Stuwmeer (Kerkrade)

andrew srech
Berichten: 149
Lid geworden op: 14-04-2002 02:00
Locatie: hoensbroek

23-10-2003 22:20

Yooo Polleke

Jij wilt scoren dat kan heb nog een mooi spel van de playstation fifa 2003 kan je veel scoren

Weet nog een leuke vijver hier in de buurt
ha ha ha

En verder alles goed met je hoe was frankrijk trouwens?

groetjes Andrew
guido polleke
Berichten: 133
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00
Locatie: hoensbroek

24-10-2003 11:40

rob,

we ontmoeten ons er wel, zal gezellig zijn.

ps, hoe feller je bent, hoe meer het mijn aandacht trekt, ik weet genoeg

hee andrew, frankrijk was matig
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

24-10-2003 14:47

hoy guido,

vind je het eigenlijk vreemd dat je felle kritiek krijgt!

maar ik hoop dat je een beetje begrip hebt voor mijn felle reactie!
het is er al druk genoeg en ik hoop echt dat het niet nog drukker gaat worden!!

en overigens mocht je me een keer tegen het lijf lopen op het stuw, de koffie staat klaar dus kan best gezellig worden :wink:

groeten rob


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rob Borjans op 2003-10-24 15:12 ]</font>
guido polleke
Berichten: 133
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00
Locatie: hoensbroek

24-10-2003 15:24

hee rob,

ik denk dat je mening best telt tegenwoordig, zeker als je een meerderheid zoekt. Mijn ervaring is echter dat dit tot de grootste frustraties zal komen onderling. Een beperkte mate van openheid is gezond naar mijn mening

ik denk er nu eenmaal anders over.

maar inderdaad, als je goeie koffie hebt, kunnen we et er eens uitvoerig over hebben.

Ik weet trouwens nog wel een leuke put voor je......... :smile:
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

02-12-2003 15:26

hoy peter,

hoy peter,

dat ze allemaal een uitgescheurde bek hebben is niet waar, ik heb dit jaar al meerdere vissen gevangen die een perfecte bek hadden en nergens beschadigd waren. overigens waren dat wel vissen die van een stek af kwamen waar ik zelden of nooit iemand zie vissen en dus meschien vissen zijn die al geruime tijd niet meer gevangen zijn.
de natuur en de ijsvogel zijn er inderdaad wel mooi jameer dat de waterzuivering wat overdreven groot gemaakt hebben.

Bob, jouw zogenaamde geheim is al achterhaald en berust denk ik op ervaringen van zeker 4/5 jaar geleden!!! want van alles wta je schrijft klopt naar mijn ervaringen van de afgelopen 3 jaar geen moer.

groeten rob
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

02-12-2003 17:07

Het is inderdaad niet perse nodig om aan de boskant te vissen, maar ik heb wel de meeste vissen ’s nachts gevangen. De enkele malen dat ik overdag heb gevist heb ik slechts een enkele vis gevangen. Kan natuurlijk ook aan de stek en/of methode liggen. Uitgescheurde bekken heb ik ook niet bemerkt.

Verder overigens een schitterend water in een schitterende natuur. Ik ben blij dat ze het toch niet dichtgegooid hebben. En het ijsvogeltje heb ik trouwens nog niet gezien.

Groeten,karperlimbo
Het is een kwestie van geduld.....
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

02-12-2003 18:47

Als hier dan toch zoveel Limurgers actief zijn in de topic zal deze vraag maar hier stellen (ben in een off-topic bui)...

Heeft een van jullie ervaringen op de rietvijver tussen Brunssum en Hoensbroek (die plas bij de Gamma)? Reageer a.u.b. met een PB...
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

03-12-2003 14:02

hoy,

Jurgen, denk dat de tijd van vangen veel te maken heeft met voeren.

Ik kreeg vrijwel alle beten op het tijdstip dat ik elke dag ging voeren.
overigens heb ik dit jaar nog geen nachten doorgebracht aan het stuwmeer uit tijd gebrek.
wel heb ik vorig jaar een stuk of 5 gevist, en ik en mijn vismaat kregen alle beten van 6 uur smorgens tot 10 uur sorgens en dan was het meestal weer stil op een uitzondering na dan.

groeten rob
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

03-12-2003 17:48

hoy Bob,

Ik denk dat het tijd stip van vangen een beetje af hangt van enkele zaken zoals de conditionering door het voeren wat ik in de vorige topic al aangaf en inderdaad zoals je zegt per plaats een beetje verschilt.

