Voerboot Voervijzel


Plaats reactie
Andy Blom
Berichten: 160
Lid geworden op: 05-06-2011 16:34

29-09-2014 23:31

Hey guys,

Weet er iemand of het mogenlijk is een voervijzel op een Navigator/Maverick voerboot te kopen als optie? Ik weet dat het op een powercatcher bijvoorbeeld wel mogenlijk is.

M'n voorkeur gaat op dit moment uit naar een Navigator.. Wil een degelijke voerboot aanschaffen. De Nanotec vind ik voor het geld ook een leuk bootje maar heeft zo z'n beperkingen. (1 voerklep etc.)
Gebruikersavatar
Danny Kwant
Berichten: 27
Lid geworden op: 12-02-2013 15:27

02-10-2014 17:25

Hallo Andy,

Ik heb ooit wel eens gelezen dat Globalfishing bezig was met een voer vijzel voor een Navigator.
Dit stukje heb ik nog even voor je opgezocht, het dateert uit 2010.

Hier word beschreven; Globalfishing werkt momenteel aan een extra uitbreiding in de vorm van een voervijzel. Deze kan in één van de voerbakken worden geplaatst en verspreid het voer over het water tijdens het varen. De voervijzel zal waarschijnlijk op Carp2011 worden gepresenteerd.

Bron: http://www.carpfeeling.com/Home/1378/De ... -waterkant

Misschien dat je eens contact kan zoeken met Golbalfishing om ze dit eens voor te leggen.

Groet,

Danny
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

06-10-2014 12:48

Destijds inderdaad met een voervijzel op de beurs gestaan. Hij zat toen boven 1 van de bakken. later is ( of lag in de planning) er eentje gemaakt die in het midden, boven het deksel stond. Geen idee of ze het nu wel hebben. De vijzel werkte destijds goed maar hij was wel redelijk aan het gewicht wat weer de vaareigenschappen beïnvloedde. Navigator is en blijft een leuke, sterke boot. Voor een optie als een relatief zware opgebouwde vijzel heeft hij net iets te weinig drijfvermogen om goed te blijven varen. Daarom wilden ze een nieuwe bouwen die er midden op gezet kan worden. Gewoon even bellen of mailen naar Globalfishing.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Plaats reactie