Shimano compact system carryall


Plaats reactie
Jelle Van Duysen
Berichten: 23
Lid geworden op: 25-05-2012 10:02
Locatie: St. Niklaas

12-02-2015 17:44

Jullie horen me al aankomen,

De opendeur-dagen zijn op volle gang bij de meeste hengelsportzaken, eigenaars draaien overuren om aan de vraag van Jan-en-alleman te voldoen.
Met dit alles in zicht vind ik het tijd om mij een andere Tas aan te schaffen.
Mn huidige is inmiddels al 12 jaar oud en is door en door versleten (verduurd vd zon en natigheid, ritsen die beginnen te falen, etc.)
Nu heb ik een beetje aan het rondkijken geweest en mn oog viel op de het tas-systeem van Shimano, meer bepaald de Shimano compact system carryall.
Een tas met allemaal kleine opbergtasjes erbij. Lijkt mij op het eerste zicht wel handig, maar ik wou toch eens mn licht opsteken bij collega-karpervissers om eens te horen wat zij hiervan vinden.
Mn vismaat vind het een nogal 'groot/lomp geval' daar het geen kleine tas is. (maar mn huidige is echt wel een pak te klein als ik al mn materiaal mee wil nemen aan de waterkant).

Zijn er mensen hier op het forum die hier deze mooie, doch wel prijzige tas bezitten en die mij een beetje feedback willen geven hierover.
Heb weinig ervaring met de kwaliteit die shimano bied bij zn tassen.
Is dit een handige tas met allle kleine zakjes erbij of was het eigenlijk totaal niet wat je verwachte of mss zelfs een totale miskoop??
En vooral, wat raad je me aan indien je zou zeggen dat deze tas niet echt een superkoopje is.

Alle reacties en voorstellen zijn meer dan welkom!
Alvast al reuzebedankt op voorhand!

Greetz
Jelle
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

12-02-2015 18:57

Heb hem ook, zal ik hem in 1 woord omschrijven? Ik houd het netjes: slecht.
Waarom? De schouderriem zit met een soort kunstof haken aan de tas vast, die kunnen niet veel gewicht hebben, gevolg: je tas met je dure camera ( in een zijvak waar de cameratas in past) lazert op de grond. Oh jah dut was na slechts een maand gebruik.
Daarnaast zijn de ritsen voorzien van kunstof "rubber" handgreepjes die ook allemaal afbreken. Tot slot zijnde stiksel ook niet al te best. Kortom: lijkt mooi maar is ronduit slecht
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

13-02-2015 09:15

Hoi,
ik ben erg te spreken over de nash barrowlogix cube, deze heeft dan wel wat minder kleine/losse opberg mogelijkheden, maar het systeem vind ik echt ideaal. Zou zeggen check het product maar eens. Enige minpunt: als je er lange afstanden mee moet lopen is het volgepakt met zwaardere producten wat lomp. Daar ik meestal mij met boot of barrow verplaats ondervind ik daar geen last van.
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

13-02-2015 12:52

Ik heb de shimano tas.........en ben er super tevreden mee.
ik heb hem het afgelopen jaar flink misbruikt en ik heb er niets op aan te merken nog.

geen gebroken clipjes....geen rits die moeilijk doet enz.

Kost wat.....maar heb je ook wat
Plaats reactie