Ik heb zelf ook opgemerkt dat de vissen die van het eiland of boskant vandaan kwamen soms flink vermeubeld waren, vooral de bekken an sommige vissen hadden het al zwaar te verduren gehad. Dit ben ik bij de vissen op mijn eigen stek nog niet tegen gekomen en hoop ook dat dat zo blijft. want er zitten echt nog wel een paar mooie visjes op qua grote durf ik niet veel te zeggen en doe ik overgens ook niet over het board maar ik heb er toch al hele mooie spiegeltjes gevangen die al langdurig niet meer gevangen waren.

Meschien kom ik zaterdag eens kijken als ik tijd heb.

groeten rob
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

04-12-2003 08:05

Op 2003-12-04 00:04, schreef Peter Wauben:
vraag:hoe doen jullie dat?

*Vanaf de boskant mag men niet vissen. Nee, maar aan de andere kant wel.

*Vanaf de weide is het + 200 meter afstand
tot de overzijde. Tegenwoordig wordt er volgens mij niet meer zo heel veel aan de boskant gevist. En zo ja, dan helpt of de voerboot of een flinke strakke pook op bepaalde plekken.

*Om te voeren,moet men een behoorlijk eind lopen of fietsen. Als ik al aan de boskant vis voer ik met de voerboot.

*Presentatie van de rig.blaadjes en andere troep. PVA-zakje of rigfoam

*De rek als men met nylon vist. Als ik aan de boskant vis vis ik met gevlochten lijn.

*De opstakels indien men met gevlochten lijn vist.Gezien de afgezonken takken en bomen. Hier heb ik absoluut geen last van, ondanks dat ik vlak onder die kant vis.

*De precisie van deponeren van je rig. Geen probleem met de voerboot.

*De modderbodem. Geen last van gehad.

*Roeien mag men er niet.Ook geen radiografische voerbootjes te water laten. Er grote kampvuren maken (onder bomen!) mag ook niet, vis meenemen mag ook niet: zolang je de boot niet te opvallend gebruikt valt het wel mee. Uiteraard op eigen risico!

*Meerdere keren op een vierkante meter je presentatie aanbieden als men zijn haakaas heeft verwisseld. Is dit nodig dan?

P.S. Alleen nuchter reacties,aangezien er nochal veel gezeivert wordt op KW.


groeten,
karperlimbo
Het is een kwestie van geduld.....
peter groenbroek
Berichten: 64
Lid geworden op: 05-12-2003 01:00
Locatie: limburg

05-12-2003 13:15

eens kijken of die het nou wel doet
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

05-12-2003 14:14

Ha Bob, dat is beter :smile: :smile:

groeten,
karperlimbo
Het is een kwestie van geduld.....
peter groenbroek
Berichten: 64
Lid geworden op: 05-12-2003 01:00
Locatie: limburg

05-12-2003 15:04

doet die ut ????? doet die ut ECHT ????
ben ik online??????????????????????? whaaa he he eindelijk pfffff
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

05-12-2003 17:34

hoy peter,

waarom boskant??
omdat iedereen het doet?

groeten rob
peter groenbroek
Berichten: 64
Lid geworden op: 05-12-2003 01:00
Locatie: limburg

05-12-2003 21:06

its me bob wa rob !!!
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

06-12-2003 09:50

hoy peter,

ik bedoelde de andewre peter

groeten rob
peter groenbroek
Berichten: 64
Lid geworden op: 05-12-2003 01:00
Locatie: limburg

07-12-2003 20:29

ja mensen het was weer afzien op de stuw verleden nacht -4,5 graden brrrrbrrrbrrrr...een brasem verstoorde mijn rust en voor de rest nope maar mijn fox piepertjes deden het wel nog met een laag ijs erover heen hahaha
Gebruikersavatar
marcel vanhommerig
Berichten: 148
Lid geworden op: 06-02-2002 01:00
Locatie: Bocholtz

11-12-2003 12:39

het stuw is inderdaad ver de weg kwijt.

