plasjes langs de A 13

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ronald Ermes
Berichten: 388
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Schiedam

09-02-2004 17:43

Tussen R.dam en Den Haag..
Weet iemand wat voorn vergunningen ik daarvoor nodig heb ?... ik bedoel dan met name die plasjes die bij het Airport Hotel liggen.
Heeft verder iemand ervaring op dit water ?
alvast dank!

gr Ron.
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

09-02-2004 18:39

Hoi,

heeeeeeeeeeeel erg bekend, heeel erg veel locals gehad.
Staat bekend als de putjes bij zestienhoven.

Deze putjes hebben ooit eens een 40iger gehad als bewoner. Naar verluid is deze schoonheid (de bult) niet meer onder ons, dood gejat you name it

Heb er niet gevist, omdat het er druk is (was). Is geen gemakkenlijk water heb ik begrepen

http://www.jhhorsten.com/Debult.html

succes

Vergunning is volgens mij Groot Rotterdam
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Robert de Wilt
Berichten: 422
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Capelle a/d IJssel (Zuid-Holland)
Contacteer:

10-02-2004 10:53

Idd heeft er ooit een mooi bestand gezeten maar ik heb de laatste paar jaar weinig positiefs meer gehoord over de plasjes.
Of de meeste vis nu daar is gestorven of is gepikt of overgezet???? Ik weet het niet, maar geblankt wordt er wel en veel ook.
Ben er vaak wezen kijken en rij er wekelijks langs maar er wordt s'zomers nog altijd veel gevist. Ik vind het een zeer onsympathieke plek, zo tussen de drukke A13 en vliegveld Zestienhoven. De vliegtuigen razen amper 30 meter boven je langs.....
Dan zijn er langs die parallelweg ook nog regelmatig ongure types, zoals prostituees en ander tuig. In het parkje zelf loopt het tuig van overschie zijn pit bulls uit te laten.....
Nee erg jammer dat deze mooie plasjes nu juist in deze omgeving moeten liggen.
Heb je wel eens gezien hoeveel bomen er zijn doorgeknakt door vissers en hoeveel zeilen, boten en andere teringzooi er wordt achtergelaten;
één pot nat naar mijn mening. Spijtig voor de vissen aldaar.
Met vriendelijke groet,
Robert.
Jorne van den Dool
Berichten: 43
Lid geworden op: 12-06-2003 02:00
Locatie: Lekkerkerk

20-02-2004 21:48

Hoi,

Volgens mij waren deze plasjes vroeger (wanneer weet ik niet precies) onderdeel van een viskwekerij.

Is niet echt lekker vissen hoor daar, veel reetridders en andere wazige types. zou ff verder zoeken naar een wat leuker water, zijn er nog genoeg van!

Greetz, Jorne
»(((('>
Plaats reactie