Slechte en goede ervaring winkels


Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

16-05-2002 20:08

VLEMMIX! SUCKS

- Duurt veeeeel te lang voor je iets binnen hebt, al meegemaakt meer als een maand, in tussen tijd het zelfde ergens anders gekocht en het spul van VLEMMIX retour afzender gestuurd :razz: .
- Kwaliteit laat te wensen over van sommige producten, vooral de huisprodukten.
- In een kortings periode krijg je terwijl je besteld geen korting, moet nog steeds 100 gulden ontvangen van vorig jaar juni!!! Loek je ben een sukkel!!

Als het werkelijk zo is dat raven en vlemmix samen zijn gegaan... weinig twijfel omdat het bijna hetzelfde assortiment is,, vind ik dat jammer voor raven, ben twee weken geldeden in lelystad geweest, waar ik ERG goed geholpen ben.
Hengelsport Cupido, de spullen zijn vaak niet super, maar de koffie is er heerlijk :smile:
Marco Wolvekamp !!!
Berichten: 134
Lid geworden op: 30-04-2002 02:00
Locatie: Sappemeer

16-05-2002 23:57

Alleen goede ervaringen met Vlemmix.
Als je kiest voor bv. een beetmelder van het eigen merk (€13,-) moet je natuurlijk niet dezelfde kwaliteit verwachten als bv een Fox van €51,-
Heb een keer een rugzak opgestuurd,was binnen 3 week retour.
Ben een keer met een beetmelder naar de winkel geweest,ze hebben daar getest maar hadden geen nieuwe meer in voorraad.
Binnen 1 week had ik nieuwe inclusief 2 nieuwe batterijen en dit alles kostenloos.
Trouwens smaakt de (gratis)koffie daar uitstekend !!!!!!


Tot zover mijn ervaringen met Vlemmix

Groeten
Marco
Ronald de Vries
Berichten: 269
Lid geworden op: 29-04-2002 02:00

17-05-2002 12:11

---
Laatst gewijzigd door Ronald de Vries op 14-10-2004 00:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Josse de Bruin
Berichten: 432
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht

17-05-2002 14:32

Heb zelf goede ervaringen met wout van leeuwen. Omdat ik een probleem had met een nieuwe hengel kon ik hem terugsturen maar daar had ik niet echt veel oor naar want ik was bang dat hij niet op tijd terug was voor mijn frankrijk reis dus toen hebben zij me aangeboden om langs te komen met de trein ok het was een eindje maar kreeg van hun wel het geld terug en terplekke werd mijn hengel gerepareerd perfect gewoon.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

17-05-2002 14:56

Perfect was geweest dat ze de kapotte hengel omgeruild hadden voor een nieuwe.
Vissen is een hobby, geen religie!
Josse de Bruin
Berichten: 432
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht

17-05-2002 16:24

Owkee douwe dat zou perfect zijn geweest maar die hadden hetzelfde fabricage probleem dat was een verkeerd topoog dat op de hengel zat. Dat hebben zij dus vervangen en afgebouwd met de hand en dat was perfect ze hebben me ook een andere hengel laten zien maar dat hoefde ik niet en toen heeft hij hem in mijn bijzijn afgebouwd.

Josse
Rudie Dekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 08-05-2002 02:00
Locatie: Barendrecht

22-05-2002 11:59

wout van leeuwen is echt een topwinkel ik heb nog nooit een betere winkel gezien!
Vlemmix is echt de grootste kutzaak die er maar bestaat! Ik ben een keer met een visser hier uit de buurt naar vlemmix gegaan om dat zijn beetmelders het niet meer goed deden! Het waren de fox dxr (niet de goedkoopste dacht ik zo)! In die winkel hebben ze hem open gemaakt en "gemaakt"!!! In de winkel deed hij het! Thuis gelijk goed getest maar nog steeds niet goed, dus weer terug! Komen we daar aan krijgen we te horen dat we pech hebben , want er zit geen garantie meer op die beetmelder omdat hij open is geweest! Dat hebben die debielen van vlemmix gedaan en dan nog ontkennen ook!!!!!!!!!
En verder Paddy in Den Haag is ook een goede winkel... Heeft iemand slechte ervaringen met Paddy?
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

