Verschil daiwa chrosscast en windcast


Plaats reactie
Gebruikersavatar
alwin boxhoorn
Berichten: 258
Lid geworden op: 03-06-2012 12:12
Locatie: de waterkant

23-01-2015 02:37

Beste mensen

Ik wijl met de beurs 3 nieuwe molens gaan halen... Ik had de daiwa chrosscast br 5500 dla en de windcast dla gezien maar ik kan over de windcast maar heel weinig vinden... Heeft iemand misschien ervaring met een van deze molens?

Alvast bedankt

Mgv alwin
Jan Nijs
Berichten: 8
Lid geworden op: 29-08-2014 19:00

23-01-2015 07:25

Hierop hebben veel Karpervissers gewacht. Een nieuwe big pit molen van het Huis Daiwa in de midden klasse. De Nieuwe WINCAST BR LD is gebaseerd op hetzelfde constructieprincipe als de legendarische INFINITY BR, maar werd technisch aan de actuele standaard aangepast. Het formaat van het huis en het gewicht werden tot een minimum gereduceerd. De Overbrenging van 4.6:1 in verbinding met de grote doorsnee van de spoel maakt een inhaal van 90cm per slingerslag mogelijk. Wij zijn er van overtuigd, dat deze molen in de karperscene voor veel furore zal zorgen zen dat in een voortreffelijk prijskwaliteitverhouding. Kenmerken: 4 kogellagers Airbail Digigear aandrijving Gyro spin GNC gefreesde aluminium longcast spoel Aluminium extra spoel Infinite antiretour Twist Buster lijn roller Stainless steel schroeven Longlife beugelveer

https://www.watersportcentrale.eu/porta ... orie_id=67
Plaats reactie