Strategy Unhooking Crib & J.C. Floating Weightsling


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike Nobel
Berichten: 23
Lid geworden op: 25-08-2013 00:03

03-05-2015 20:42

Hallo,

Wou graag weten of iemand ervaring heeft met deze spullen? Had voorheen een 2 in 1 mat + weegzak, maar ben wel aan nieuw spul toe.

Zat qua onthaakmat te twijfelen tussen de Strategy Unhooking Crib, en de Sonik SKS unhooking cradle.

Hoor graag jullie mening!
Mvg,
Mike
robertino smith

03-05-2015 20:49

:cry: Geen ervaring, maar ik vind deze wel vergelijkbaar,

http://www.carpcontrol.nl/Carp-Cradle-Onthaakmat

Groet.
Gebruikersavatar
Mike Nobel
Berichten: 23
Lid geworden op: 25-08-2013 00:03

04-05-2015 19:57

Lijkt er inderdaad wel op, ja. Bedankt voor de tip, ga even kijken wat ik doe. :D

Wou ook graag even vragen of iemand ervaring heeft met de Trakker Big Snooze Plus Sleeping Bag? Ziet er op een reviewfilmpje super uit, terwijl die de helft kost van vergelijkbare zakken?
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

04-05-2015 23:32

Mike Nobel schreef:Lijkt er inderdaad wel op, ja. Bedankt voor de tip, ga even kijken wat ik doe. :D

Wou ook graag even vragen of iemand ervaring heeft met de Trakker Big Snooze Plus Sleeping Bag? Ziet er op een reviewfilmpje super uit, terwijl die de helft kost van vergelijkbare zakken?



Niks mis met de slaapzak, alhoewel ik het klittebandje om de rits te borgen ruk vind. Een beetje draaien en het bandje is los en je trekt je rits open ;) Ik ga de big snooze die ik nu heb denk ik weg doen en ga dan voor de breedste versie ;)
Gebruikersavatar
Mike Nobel
Berichten: 23
Lid geworden op: 25-08-2013 00:03

05-05-2015 01:45

Ik ga het meemaken! Ik heb nu een kampeerslaapzak die je niet vast kan maken of iets, en met maar 1 irritante rits, kan er dus alleen maar op vooruit gaan. :D Vond het wel handig dat er een vakje in zit voor je receiver of telefoon, en je de uiteinden om je stretcher kan vouwen, en als ik het goed zag zit er al een kussentje in? Hoe is de kwaliteit, van de ritsen etc.? :roll:

Ga je dan voor nog een Trakker of voor een ander merk?

Gr.
Plaats reactie