heb drie jaar geleden nog een nacht of 20 op de kleine vijver gezeten (grote vijver heeft mij nooit zo getrokken)

hoor soms van ruud dat de beten wisselvallig zijn. het gemiddeld gewicht zou wel hoger liggen dan tien jaar geleden.

ben vorig jaar een keer gaan kijken om wat te gaan gooien met mijn hengels (kijken en oefenen om verder te kunnen gooien)

heb toen nog even met edje raketje gesproken en voor de rest was het rustig. was wel niet in het nachtseizoen.

dit jaar een keertje daar geweest met een paar visvrienden en veel veranderd was het niet, behalve dat het voetpad een stuk beter was nu.

groeten van marcel
peter groenbroek
Berichten: 64
Lid geworden op: 05-12-2003 01:00
Locatie: limburg

11-12-2003 19:42

brema air ole ole ole!!!!!!
peter groenbroek
Berichten: 64
Lid geworden op: 05-12-2003 01:00
Locatie: limburg

11-12-2003 19:42

familie van pascal marcel???
Gebruikersavatar
marcel vanhommerig
Berichten: 148
Lid geworden op: 06-02-2002 01:00
Locatie: Bocholtz

12-12-2003 13:10

sorry peter, ik persoonlijk denk van niet. heb geen familie bij mijn weten met die voornaam.

groeten van marcel

Peter W.: siem is op dit beetje rustig aan aan het doen, twee keer verhuisd binnen een half jaar en een beetje aan het helpen bij mij thuis met verbouwen.

volgend jaar word het weer zoals vanouds

groetjes vanuit het zonnige zuiden

see ya
Gebruikersavatar
Marck de Jongh
Berichten: 491
Lid geworden op: 28-04-2004 17:27
Locatie: Blaricum/Velp
Contacteer:

22-06-2004 20:15

Ummz jongens? Ik Kreeg een tip van een collega van me pa, dat het daar de laatste tijd wel goed bevisbaar is, het gaat me niet om vangsten van bepaald gewicht, het gaat me om een dag dat me pa in kerkrade werkt en ik "onderdak" moet hebben :p Is Het water inderdaad nog bevisbaar en veilig of is het het proberen neit waard? Dat is de enige vraag waar ik heeeeel graag antwoord op wil hebben?!

MvG Marck
The Carp, The Whole Carp, And Nothing But The Carp, So Help Me God...

Binnekort online, http://www.karpertotaal.nl!
PR NL: 24 pond spiegel
PR FA: 28 pond Spiegel
Run Rig Fanaat

14-07-2004 00:11

hey mensen,

Ben nieuw hier, en kzag net dit topic staan over mijn "Thuiswater" tussen haakjes.. Stuwmeer is echt heel erg!! Allemaal Oost-blok mensen die daar komen stropen, en ook nog wonder boven wonder karper vangen en deze dan opeten! De duitsers die daar komen vissen komen altijd met 2 a 4 man.. de een bouwt op, de ander loopt naar de boskant, gooit een 20 liter emmer vol boilies neer, gaat terug, zetten voerboot in water, en leggen hun lijnen daar neer :-? Dit is echt een slecht water geworden!
Wat te doen?
- Betere controle politie!
- Afschieten van alle gevogelte daar, want die vreten alle kleine karpertjes op! Heb er in de zomer eens daar bij die weide waar dat riet ligt honderden kleine karpertjes zien zwemmen, kheb toen met pennetje met maad gevist, was best leuk zo, de volgende dag kwam ik, zag ik alles karkastjes van karpertjes op die kant liggen..
- En tenslotte reiniging van de bodem! Alle takken, halve bomen etc weghalen!
Maar dit zal nooit meer een mooi viswater worden!
Ik zelf wijk uit naar verder gelegen wateren, waar het wel veilig is, en waar je wel wat vangt...
jan van kranenburg

14-07-2004 01:52

Run Rig,

Svp je echte naam!!!

Snap eigenlijk niet hoe je hier kan registereren op die manier.

Jan
Run Rig Fanaat

14-07-2004 23:53

[quote="jan van kranenburg"]Run Rig,

Svp je echte naam!!!

Snap eigenlijk niet hoe je hier kan registereren op die manier.

Jan[/quote]

Dat doet er toch niet toe :-?

Grtn RR