23-05-2002 00:18

Ja, die ervaringen heb ik zeker wel. Met Paddy dus. Voordat je binnen bent voel je al dat er IETS niet klopt. Dat wordt dus bevestigd als je een voet over de drempel hebt gezet, alsof het parasieten zijn wordt je "besprongen". "Zoekt u iets, kan ik u helpen etc. etc. M.a.w. "Als u hier proletarisch dacht te komen winkelen heeft u het verkeerde adres" Erg bevooroordeelde instelling dus. Rustig rondkijken kun je echt uit je hoofd zetten tenzij je een dikke poeplap hebt want dat ruiken ze op een mijl afstand. En als je dan nog gemotiveerd bent om iets te kopen ga je met een behoorlijk dunnere poeplap huiswaarts. Waar blijkt dat je alleen maar een paar toploodjes "rijker" bent.
Kortom; klein/ duur (goed) assortiment ,onvriendelijk,opdringerig,argwanend personeel.
Sterkte als je op "Paddy" aangewezen bent.

John P.
albert plas
Berichten: 247
Lid geworden op: 24-03-2002 01:00
Locatie: Coevorden

23-05-2002 20:04

hoi,
nu wil ik niet lullig doen over raven, beste winkel. maar er hangt dezelfde sfeer als bij een C&A! en alles ligt achter glas, je moet het vragen als je iets ff in je handen wilt voelen. ik heb zelf erg goede ervaringen met C.T.E.-shop in Almelo. goede service, geen gezeur, gratis koffie (blijkbaar belangrijk) maar vooral een prettige sfeer. ik blijf daar voorlopig nog een tijd klant,
groeten,
Albert
Erik van Uijtert
Berichten: 216
Lid geworden op: 24-03-2002 01:00

23-05-2002 20:57

Ach die koffie is niet zo belangrijk maar vind het gewoon belachlijk dat je er voor moet betalen in sommige winkels zeker als je een vaste klant bent die daar een paar keer per jaar is. Van een koppie zullen ze echt niet failliet gaan en trouwens het zegt ook iets over de mentaliteit van de winkel denk ik.
Rik Schaap

26-05-2002 12:25

Ik koop zelf bijna alles bij de Goudvis in Den Haag op het Stuyvesant plein. Word gerund door vader en 2 zoons. Ziet er klein uit maar is volgestouwt tot aan de nok. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen. Doen ook aan inruil. Kreeg voor mijn 2 spinhengels echt een goede inruil-prijs. terwijl ik daar bij de winkel "die hier niet echt positief overkomt op het forum" exact 1/3 van die prijs zou krijgen. Tevens gewoon een nieuwe buzzer gehad nadat ik die (door mijn eigen stomme schuld) in het water had laten vallen, geheel kosteloos.

Kortom toppie zaak.
herman derkx
Berichten: 116
Lid geworden op: 03-04-2002 02:00
Locatie: eindhoven

30-05-2002 13:23

ad van belkum in helmond.(op de Tolpost :cool:
een zaak waar je als je weet wat je moet hebben zeker even naar toe kunt gaan.
de zaak is opgericht om de goedkoopste te zijn. het is wat ruw volk daar maar zeker niet verkeerd, niet iedere verkoper heeft kennis van zaken.
maar als je daar iets haalt is het goedkoop, je hebt een juiste garantie en vaak zit er als je wat meer gaat halen ook wat meer aan
(korting op de al lage prijzen of een gratis nubrolli oid)

groeten,
herman.
Gebruikersavatar
niels van Oorschot
Berichten: 9
Lid geworden op: 29-05-2002 02:00
Locatie: prinsenbeek

