karperen omgeving Dongen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

02-07-2004 14:26

hey lui,

mijn broertje is verhuisd naar dongen. jullie raden het al we willen daar natuurlijk gaan vissen maar heeft iemand info over geschikt viswater in die buurt? We zijn al wezen kijken bij het kanaal daar, iemand ervaring hier? alle info over ander viswater in de omgeving is welkom 8)


MVG Andre
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

02-07-2004 15:46

Hallo

Ik heb genoeg tips voor je :)

1. het kanaal:

Kanaal is een prima karper plek. Naast de fietsbrug het een hele grote ronde uitgraving voor boten om aantemeren ( wat ik ze overens nog nooit heb zien doen ). Karper is er goed tevangen als je voor voederd.

2. Vijvers:

We hebben verschillende goede karper vijvers in dongen>
De eendjesvijver bij de bib. en cambareur college is een prima stek voor de beginners.. 100 % dat je hier vis vangt.. max. rond de 10 pond

Dan is er de Kano vijver achter zwembad de vennen. Hier zitten grote karpers tot over de 20 pond. Echter het vangen op die vijver eist veel gedult want de karpers happen niet zo graag.

3. Rivier de Donge

Echt een schiterende rivier midden in de natuur. Je moet echter wel in s' gravemoer zijn maar dat is niet verder dan 5 min met de auto en 15 min fietsen.

een paar fototjes die ik genomen heb:
http://home.planet.nl/~wanro195/DSC01144.JPG
http://home.planet.nl/~wanro195/DSC01159.JPG



Ik hoop dat je hiermee voldoende te hebben ingelicht over de vis mogelijkheden in en buiten Dongen.

Mvg

Remon

p.s. Ik sta open voor eventuwele andere vragen...

laat het maar weten
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

02-07-2004 16:56

hey remon,


bedankt voor je reactie! 8) ik stond op het punt jou te mailen overigens omdat ik jou naam al een paar keer tegenkwam toen ik in de zoekfunctie naar dongen zocht. wij hebben idd staan kijken bij die grote kom. Nu nog ff uitzoeken hoe we daar komen :P. we hebben er een paar keer staan kijken maar we hebben idd nog geen enkele boot gezien. die vijvertjes heb ik nog niet gezien of het moeten al die hele kleine vijvertjes zijn maar ik ben verder ook helemaal niet bekend daaro (ik woon er zelf ook niet, maar ben er regelmatig te vinden :P ) in ieder geval bedankt voor de info hier heb ik wel weer wat aan. als ik nog vragen heb hoor je ze zeker

MVG Andre

PS: mooie foto's ziet er wel sfeervol uit 8)
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

02-07-2004 17:06

remon je hebt pbtje!
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

02-07-2004 21:31

[quote="Andre Jacobs"]remon je hebt pbtje![/quote]

je hebt een PB terug :)
Plaats reactie