indianenverhalen of waarheid

guido berkmortel
Berichten: 1860
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00

19-01-2004 17:38

Hallo Huub,

Als stadsgenoot zit ik met hetzelfde "probleem".
Iedereen hier heeft het over een plasje hier, een kolkje daar, en daarmee echt veel meer wateren in de directe omgeving als hier rond het Venloose.
Hier stroomt "slechts" die gigantische Maas en hebben we enkele lokale visvijvers waar niet veel uitdaging te halen valt.
Toch Huub, als ik de keuze zou moeten maken tussen kilometers maken naar het "Wilde Westen" of deze zelfde tijd investeren in observeren, onderzoeken, peilen, vragen en voeren in de [b]Maas[/b] dan wist ik het wel!!
Wat is er nu mooier dan door eigen inzichten een pracht van een karper vangen in je eigen Maas?(die bij wijze van spreken door onze achtertuinen loopt)
Besef ook, menig lezer op dit Board zal stinkend jaloers zijn op de aanwezigheid van de Maas in ons eigen dorp.
Heb je jetrouwens al ooit eens gewaagd aan deze "moeilijke" Maas?
Ik wel, ook wel met resultaat, valt niet mee, maar de voldoening is wel erg groot.
Als je zin hebt, kunnen we misschien eens een nachtje gezamenlijk proberen als het voorjaar weer daar is.

M.vr.gr. Guido
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

20-01-2004 09:01

Verhalen van blank op blank, en of slijmjurken worden denk ik ook niet echt goed gelezen en gewaardeerd door karpervissers...
En "indianenverhalen" zullen heus wel meevallen, denk dat de meeste op waarheid berusten, het wereldje is te klein om maar wat raak te kletsen.
Iedereen beschrijft natuurlijk alleen zijn / haar supersessie.

Het gras bij de buurman is altijd groener !!
CarpeR Diem