Goeie dieptemeter, voerboot + dieptemeter of deeper pro?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

23-03-2018 06:09

Beetje verwarrende titel, maar ik wil mijn visserij een boost geven vooral dmv een dieptemeter. Ik ben niet de meest fanatieke peiler en wi me het wat makkelijker maken.

Ik twijf daarbij of ik voor de eenvoud wil gaan van een deeper pro, lekker weinig extra meezeulen. Een voerboot + dieptemeter zou me nog meer mogelijkheden geven, ik weet alleen niet of ik altijd zin zak hebben om zo'n ding nee te sjouwen.

Wat zouden jullie adviseren? Ik heb een budget tot 750, voerboot ansich maakt me niet veel uit, het gaat me vooral om de kwaliteit van de visvinder. Het liefst zie ik bij wijze van elk wierstengeltje staan. Hoe gedetailleerd is zo'n deeper? Is het bv ook mogelijk een simpel bootje aan te schaffen om daar een dieper achter te knuppen?
Jan Nanne
Berichten: 196
Lid geworden op: 30-10-2014 12:53

23-03-2018 09:27

Welke afstanden en wat voor wateren bevis je? Grotere stukken water gaat veel sneller met de voerboot. Ik heb zelf beide maar pijl altijd vooraf, meestal met de voerboot en neem ook een pijlhengel mee want ik wil de bodem voelen met mijn lood. Dus tijdens het vissen zelf laat ik de voerboot en de Deeper vrijwel altijd thuis. De Deeper zelf is is best goed gebouwd maar de software vind ik echt slecht die hele interface zit superslecht en niet doordacht in elkaar. Voor een struinende visser is de Deeper wel aardig maar het ding is behoorlijk gehyped door gesponsorde kritiekloze artikeltjes.
Plaats reactie