karperlood


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bas Bro
Berichten: 899
Lid geworden op: 18-02-2007 19:23

22-01-2017 21:26

Hallo mods,

Er was hier vanmiddag nog een topic over waar je goed en goedkoop karperlood kan kopen. Ik als gewone karpervisser reageer daarop door het adres te plaatsen waar ik vanmorgen lood heb gekocht en erg tevreden over ben. Nu is dat hele topic verwijderd Waarom??

Zo lang als ik al lid ben van carpboard raden karpervissers elkaar websites en winkels aan, zelfs Jan en alleman prijst zijn producten aan met (sluik) commerciële doeleinden.Wordt gewoon toegestaan.


Als we als karpervisser elkaar niet meer mogen helpen met non commerciële bedoelingen door goede webshops aan te raden wat is dan het nut van een forum?? Het is toch hetzelfde als dat er in een ander topic wordt vermeld dat bepaalde molens in de aanbieding zijn? (laatst ultegras bij Wout van Leeuwen)

Zoek op "goedkoop adres" met de zoekfunctie en je vind talloze aanbevelingen voor goede goedkope websites, waarom mogen die wel blijven bestaan en worden die topics niet verwijderd?
Als iemand zich aanmeld om iets te pluggen is dat wat anders maar dat was niet het geval.

Graag het topic teruggeplaatst en een reactie.
Mvg Bas
Mvg Bas
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

22-01-2017 22:13

Bas,

Het is prima om gebruikertiips te delen. Jij was de enige die dat deed. Helaas werd er verder alleen maar wat gespamt zonder inhoudelijke bijdrage. Derhalve Is het topic gesneuveld. Vragen kunnen overigens ook via Pb aan een moderator gesteld worden. Terugplaatsen is geen optie, maar is geen probleem een topic met de juiste intenties over een dergelijk onderwerp te openen. Bij veel gespam kan een onderwerp wel eens verwijderd worden, net als vroeger.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Bas Bro
Berichten: 899
Lid geworden op: 18-02-2007 19:23

22-01-2017 22:19

Dank voor je reactie, dat wist ik niet.

Bij deze plaats ik het nog een keer. Graag inhoudelijk (of niet) reageren dus.

Ik heb dus vanmorgen lood gekocht (via marktplaats) en dat zag er erg goed uit en ik was er erg tevreden over en dat wilde ik delen met anderen.

http://www.zaanlood.wordpress.com
Mvg Bas
Plaats reactie