Twijfel met keuze van beetmelder sets


Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

05-03-2015 17:19

Voor mij is het wel degelijk de Max en ultieme purper.
Terug zakkers heb ik nog nooit problemen mee gehad,sterker nog,een 2 uurtjes geleden 2 vissen gevangen met slappe lijnen en er a een terug zwakker was.
Het anti diefstal alarm vind ik ook een groot plus punt.service slecht ? Me maat zijn delkims was kapot gegaan na 8 jaar.enkele kosten van het verzenden en het was zo gemaakt.je doelt zeker op het wachten op het gemaakte gedeelte zeker ? Beetje geduld meer niet toch...Ja ik vind de delkims de beste keus voor alle type visserij,een completere set bestaat er in mijn ogen niet.En de 1 prefereert minder luxe en dat ding moet alleen piepen,nou prima toch...

Een fiat panda brengt je van a naar b maar een Porsche ook...
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

05-03-2015 19:01

Rik koster schreef:Voor mij is het wel degelijk de Max en ultieme purper.
Terug zakkers heb ik nog nooit problemen mee gehad,sterker nog,een 2 uurtjes geleden 2 vissen gevangen met slappe lijnen en er a een terug zwakker was.
Het anti diefstal alarm vind ik ook een groot plus punt.service slecht ? Me maat zijn delkims was kapot gegaan na 8 jaar.enkele kosten van het verzenden en het was zo gemaakt.je doelt zeker op het wachten op het gemaakte gedeelte zeker ? Beetje geduld meer niet toch...Ja ik vind de delkims de beste keus voor alle type visserij,een completere set bestaat er in mijn ogen niet.En de 1 prefereert minder luxe en dat ding moet alleen piepen,nou prima toch...

Een fiat panda brengt je van a naar b maar een Porsche ook...


Beetje in perspectief kijken, Rik!
Tuurlijk: krijg je een piep bij een zakker, maar je hoort geen verschil tussen een wegloper en een zakker(bij een Delkim). Das een wereld van verschil. Hoor ik twee piepjes met een verschillende toon(uit dezelfde pieper) weet ik bijna zeker dat het om een lijnzwemmer gaat. Bij een Delkim hoor je alleen twee piepjes.

Beetje geduld wat betreft wachten is natuurlijk wel erg simpel gezegd als je enekele maanden mag wachten. Als je een dusdanig grote afzet hebt, lijkt het me logisch dat je een service punt in de EU hebt.

Het mag dan in jou ogen de meest complete zijn(hoezo voor alle typen van visserij?), hoe je het wendt of keert, het is natuurlijk niet de meest complete.

En wat betreft je panda/porsche: begrijp niet wat je daarmee wilt zeggen. Weet iig dat je in een panda nog redelijk wat gear kwijt kan, in een porsche nog nooit geprobeerd. Lijkt me iig met een Porsche niet zo makkelijk over weggetjes langs (franse) rivieren rijden!
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

05-03-2015 19:21

Mischien doordat delkim 1 service afdeling heeft daardoor de kwaliteit ook al jaren garant staat voor klasse ?
De rest van je post ga ik.niet op.in,dat is welles nietus spelen,fijne avond
harry de jonge
Berichten: 64
Lid geworden op: 01-02-2015 14:22

05-03-2015 20:04

Vergeet die Fox en Delkim en probeer een JRC radar DS3 set.Ik heb zelf de solar versie dus zonder batterij gedoe en ik ben er zeer tevreden over.
Een goede en betrouwbare instelling een mooi design maar dat is natuurlijk persoonlijk en met een beetje goed zoeken voor een redelijke prijs te vinden.
Ik heb zelf door eigenschuld een beetmelder verkloot en dit werd netjes opgelost door JRC (pure fishing) dus met de garantie zit het ook goed,wel 1 nadeel en dat is de koperen stelschroef maar deze heb ik zelf vervangen voor rvs wat het geheel netter maakt.
robertino smith

05-03-2015 20:28

:lol: Ljkt wel een ""pieper"" contest hier :P . Mijn piep doet het beter als jouw piep :) .

Groet.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

05-03-2015 21:25

Die van mij piepte vandaag 2x Robert,en de jouwe ? :P
robertino smith

05-03-2015 21:32

Haal mijzelf geen veren door de ... :-?

Groet.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

05-03-2015 21:37

Haha,van het weekend ff samen pieperen maat 8)
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

06-03-2015 00:11

Rik koster schreef:Met alle opties van delkims ook dries ? En doen ook na 10 jaar nog hun werk,of moet dat nog bewezen worden 8)



ik ben totaal niet onder de indruk van Delkim Rik.

Fox RX wel ;)

anti diefstal is de grootste flauwekul....verders doen de mijne precies t zelfde wat die delkims ook doen....en ik kan niet wennen aan het geluid van Delkim en de behuizing ziet er goedkoop uit...ja ik heb ze gehad en nooit spijt gehad dat ik ze heb weggedaan....wel spijt dat ik de rx van de hand heb gedaan....maar dat moest toen ff.

iedereen zn smaak en zn wensen....mooi dat jij er wel plezier van beleeft.....ik moet van die mooie hoge volle fluiters horen :P
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

06-03-2015 00:51

Ieder zijn smaak dries,belangrijkste is dat je de drive in je hobby weer terug heb en weer actief hier op het forum terug bent,nou nog ff een paar vissen tikken ouwe :lol:
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

06-03-2015 08:59

Ik hoop volgend weekend man (weer ziet er veelbelovend uit volgende week)....die kleine koter slurpt veel tijd op pffff

Net klein om een nachie mee te gaan.
wesley helsen
Berichten: 11
Lid geworden op: 26-03-2012 16:19

15-03-2015 15:33

Pak gewoon de delkims! Je zal het je nooit beklagen..
Als je het geld hebt zeker doen! En je zal me gelijk geven :lol:
Geen gezever geen gezeik.. Delkim is het gewoon :roll:
Arno van Beek
Berichten: 810
Lid geworden op: 30-11-2014 19:04
Locatie: Drenthe

15-03-2015 15:53

Delkims zijn prima beetmelders, de ontvanger is echter een heel ander verhaal (bij wifi).
Als er veel wifi signalen in de buurt zijn dan doet de ontvanger het gewoon niet meer, vooral de recente modellen hebben hier veel last van. (reden waarom ik ze weg heb gedaan)

Als er dus weinig wifi storing is>> de delkims kiezen.
Is er wel veel storing>> JRC DS3 (deze heb ik nu en bevallen prima, hebben ook anti-diefstal etc.)