30-05-2002 22:04

Ik zelf vindt de Bhc een Klote tent je wordt er niet normaal geholpen en als ik 2 Mk2 swingrs wil kopen en er komt een opa dan helpen ze die met zijn twee dobbers en zn pakje haken eerder dan dat ze mij met mijn 15 jaar helpen zelf vindt ik Vlemmix in
Tilburg een hele goeie toko en ook omdat ik er meestal goed wordt geholpen en omdat ze met veel spullen vrij goed koop zijn.
Ook kom ik veel in Zevenberg bij de Mark
Dat is een hele goeie zaak waar ze veel van karper vissen afweten maar ook van andere vistechnieken behalve vliegvissen en die zaak wordt gerund door twee vriendelijke haage nezen.
piet pietersen
Berichten: 6
Lid geworden op: 06-05-2002 02:00
Locatie: eindhoven

30-05-2002 23:09

Herman waarom naar helmond als de beste zaak bij je in de buurt zit,en van belkum is niet meer zit in thailand.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: piet pietersen op 2002-05-30 23:10 ]</font>
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

31-05-2002 00:16

Vlemmix vind ik een klote tent, ik heb vaker meegemaakt dat als je daar staat en je wordt eeeiindelijk een keer geholpen met de aanschaf van verschrikkelijk dure hengels en molens dat de verkoper ineens pleite is en een ander staat te helpen die schijnbaar nog meer uit wil geven een half uur later komt hij terug met de vraag " ben je er uit" , Nee lul ik weet nog steeds nix omdat jij elke keer wegloopt. Ik vind dit geen stijl en ben de tweede keer dat me dit overkwam ook maar weggelopen ik kom er nooit meer.
Ook heb ik er eens een stapel rvs steuntjes gekocht, 8 stuks waarvan er 6 waren waar het schroefdraad lam van was kan je weer terug naar tilburg, daar blijkt dat dan dat er nog minstens dertig steuntjes lagen met het zelfde probleem. Ook erg grappig.

Nee ik houd het wel bij Lahr hengelsport in Utrecht, hij werd hier al eerder genoemd en daar heb ik nooit ook maar iets van een probleem gehad. Ondanks de soms iets hogere prijzen staat daar tegenover dat de service werkelijk uitmuntend is. Molens met korting opgestuurd naar een vakantie adres en nog veel meer. De heren kennen mij ondertussen bij naam en dat vind ik ook wat waard. Marcel Peter en Jan, bij mij kunnen jullie niet meer stuk.
Greetz Bob

_________________
Als ze me missen dan ben ik vissen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bob van Biemen op 2002-05-31 00:27 ]</font>
herman derkx
Berichten: 116
Lid geworden op: 03-04-2002 02:00
Locatie: eindhoven

31-05-2002 13:41

ik ga naar helmond omdat ik daar deze week 3
fo mx piepers heb gekocht voor de zeer schappelijke prijs van 50 euro per stuk.
jij zult "de stek" wel bedoelen en hier stonden ze dus voor 60 euro de stuk.
en inderdaad "van belkum" is weg maar de prijzen zijn nog hetzelfde. overigens was ad gewoon in de winkel toen ik mijn spulletjes kwam kopen.
die 50 euro was geen aanbieding maar alle prijzen op grote artikelen liggen er gewoon wat lager.
overigens ga ik ook liever naar "de stek" ivm de betere service, maarja als ik met de koop van 3 piepers 30 euro uit kan sparen en nog een nubrolli plu voor niets krijg dan ben ik toch gek als ik het niet doe?

gegroet herman
Bob Smit
Berichten: 133
Lid geworden op: 25-03-2002 01:00
Locatie: enschede

31-05-2002 16:00

Vlemmix is inderdaad niet altijd even goed,
mijn broertje had daar swingers besteld. Na 5 weken en een aantal e-mails kreeg ie ze dan eindelijk in huis maar wat bleek: ze zaten verkeerdom gemonteerd en draaiden dus de verkeerde kant op. Ik moet wel zeggen dat ik een onthaakmat heb van vlemmix, zo'n cipro imitatie, en daar heb ik niets op aan te merken

mvg bob
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

31-05-2002 16:40

Beste naamgenoot, Ik heb die zelfde mat, ik moet zeggen niet duur en slijtvast, maaaaaaaaaar na een jaar intensief gebruik is hij niet echt waterdicht meer en dus weegt hij na een zware plensbui een paar kilo zwaarder, ook leuk.

groetjes Bob.
Josse de Bruin
Berichten: 432
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht

31-05-2002 16:51

Ik had die swingers van vlemmix ook maar die horen zo om te zitten dus dat is nu eenmaal zo.

