Jullie mening.


Plaats reactie
Yoshi kwaspen
Berichten: 20
Lid geworden op: 17-05-2014 16:18
Locatie: kinrooi

31-01-2015 11:00

Dag allemaal,

Ik heb eens wat rondgezocht op markerworld. Nu heb ik een leuk setje beetmelders gezien.
http://www.markerworld.nl/a-37660995/be ... oen-blauw/

Zijn deze een beetje degelijk voor de prijs?

Ik heb de reacties over markerworld gelezen en het heeft me alleen maar meer zin te hebben gegeven om deze te bestellen :D

Bedankt voor jullie reactie alvast!!!

Mvg Yoshi Kwaspen
Gebruikersavatar
Arno Bijl
Berichten: 368
Lid geworden op: 24-11-2010 19:44

31-01-2015 11:43

zullen gerust paar seizoenen werken! ken ze niet, komt uit China, vast redelijk voor die prijs.

Verwacht alleen niet dat dit de laatste beetmelders zijn die je zal aanschaffen. Het blijft een setje uit China.
Om te beginnen, probeer het gewoon.

gr. Arno
Yoshi kwaspen
Berichten: 20
Lid geworden op: 17-05-2014 16:18
Locatie: kinrooi

31-01-2015 12:25

Bedankt arno.

Ik ga sinds dit jaar nu ook nachtvissen dus ontvanger zou handig zijn...

Ik ben een beginnende jonge beginnende karpervisser. Dus al die dure beetmelders moet ik lang voor sparen...

Mvg Yoshi
Dave Gerritsen1
Berichten: 55
Lid geworden op: 07-06-2012 21:00

31-01-2015 15:33

Hallo Yoshi,

Ik gebruik ze ook, ze hebben mij nog nooit in de steek gelaten.
Prijs / kwaliteit een aanrader.

Grootste nadeel vind ik, dat de batterijen leeg lopen als je deze er niet uit haalt.
Yoshi kwaspen
Berichten: 20
Lid geworden op: 17-05-2014 16:18
Locatie: kinrooi

31-01-2015 18:11

Oke bedankt voor de reacties!
Gebruikersavatar
Erwin Krijgsman
Berichten: 575
Lid geworden op: 20-02-2008 23:24
Locatie: Capelle ad IJssel
Contacteer:

31-01-2015 20:24

Verkopen wij al 4 jaar Yoshi... gewoon een fijn set.

Wanneer je 20 jaar blijft karpervissen, ik hoop het van harte voor je, dan zal dit set
maar ook een set wat 7x zo duur is, niet het laatste set zijn wat je koopt.
Arno ;-)
http://markerworld.nl/ Your Carp Tackle Store
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

31-01-2015 22:13

Naar aanleiding van je batterij verhaal....


Erwin Krijgsman schreef:......
Sluimerverbruik als ze uitstaan. Voor de zekerheid, de klanten die daar klachten over hebben/hadden hebben de handleiding niet (goed) gelezen. 1 maal uitdrukken staat het set op de nachtverlichting, 2e keer staat het set pas uit. U zal dat waarschijnlijk wel weten maar gemiddeld doen deze sets het een jaar op een 9v batterij, bij regelmatig gebruik.

Zacht geluid op de ontvanger? Dan heb je waarschijnlijk een defecte Alwin, dus vriendelijk verzoek zo spoedig mogelijk contact op te nemen met vermelding van het ordernummer.

Mvg Erwin
Gebruikersavatar
alwin boxhoorn
Berichten: 258
Lid geworden op: 03-06-2012 12:12
Locatie: de waterkant

01-02-2015 12:46

Dit is weer een andere set piepers he...
Ik heb dit setje ook is een gewelidg setje hij is nog gevoeliger te maken door 2 extra magneetjes te plaatsen



Rik koster schreef:Naar aanleiding van je batterij verhaal......

Sluimerverbruik als ze uitstaan. Voor de zekerheid, de klanten die daar klachten over hebben/hadden hebben de handleiding niet (goed) gelezen. 1 maal uitdrukken staat het set op de nachtverlichting, 2e keer staat het set pas uit. U zal dat waarschijnlijk wel weten maar gemiddeld doen deze sets het een jaar op een 9v batterij, bij regelmatig gebruik.

Zacht geluid op de ontvanger? Dan heb je waarschijnlijk een defecte Alwin, dus vriendelijk verzoek zo spoedig mogelijk contact op te nemen met vermelding van het ordernummer.

