welke voerboot????


Plaats reactie
Gebruikersavatar
rinus vrolijk
Berichten: 12
Lid geworden op: 07-04-2002 02:00
Locatie: scheveningen

24-08-2003 22:40

wie heeft er ervaring met een voerboot en welke lijkt of is de beste.ik ben op zoek naar een.maar weet niet welke het beste is.mijn oog is gevallen op de carpcatcher en een van quartel.graag wil ik jullie ervaring horen
John Stoetzer
Berichten: 376
Lid geworden op: 17-02-2003 01:00

24-08-2003 23:18

Rinus,

Ik ken niet een perfecte voerboot. Zelf heb ik de Baitboat van AnglingTechnics gehad en ikzelf heb daar zeer goede ervaringen mee.
Echter omdat ik hem veel minder gebruikte als ik van plan was om te doen heb ik hem verkocht.

Zowieso heb ik mijn uitrusting geminimaliseerd en al het overbodige de deur uit gedaan. Voor die enkele keer dat er uitgevaren moet worden gaat de opblaasboot van mijn maat mee.

Voordeel van zelf uitroeien is dat je verspreidt en veel meer in een keer kan voeren. Daarnaast zie je waar je je aas dropt zodat je niet ongewild de zaak in een obstakel dumpt.
Daarnaast hoeft zo'n opblaasboot niet veel te kosten.

Ik adviseer je goed na te gaan of de aanschaf noodzakelijk is want een voerboot is een erg dure aanschaf!

MVG John
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

25-08-2003 08:02

Rinus,

als je een voerboot van quartel wil zou ik gaan voor de nieuwe baitboat. Het catamaran-model spreekt mij persoonlijk zeer aan en hij ziet er strak en degelijk uit.

Ik heb zelf sinds kort een microcat van Angling Technics en ik ben er meer dan tevreden mee.

In bepaalde omstandigheden kan het je echt voordeel bieden. de voordelen van een rubberbootje die John aangeeft kloppen in mijn ogen, maar om 6 of 7 keer midden in de nacht uit te voeren. Nou nee, dat heb ik wel gehad...

groeten,
karperlimbo
Gebruikersavatar
Rogier Koopal
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-03-2002 01:00
Locatie: Beilen
Contacteer:

25-08-2003 13:37

Probeer de zoekfunctie eens, zijn hier in het verleden wel een paar topics over geweest....
R.Koopal
Theo Weij
Berichten: 20
Lid geworden op: 23-08-2003 02:00
Locatie: hoensbroek

05-10-2003 15:11

Beste rinus ik heb zelf de carpcatcher btIV
van schrijver modelbouw werkt echt goed en werkt op twee accu,s zo,n vier uur..
en wat ik mooi vind is dat er ook een op afstand afleesbare diepte meter op kan gemaakt worden.

kijk eens op deze site voor prijzen en info http://www.schrijvermodelbouw.nl

m.v.g theo
Feel the rythym feel de ride get your gear its carpingtime>>>>>>>
Verpoorten clement
Berichten: 202
Lid geworden op: 22-05-2003 02:00
Locatie: lommel

06-10-2003 00:36

Dank zij een vriend(BEDANKT JOHAN)ben ik in staat geweest om de MICROCAT te testen en dit is mij héééél goed bevallen,buiten een paar schoonheidsfoutjes is dit een bovenbeste boot.Vanwege de prijs ben ik ook gaan informeren bij SCEN B.V. in Pijnacker voor de nieuwe baitboot(ook catmaran model)Na verschillende mails en zelfs een brief naar de directie om bijkomende inlichtingen over het bereik van de viszoeker te vragen moet ik spijtig genoeg vaststellen dat deze firma nog niet eens de moeite doet om te reageren en dat het hen dus NIETS kan schelen dat de potentiele klant in het ongewisse blijft of het zou moeten zijn datDE KWALITEIT VAN DEZE BOOT ZO SLECHT IS DAT ZE ER NIETS DURVEN OVER SCHRIJVEN!!!!!!
voor mij is het dus duidelijk,indien ik morgen geld genoeg heb rij ik dadelijk naar Gent om er bij MEGAFISH EEN MICROCAT MET VISZOEKER TE KOPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Plaats reactie