niet dat ik daar niet mag vissen, er staat nergens van, tot aan de grens naar brabant.

Dat van de Sportvisakte en bewijs van lidmaatschap, daar was ik wel vanuit gegaan dat je die had :) Maar dat had ik er ook bij moeten zeggen.

Noud
Marcel Brauer
Berichten: 392
Lid geworden op: 03-07-2004 16:46
Locatie: Venray

06-07-2004 15:07

[quote="Noud Franssen123"]Ja maar op de Limburg vergunning staat volgens mij niet dat ik daar niet mag vissen, er staat nergens van, tot aan de grens naar brabant.

Dat van de Sportvisakte en bewijs van lidmaatschap, daar was ik wel vanuit gegaan dat je die had :) Maar dat had ik er ook bij moeten zeggen.

Noud[/quote]

Dat had ik zelf ook nog wel gesnapt..
Maar toch :wink:
Geert Welten
Berichten: 64
Lid geworden op: 02-04-2002 02:00
Locatie: Someren

07-07-2004 14:08

Hey marcel

Ik heb hier veel gevist, nou nog wel eens af en toe.

Dit jaar is het er echt bagger / veel blanken!

De vergunningen die je moet hebben kun je bij dierenspeciaalzaak dobey in asten halen

Je hebt nodig de sportvisakte+vergunning van hsv ons genoegen, maar da weten ze je daar wel te vertellen.

Stekkeuze maakt verder niet zoveel uit, maar ik zou niet op de grote splitsing gaan zitten.

Daar zit het sweekend namelijk vol met duitsers en allerlei ander schooiersvolk.

Ik denk da je wel wa wijzer bent geworden
Marcel Brauer
Berichten: 392
Lid geworden op: 03-07-2004 16:46
Locatie: Venray

07-07-2004 14:16

[quote="Geert Welten"]Hey marcel

Ik heb hier veel gevist, nou nog wel eens af en toe.

Dit jaar is het er echt bagger / veel blanken!

De vergunningen die je moet hebben kun je bij dierenspeciaalzaak dobey in asten halen

Je hebt nodig de sportvisakte+vergunning van hsv ons genoegen, maar da weten ze je daar wel te vertellen.

Stekkeuze maakt verder niet zoveel uit, maar ik zou niet op de grote splitsing gaan zitten.


Daar zit het sweekend namelijk vol met duitsers en allerlei ander schooiersvolk.

Ik denk da je wel wa wijzer bent geworden[/quote]

Nee,op die splitsing niet. Dit komt omdat je helemaal over het zandpad moet, en je er moeilijk doorheen komt,vooral als het geregend heeft. Dit is dus een vrij moeilijk toegankelijke stek. Ik heb inderdaad gehoord over Polen en Duitsers, maar die zouden onder brug voor die splitsing zitten. Andere stekken ken ik er niet, zoals ik al zei, ik heb zelf geen auto dus ik kan het kanaal niet afrijden op zoek naar een mooie stek.

In ieder geval toch bedankt. :wink:
Plaats reactie