Groet Josse
Bob Smit
Berichten: 133
Lid geworden op: 25-03-2002 01:00
Locatie: enschede

31-05-2002 20:33

Bob,
daar kan ik niet over meepraten, heb hem nog maar een half jaar en tot dusver tevreden.

Josse,
als jij inderdaad diezelfde swingers hebt en die horen zo om te zitten, dan zou dat kunnen maar ik had toch echt de indruk dat het hier een fabricagefout betrof.
piet pietersen
Berichten: 6
Lid geworden op: 06-05-2002 02:00
Locatie: eindhoven

31-05-2002 21:21

hallo Herman,je hebt gelijk maar voor spullen van fox zal het binnenkort afgelopen zijn.
hij heeft de laatste waarschuwing van fox al gehad en bezoek van fox ook al.
en de prijzen zijn tijdelijk om mensen binnen te halen.
groetjes.
Sander Haarlink
Berichten: 15
Lid geworden op: 04-06-2002 02:00
Locatie: Eibergen
Contacteer:

04-06-2002 19:03

ik heb een hele goeie ervaring met Vlemmix....ik had er veel van gehoord...en we gingen toch richting Tilburg op vakantie dus..ging ik ff lang vlemmix heen....ik vis nog niet zo heel lang maar heb daar een karperstok gehaald molen pieper en een rodpot en nog wat kleine dingen, voor F200,- en toen heb ik die zelfde dag nog de rodpot afgebroken, omdat ik er te veel kracht op zet, en het is alliuminium duss, volgende dag terug naar Vlemmix, brak de winkelier h'm verder af, mocht ik een nieuwe pakken :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sander Haarlink op 2002-06-04 19:04 ]</font>
Henk Jan Schuurhuis
Berichten: 44
Lid geworden op: 25-03-2002 01:00
Locatie: Rotterdam

07-06-2002 10:37

hallo

met vlemmix heb ik geen slechte ervaring ik had een tent bij hun besteld die ging kapot deze heb ik terug gestuurd binnen 2 weken had ik nieuwe tent in verpakking en al dus service is niet verkeerd maar je moet ook niet via internet bestellen als je het via de telefoon doet heb je het binnen een week binnen en dan weet je ook meteen of het op voorraad is of niet trouwens met de tijgernoten heb ik ook geen slechte ervaring als je nog een keer in overijssel bent dicht bij hardenberg ga dan ff langs bij Appie's hengelsport klein zaakje maar een beste kerel en de koffie staat altijd klaar

Gr Henk Jan
Sander Haarlink
Berichten: 15
Lid geworden op: 04-06-2002 02:00
Locatie: Eibergen
Contacteer:

09-06-2002 10:45

Op 2002-03-27 00:21, schreef Lesley van Dinter:
Hengelsport "Kruidenier" in Haaksbergen, faire prijzen, kan over het algemeen alles bestellen wat hij zelf niet in het assortiment heeft, inruilmogelijkheid, gewoon eerlijk advies, geen praatjes.

MVG LvDinter.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lesley van Dinter op 2002-03-27 00:24 ]</font>


Daar ben ik wel met je eens...ik woon 5 km van Haaksbergen af, en het is een goeie winkel.
Jeroen Grummel
Berichten: 424
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Emmen

09-06-2002 19:17

Goedemiddag,

He Henk Jan,wat dacht je van "van dijk hengelsport" in Lutten ??

MVG "GRUM"