Ik ben sinds vorig jaar begonnen met karpervissen nadat ik al jaren op witvis gevist hebt. Karpervissen op mijn
lokale vijver levert altijd veel karper op, echter zijn het alleen karpers onder de 10 kilo, meestal zelf nog onder de 5 kilo.
De rivier bij mij in de geburen blijkt ook heel wat karper te hebben, maar heb daar nog geen succes op gehad tot nu toe. Sinds
eind vorige week heb ik mij ook een Deeper aangeschaft. Echter heb ik over deze Deeper toch ook nog enkele vraagjes. Wie o wie
kan mij wat extra info geven ?
1: Naar wat zoeken jullie met een Deeper of een andere dieptemeter ? Een bepaalde diepte, temperatuur, ...
Ikzelf ben altijd opzoek naar kuilen of dergelijke waar de karper kan asen.
2: Ik probeer altijd mosselbanken te zoeken. Iemand een idee of je met een deeper mosselbanken kan vinden ?
3: Heb mij een Deeper Pro + gekocht en had wat zitten opzoeken. Via Youtube kwam ik uit op een filmpje waar de persoon een instelling
laat tonen om bijvoorbeeld enkel grote vis te vinden met de Deeper. Je kon in zijn filmpje kiezen tussen kleine, middelmatige of grote vis.
Enig idee of dit nog gaat met de Pro + ?? Kan het namelijk nergens vinden, maar lijkt mij vreemd dat een nieuwer modem minder functies gaat
hebben dan de oude versie.
4: Ben ik nu mis of gaat dit niet met de PRO + ? Had verwacht dat ik mappen kon maken en dat ik de gescande waterwaardes die ik met de app kan
bekijken kon opslagen per locatie. Echter lijkt dit niet mogelijk. Zie enkel de optie op een marker te zetten op een map ( vb mijn visspot )
en dan aan die marker wat info toe te voegen. Foto's, beschrijvingen etc. Maar zie geen optie om de echt gescande stukken op te slagen op die marker.
Klopt dit ?
Alle tips en trucks voor het vinden van grote karper met een Deeper is zeker gewenst