prologic unit


Plaats reactie
mitchel van beek
Berichten: 10
Lid geworden op: 27-12-2014 10:06
Locatie: maasdam

30-01-2015 14:16

Heeft iemand ervaring met de prologic unit?
Wie niet waagt wie niet wint
Wie niet vist vangt niks!
Dus waar wacht je op?
Pak je spullen en ga vissen!
Arno van Beek
Berichten: 810
Lid geworden op: 30-11-2014 19:04
Locatie: Drenthe

30-01-2015 16:56

Welke unit? een type zou handig zijn.
Gebruikersavatar
jaakop visser
Berichten: 120
Lid geworden op: 30-12-2009 19:54
Locatie: Assen

31-01-2015 15:00

Hallo,

Ik vis nu een dik jaar met deze beetmelders, ze bevallen mij prima.
Er staat ook al wat geschreven over dit setje, als je de zoekfunctie had gebruikt had je onderstaand bericht wel gevonden.

jaakop visser schreef:Hallo,

Voor mij bevallen ze prima, doen wat ze moeten doen.
Ze zijn mooi klein, en de ontvanger is ook klein, en voorzien van een polsbandje.
De ontvanger en melder lopen 1 op 1, ook als je er andere wieletjes inzet.
Er zitten drie verschillende soorten wieletjes bij, hiermee kan je de gevoeligheid instellen.
Dit wordt bepaald door het aantal magneetjes wat in de wieletjes zit. De wieletjes kan je gemakkelijk vervangen door een schroefje los te draaien (schroevendraaier is bijgeleverd).
Over het bereikben iknog niet helemaal uit. Op open veld is het wel goed, maar als er bosjes tussen zitten wordt het wel snel minder. Voor mij maakt dat niet zo veel uit, zit meestal toch dicht op de hengels.

Zelf heb ik ze via een duitse site besteld, geloof dat ze toen €169,- waren.
De batterijen die er in gaan vind je niet in elke winkel, deze heb ik via ebay besteld.
het verbruik is tot nu toe goed, heb nog geen batterijen vervangen.


Iets wat nog wel interessant is dat deze maand een nieuw product voor deze beetmelders uitkomt.
Zelf ben ik wel van plan deze te kopen, moet alleen nog even uitzoeken wanneer ze in nederland te koop zijn.

Ik hoop dat je wat aan hebt,
Groeten Jaakop
Bijlagen
2015-01-31-14-43-24--527834920.jpeg
(3.75 KiB) 619 keer gedownload
Kris Hoekstra
Berichten: 172
Lid geworden op: 24-09-2009 15:31

02-02-2015 19:49

Ik ben ook een tevreden gebruiker van deze set. Eigenlijk weinig op aan te merken. Ze zijn lekker klein en licht. Geven goed geluid en lopen 1 op 1 met de ontvanger. Ook de witte led op de ontvanger die oplicht wanneer je beet hebt is een leuke extra. De tent is direct verlicht :D

Enige nadeel is dat er dure batterijen in gaan, maar daarentegen gaan deze erg lang mee (heb ik gehoord)

Kris.
Plaats reactie