Goedemorgen,
Ik heb sinds een aantal maanden een Trend Micro voerboot inclusief trendium q5 fishfinder.
Nu heb ik sinds kort een probleem met de boot.
Op het moment dat ik hem aanzet (Eerst handzender dan voerboot) en hem wil bedienen dan werkt alleen het rechter motortje.
Het linker motortje blijft compleet stil ( Dit ligt niet aan de trim functie op de handzender )
De accu's zijn vol (Ik heb al nieuwe accu's gekocht, probleem is helaas niet opgelost.)
Ook heb ik de batterijen in de handzender opgeladen en een nieuwe antenne op de handzender gezet
( Deze was verbogen )
Voor de rest werkt de voerbak en de hook release zonder probleem, het betreft alleen het linker motortje.
Heeft iemand nog een idee hoe dit op te lossen/hoe het probleem te vinden?
Alvast bedankt voor de hulp,
mvg
Zico van Steenes
Probleem Trend Micro voerboot
-
Goedemiddag Bert,
Kunt u mij nadere uitleg geven hoe ik de motor rechtstreeks op het stroom aan kan sluiten?
Optie 2 de draden verwisselen zal lastig worden voor mij, als ik de binnenkant bekijk dan zie ik dat de draden bij de motor gesoldeerd zijn, dit is niet aan mij besteed.
Als ik de oorzaak kan vinden dan ben ik geholpen.
Bedankt voor de snelle reactie.
Met vriendelijke groet,
Zico van Steenes
Kunt u mij nadere uitleg geven hoe ik de motor rechtstreeks op het stroom aan kan sluiten?
Optie 2 de draden verwisselen zal lastig worden voor mij, als ik de binnenkant bekijk dan zie ik dat de draden bij de motor gesoldeerd zijn, dit is niet aan mij besteed.
Als ik de oorzaak kan vinden dan ben ik geholpen.
Bedankt voor de snelle reactie.
Met vriendelijke groet,
Zico van Steenes
-
Goedemiddag,

Moet ik de kabeltjes dan strippen? Zo ja dan gebruik ik wel een oude accu om dit te proberen.
Met vriendelijke groet,
Zico van Steenes

Moet ik de kabeltjes dan strippen? Zo ja dan gebruik ik wel een oude accu om dit te proberen.
Met vriendelijke groet,
Zico van Steenes