goed karperwater?

Plaats reactie
niels antonissen
Berichten: 17
Lid geworden op: 05-02-2004 17:43
Locatie: Essen

08-02-2004 13:05

hoi,
ik ben op zoek naar een leuk karperwater hier in de buurt.Daar er alleen maar kleine putjes zijn, doch met en goed bestand aan karper,van1 a1.5 hectare,mischien zelfs nog niet.Ik woon in Essen (belgië) da's vlakbij de hollandse grens.Als je de kaart van belgië een beetje kent dan weet je dat belgië 3 "bulten" heeft zeg maar.In de eerste "bult" woon ik.daar dichtbij dus.Ik heb al veel gehoord van de vliet. En het spuikanaal ga ik zelf dikwijls vissen,maar da's dan alleen voor leuk baars te vissen.Ik heb daar dus al karpervissers zien zitten en als iemand dit water kent of de vliet of nog een ander water hier in de buurt reageer zou ik zeggen.

dank bij voorbaat,Niels
de gelegenheid maakt de karpervisser
RoBerT Knijnenburg
Berichten: 114
Lid geworden op: 27-03-2004 18:28

29-03-2004 20:06

Hallo

Ik woon in Wassenaar dat ligt naast Leiden
Ik kom regelmatig aan de vliet om te vissen. Ik heb er tot nu toe alleen nog maar snoek en snoekbaars gevangen. Ik denk dat het mij nog niet gelukt is om een karper te vangen omdat, ik nog maar een jaartje bezig ben met karperen. Ik weet wel dat er niet egt veel karper in de vliet rondzwemt, maar wat er zit heeft een redelijk gewicht.
Laatst zijn er 150 spiegelkarpers uitgezet van 4 pond.
Hier bij voorschoten liggen de vlietlanden die in verbinding staan met de vliet ik denk dat als u hier gaat vissen u daar de beste kans maakt omdat, daar weinig scheepvaart is en mooie dieptes heeft.
Ik hoop dat u hier wat aan heeft

Laterrrrr en succes :D :lol:

Robert
Plaats reactie