Navigator vs Pearl voerboot vs Pk advanced (visvinder-oost)


Plaats reactie
R. van Bussel
Berichten: 123
Lid geworden op: 05-08-2010 17:20
Locatie: Vaassen

05-04-2016 08:22

Hallo,

Het is alweer bijna mei en het vakantie geld komt er dan ook weer aan.

Aangezien dit uiteraard nuttig besteed moet worden ben ik op zoek gegaan naar een goede voerboot.

Mijn keuze is hierbij gevallen op 3 types nl.

- De Navigator
- Pearl baitboat
- Pk Advanced

Zijn er hier mensen met ervaring met deze verschillende voerboten?

Navigator is genoeg over te vinden maar ben toch ook wel benieuwd naar de plus en min punten van de andere 2 boten.
Gaat voor mij de eerste voerboot worden dus echt vergelijkingsmateriaal heb ik niet.

Tevens wil ik er dan ook meteen een dieptemeter in laten bouwen.
Ook hierbij zit in ik in dubio. Ga ik voor de Toslon tf640, voor een Lowrance met Chirp of voor de Raymarne Wi-Fish met DownVisioon. Hoe is het met de storingsgevoeligheid van de laatste 2?

Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen om uiteindelijk een juiste keuze te maken!
sjaak dekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 12-04-2010 08:20

07-04-2016 09:06

Goedemorgen

uiteraard wil je je centjes goed besteden bootjes en dieptemeter kosten een hoop geld , en daarbij zijn garantie en service een belangerijk punt.

zou je op dit moment graag mijn ervaring willen geven , maar dat zou maar een halve zijn en wacht ik hier in het geheel even mee Tot volgende week .

Mvg sjaak
karpers 2015 : 19
R. van Bussel
Berichten: 123
Lid geworden op: 05-08-2010 17:20
Locatie: Vaassen

07-04-2016 14:38

Welke boot heb jij in het bezit dan Sjaak, zonder een oordeel te geven?
Henk Teunissen
Berichten: 1180
Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

07-04-2016 19:48

Denk dat je met alle drie beslist geen miskoop doet,afgelopen weekend een PK met downscan gezien,heeft op mij wel indruk gemaakt,zonder verder een oordeel te vellen,heb zelf een Big Dropper met een Toslon 640 die ook meer dan prima bevalt,maar zoals gezegd,alledrie wel kwaliteitsboten,succes met de keuze ,groeten henk
Plaats reactie