feeder reishengel


Plaats reactie
sven van der zwaag
Berichten: 1
Lid geworden op: 09-04-2016 18:05

09-04-2016 18:23

Goedenavond mede carpboard forumleden,

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen: Ik ben op zoek naar een feeder-reishengel voor op vakantie. Het probleem is eigenlijk dat ik gewoon niet genoeg ruimte heb in mijn auto voor een hengel met een transportlengte van bijvoorbeeld 1,5 meter lang. Ik ben op zoek naar een hengel met een testcurve van rond de 1,5 lb, rond de 350 lang die dus in zo'n mate kan worden ingekort dat de transportlengte onder de 1 meter ligt. Mijn budget licht rond de 75 euro.

Ik ben benieuwd of jullie misschien suggesties hebben! Dat zou erg worden gewaardeerd!

Met vriendelijke groetjes uit Amersfoort,

Sven van der Zwaag
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

09-04-2016 19:47

Nou vooruit dan maar weer. Ik knip en plak maar, want men wil zich niet meer voorstellen.
Hieronder een stukje dat ik elders ook al eens neergezet heb. Heb ik iets aangepast aan jouw tekst.

Sven,

Leuk dat je nieuw hier bent. Om gerichter antwoord te kunnen geven op jouw vragen, is het handiger om je zelf eerst eens voor te stellen in de Voorstelhoek.
Je kunt daar vertellen wie je bent, hoe je vist (statisch/niet statisch), welke ervaring je hebt, in welke omgeving/plaats je woont, hoe oud je bent, of je veel tijd hebt o te vissen of juist niet, in wat voor wateren je vist (rivier, las, groot water, putjes, kanalen), etc.

Nu stel je een vraag aan ons dat je een feeder hengel wilt. Dit klinkt alsof je niet weet wat voor hengels er zijn, hoeveel je te besteden hebt (jij wel: 75 euro), dat je (nog) niet weet waar je over praat.
Het is zoiets als "Ik wil een blauwe auto hebben, welke auto raden jullie mij aan?"

Hoe meer wij weten hoe jij vist, hoe beter antwoord jij krijgt.



aanvullende vragen van mij:

Om op de karper te vissen? Met de Pen of met de feeder? Waarom een feeder?

Sorry dat ik zo met de deur in huis val, maar elke week komen mens nieuw op het board zonder zich voor te stellen. Ik heb toch wat anders geleerd vroegah.

Frenk
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

10-04-2016 09:51

sven van der zwaag schreef:Ik ben benieuwd of jullie misschien suggesties hebben! Dat zou erg worden gewaardeerd!

Met vriendelijke groetjes uit Amersfoort,

Sven van der Zwaag


In het kader van suggesties:
Een dakkoffer op je auto. Hoef je ook geen concessies aan je visgerei te doen.
Bevalt mij uitstekend.
Plaats reactie