Mvg Erwin
Dave Gerritsen1
Berichten: 55
Lid geworden op: 07-06-2012 21:00

02-02-2015 20:45

Misschien kan Erwin duidelijkheid geven over het sluimerverbruik van deze set?
Het zou goed kunnen dat voor deze set het zelfde geldt?
Dan lig ik al 2 jaar m'n batterijen voor niks steeds uit de piepers te halen 8)
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

02-02-2015 20:59

Al eens getest wat hij doet als jij denkt dat de pieper uit staat ?
Heb je Erwin niet voor nodig.
Gebruikersavatar
Arno Bijl
Berichten: 368
Lid geworden op: 24-11-2010 19:44

03-02-2015 15:22

Erwin Krijgsman schreef:Verkopen wij al 4 jaar Yoshi... gewoon een fijn set.

Wanneer je 20 jaar blijft karpervissen, ik hoop het van harte voor je, dan zal dit set
maar ook een set wat 7x zo duur is, niet het laatste set zijn wat je koopt.
Arno ;-)


Hoi Erwin,

Ik weet dat jij ze verkoopt, en het zal best redelijk spul zijn maar heb ervaring met, de geloof dat het de bm2 was, als extra setje en dat was op het eerste gezicht best aardig maar viel me toch wat tegen naderhand. Niet waterdicht op de lange termijn, begonnen na 1 seizoen te hakkelen etc. Batterijverbruik was ook best hoog in vergelijking met de A-merk draadloze sets die mijn vismaten hebben. Kost veel meer, klopt, maar de kwaliteit is over het algemeen ook veel beter dan de kwaliteit elektronica uit China.
De setjes die jij verkoopt worden ook nog door tig andere merken verkocht en die plakken er hun merk sticker op, en klaar. Het is standaard spul uit china.
Als instapmodel prima dan ga je niet meteen het duurste kopen, maar wil iemand serieus met vissen verder en stel je wat hogere eisen aan je materiaal dan raad ik toch wat betere merken aan.

En mijn eerste setje Delkim STD met soundbox heb ik al sinds mn 14e jaar, ben nu 36, en gebruik ze nog iedere sessie, nog nooit wat mee gehad. Dus het kan wel degelijk, Still going strong :D

gr. Arno
robertino smith

03-02-2015 15:44

Yoshi kwaspen schreef:Ik ben een beginnende jonge beginnende karpervisser. Dus al die dure beetmelders moet ik lang voor sparen...


Groet.
Gebruikersavatar
Bas Bro
Berichten: 899
Lid geworden op: 18-02-2007 19:23

03-02-2015 17:15

ja.....?

Als een beginnende visser die niet veel geld heeft, advies vraagt, en overweegt een RAVEN setje te kopen, geef ik hem ook het advies om door te sparen.
Mvg Bas
robertino smith

03-02-2015 17:30

Ja...!

Ik zeg zo goedkoop mogelijk gaan, merk ""ongeacht""!!! Dit seizoen voor het eerst, seizoen daarop misschien niet meer :lol: , school/ werk/ verkering/ what ever/ etc.

Groet.
Gebruikersavatar
Arno Bijl
Berichten: 368
Lid geworden op: 24-11-2010 19:44

03-02-2015 18:35

Beste Robertino,

Ik ben het helaas niet met je eens, ik beweer het tegendeel, want als het goed spul is, vist het fijner, hoef je volgend jaar geen nieuwe spullen te kopen omdat het uit elkaar is gevallen.

Ken trouwens niemand die spullen kocht en slechts 1 seizoen viste, maar ze zullen er inderdaad wel zijn.

Of koop goede 2e hands, marktplaats staat er vol mee. Liever een 2e hands Shimano, dan een nieuwe Spro voor dezelfde prijs.

Koop het liefst eerst 1 degelijke (pen) hengel, molen en eventueel steunen etc. Ipv van zoals je tegenwoordig vaak ziet, meteen een setje van 3 zonder kunde of ervaring.

Leer je ook nog goed van vissen. Ik beweer dat je met die éne hengel ook nog meer gaat vangen doordat je ervaring opdoet. Ga vissen met duivenvoer, of maak zelf wat boilies van wat griesmeel met sojabloem en wat sojasaus, kost niks en goed voor je vertrouwen en het visplezier.


Goedkoop is duurkoop. Hoeft niet het duurste van het duurste te zijn, maar degelijk materiaal.

We verschillen hier dus van mening.

mvg Arno
Plaats reactie