Tape naden Nash profile oval


Plaats reactie
Dennis van Dorp
Berichten: 30
Lid geworden op: 10-03-2002 01:00
Contacteer:

10-03-2002 21:57

Hallo allen,
Mijn tape naden laten los en ik kwam er achter dat dit een veelvoorkomend probleem is. Bij de gebruiksaanwijzing stond dat wanneer ze loslaten je ze moet dichtplakken met secondelijm. Het probleem is dat dit ook niet heel erg goed werkt. Is er iemand die dit probleem op een andere manier heeft opgelost zonder een andere plu te hoeven kopen?
Als je de tape naden er ook af zou halen kan hij misschien lekken door het stiksel heen. Bestaat er spul om die stiksles dicht te maken?
Gebruikersavatar
Ruud Laros
Berichten: 797
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: delft

15-04-2002 01:05

ja riz dat kan ,mijn maat had hetzelfde probleem met zijn titan (misschien moet nash maar een andere fabriek zoeken voor zijn tenten /plu`s) .
maar die is er dus mee terug gegaan naar de winkelier en heeft hem opgestuurd het werd kosteloos gemaakt hij heeft nu dus allemaal nieuwe tape erop

m.v.g. ruud

_________________
I LIKE IT BIG

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ruud Laros op 2002-04-15 01:06 ]</font>
Jaco Mol
Berichten: 172
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Dordrecht

17-04-2002 19:42

Jongens,

Ik heb mijn titan onlangs naar WvLeeuwen gebracht in Vlaardingen. Alles hing los. Deze heeft hem opgestuurd naar Engeland en hij kwam volledig gesealed en aan beide zijden van de stokken gestikt!!! Die gaat dus nooit meer los. Je bent hem wel 4mnd kwijt, maar het kost je niks (ook niet na 3.5jr.) en hij is weer perfect in orde!!! Goeie service.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

17-04-2002 22:38

"Een zaak die met een C begint!!!"
Beste mensen, ook ik heb die problemen met m'n "one man titan" gehad die ik 5 jaar geleden bij die zaak "die met een C begint " had aangeschaft. Toen bleek dat ik geen aankoopbon meer had dacht ik dat ik geen schijn van kans zou maken om daar verhaal te gaan halen.
Het tegendeel bleek echter waar. Geen bon, geen probleem was het antwoord. Maar je bent hem wel 2 maanden kwijt. "Ja dat is lekker maar ik wil wel vissen" Kreeg ik van die zaak die met een "Carps Cabin" begint een splinternieuwe tent mee om zolang te gebruiken.
Enfin, die 2 maanden werden uiteindelijk 4 maanden waarna ik m'n Nash perfect kosteloos gerepareerd weer kon meenemen na het ongecheckt inleveren van de gloedjenieuwe "leentent" die ze dus nooit meer kunnen verkopen na 4 maanden gebruik (hoe zuinig ik er ook op geweest ben).
Ze hebben die "Trash" tenten wel uit het assortiment genomen. Kortom, koop geen "Trash" geproduceerd voor 1998 en hulde voor die zaak die met een "Carps Cabin" begint.
Ik besef terdege dat deze reactie mischien op een andere Topic (Goede en/of slechte ervaringen) thuis hoort, maar wilde dit door bepaalde signalen van mijn voorganger(s) toch even kwijt.
M.v.g.v.

John P.
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

18-04-2002 19:14

Nash eruit bij carps? volgens mij niet hoor. Maat van mij heeft net een nieuwe titan bij ze bestelt, en idd de service van Carps is perfect
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

18-04-2002 20:46

John,

Bedoel je van vóór 1998 of van ná 1998. Voor zover ik goed ben geïnformeerd is de ellende omstreeks 1998 begonnen. De productie is toen verhuist naar Taiwan en daar waren ze niet in staat de kwaliteit van het oorspronkelijk Engelse product te benaderen. Inmiddels lijkt Nash langzaam aan weer wat te verbeteren, maar dat vind je wel terug in de huidige prijs. In die prijsklasse zijn overigens heel wat tenten waarvan je met meer zekerheid kunt zeggen dat die goed zijn. Overigens, 4 maanden uittrekken voor een eenvoudige reparatie?

Nogmaals, dit is de winkelier niet aan te rekenen, dus petje af voor de service van CC.

Hg Kees
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

18-04-2002 23:16

Sorry mensen, maar Ik bedoelde dus inderdaad de "Nashes" van na 1998. Die dus op het moment weer goed bezig schijnen te zijn, wat ons dus een heleboel extra centen kost.
Er zijn genoeg goedkopere opties die aan onze eisen voldoen (Khyam, Tracker etc).
En Kiron,
die zaak die met een "C" begint had de "Nash" inderdaad uit het assortiment genomen toen ik m'n gerepareerde tent
kwam ophalen, dat ze hem er daarna weer in hebben opgenomen kan te maken hebben met het feit dat ze beterschap hebben beloofd/gegarandeerd (mag ook wel voor die prijs).
M.v.g.v.

John P.
Ed van Peppen
Berichten: 131
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Delft

04-05-2002 01:11

Toen de oval proval pluu van KN uitkwan heb ik deze meteen gekocht en na ca. 1,5 jaar kwamen alle naden los, na deze met secondelijm gelijmt te hebben sloeg dit inderdaad wit uit. na een jaar kwam weer de tape los en heb ik mijn oval een gooi gegeven en een titan gekocht. Na twee jaar kwamen ook hier alle tape naden los en na een half jaar met mijn hoofd op de stretcher tussen de tape gevist te hebben heb ik alle tape weggeknipt. Ik heb vervolgens heel mijn titan ingespoten met siliconespray, en dit werkt perfect( de naden kregen een extra dot siliconen) Ik vis nu al weer een tijdje met deze Pamela Anderson tent en, geen probleem... Ik vind het wel een enorme domper dat je voor zoveel geld een produkt koopt, wat dat geld qua kwaliteit bij lange na niet waard is. Het is in elk geval geen reclame voor een merk als Kevin Nash!!! mgv Ed
Plaats reactie