Karperen in Heiloo

Plaats reactie
Bastiaan Kee
Berichten: 11
Lid geworden op: 06-06-2003 02:00
Locatie: Castricum
Contacteer:

22-04-2004 12:51

Onlangs ben ik naar Heiloo verhuisd, echter ik heb geen enkel idee hoe het daar vissen is. Ik woon vlak bij een sloot, maar tot nu toe heb ik nog geen karper activiteit kunnen bespeuren. Het lijkt me wel dat het een doorlopen geheel is zodat er toch wel wat zou moeten zitten.
Weet iemand een leuke stek en wanneer ze trek krijgen in boilies?

Bedankt!
Als is de karper nog zo snel, de slip die achterhaalt 'm wel :)
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

22-04-2004 13:08

ghehe wanneer ze trek krijgen in boilies hmmz ik zou het ze even vragen ! ;)

neej joh zonder gein ! ik zou naar een plaatselijke hengelsportzaak gaan waarschijnlijk kan diegene je daar wat meer vertellen over de wateren in die omgeving.

verder kun je zelf wel een beetje uitzoeken of er wel of geen karper zit ! dit kun je doen door simpelweg het water een beetje te observeren op enige karperactiviteit of iets dergelijks. en je kunt het natuurlijk een keertje proberen !
Just another carp fisher.......
Bastiaan Kee
Berichten: 11
Lid geworden op: 06-06-2003 02:00
Locatie: Castricum
Contacteer:

22-04-2004 13:22

Over het zelf proberen heb je natuurlijk helemaal gelijk, maar tot nu toe heb ik simpelweg gewoon nog geen tijd gehad door de verhuizing. Vanavond gaat het dan eindelijk gebeuren, en ik hoop voor die tijd nog een leuke tip te krijgen :)
Als is de karper nog zo snel, de slip die achterhaalt 'm wel :)
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

22-04-2004 13:48

suc6 dan ennuh zoals k al zei misschien de hengelsportzaak ?

groetjes Martin
Just another carp fisher.......
Gebruikersavatar
MauriceR Mittelmeijer
Berichten: 31
Lid geworden op: 14-03-2004 21:29
Locatie: Heemskerk
Contacteer:

22-04-2004 17:26

Nou je ben een beetje te laat met naar heilo verhuizen.

Je had er 10 jaar geleden twee mooie wateren maar die zijn door de plaatselijke karpervisbevolking kompleet naar de klote geholpen.
Een water langs de A9, karremel. en een water bij het zwembad, maalwater. Alle vissen zijn al meerdere keren overgezet en weer terug tussen die wateren onderling.
Er zit nog vis maar een hoop vissen zijn 2 jaar geleden zomaar plotseling verdwenen, ik heb er verschillende oorzaken van gehoord maar zou je niet kunnen zeggen of ze nog ergens hun rondjes maken.

Bij de plaatselijke hengelsportzaak kan je nog wat info verschaffen, handy fish alias handy fuck. Wat een rot winkel.

Gr maurice
Als ik op dit board zit, smacht ik naar de waterkant met al zijn prachtige dingen.
Gebruikersavatar
MauriceR Mittelmeijer
Berichten: 31
Lid geworden op: 14-03-2004 21:29
Locatie: Heemskerk
Contacteer:

22-04-2004 17:28

Oow trouwens je komt uit castricum??? ik zou daar blijven vissen als ik jou was!!!!
Ik weet een paar heele mooie productieve wateren daar.

Maurice
Als ik op dit board zit, smacht ik naar de waterkant met al zijn prachtige dingen.
Bastiaan Kee
Berichten: 11
Lid geworden op: 06-06-2003 02:00
Locatie: Castricum
Contacteer:

28-04-2004 13:46

Dat weet ik, ik zit ook erg graag bij de visser 't hoofd school... superplek! Maar aangezien ik geen auto heb is het te ver om telkens al m'n spullen voor in te pakken.
snik

Waar vis jij daar altijd in de buurt?
Als is de karper nog zo snel, de slip die achterhaalt 'm wel :)
Plaats reactie