Problemen met Trakker MKII two men


Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

03-08-2014 12:13

Beste,
De sealnaden(strips die langs de binnenkant over de naden zijn gelijmd) komen op verschillende plaatsen los.
Heb dit gisteren tijdens een onweersbui ontdekt...hierlangs kwam het water naar binnen gedruppeld.
Deze tent is nog maar een maand nieuw aangekocht en is nog maar een zes tal keer opgezet.
Heeft iemand hier ook dergelijke problemen?
Mvg Peter
Better a bad day at fishing than a good day at work.
Gebruikersavatar
Bart beentjes
Berichten: 697
Lid geworden op: 13-06-2011 21:26
Locatie: Hoorn

03-08-2014 17:52

Gewoon terug gaan naar jouw hengelsportzaak en laten zien.... dat KAN en MAG niet
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

03-08-2014 17:59

Beste,
Heb vandaag al een mailtje gedaan naar mijn hengelsportzaak...hopelijk weet ik morgen iets meer!?
Mvg Peter
Better a bad day at fishing than a good day at work.
bertho keur
Berichten: 423
Lid geworden op: 31-08-2006 21:18

04-08-2014 10:41

Zijn meer mensen met hetzelfde probleem.
Maat van mij heeft dit met zijn winterskin en wacht via wout van leeuwen
Al 3 maanden op een nieuwe :-?
Better to rule in hell, then serve in heaven.
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

04-08-2014 11:04

In mijn hengelsport zaak raadde ze trakker zelfs af, en adviseerden ze om fox of nash te kopen.
Veel mensen die terug kwamen met armo tenten. Jammer want qua model en ruimte was het de ideale lange sessie tent voor mij. Dus nu twijfel ik weer wat ik moet kopen.
Zou het liefst een M3 duo halen maar is veel te duur :roll:
Jammer dat de kwaliteit van trakker zo achteruit is gegaan sinds de verplaatsing van de productie naar China. Maatje van me heeft nog een armo die in engeland gemaakt is, en die is nog steeds in goede conditie na 7 jaar intensief gebruik.
En de prijs was toen het zelfde als de China rommel van tegenwoordig!
Gebruikersavatar
Bart beentjes
Berichten: 697
Lid geworden op: 13-06-2011 21:26
Locatie: Hoorn

04-08-2014 11:15

Mocht de hengelsportzaak moeilijk doen.... niet zelf repareren maar ga naar een goeie tentenboer en vraag of die het opnieuw kunnen tapen....
In Hoorn hebben we Karsten tenten en die fixt dat voor weinig.
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

04-08-2014 11:32

Een hengelsportzaak kan daar toch niet moeilijk overdoen?
De service van trakker is goed dacht ik en je hoort gewoon een nieuwe tent te krijgen.
Zo niet zou ik daar nooit meer wat kopen. Een tent van 500 euro die na een paar maanden al lekt , kan toch niet! :o
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

04-08-2014 17:59

Beste,
Na een zesde keer ingebruikname al...de hengelsportzaak heeft mij toen ook de Nash Titan as voorgesteld...maar de trakker was compacter om te vervoeren...en een maat van mij was er zeer positief over
Mvg Peter
Better a bad day at fishing than a good day at work.
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

04-08-2014 20:23

Beste,
Heb vandaag van mijn hengelsportzaak (Hareco)te horen gekregen...dat ze dit zo vlug mogelijk gingen oplossen voor mij...ik moet de tent naar hun opsturen met daarbij een papier met de nodige uitleg van het mankement erbij en dan kunnen ze beslissen of ik een nieuwe krijg...of dat hij gemaakt word...of dat ik een ander model mag kiezen.
Dit is alvast een begin en ik dank Hareco alvast voor hun snelle reactie en super goede service!
Mvg Peter
Better a bad day at fishing than a good day at work.
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

04-08-2014 20:55

Ow heb je hem bij hareco vandaan!
Dan komt alles goed, top service altijd bij harry!!
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

04-08-2014 21:03

Beste Bojan,
Ja...dat mag zeker gezegd worden...ik ga mij morgen in het postkantoor eens bevragen wat de kosten zijn om dit pakket van 11.5kg op te sturen van uit Belgie.
Heb Harry ook laten weten dat ik repareren niet zo mijn voorkeur heeft en dat mijn vertrouwen in Trakker momenteel heel erg laag is.
Mvg Peter
Better a bad day at fishing than a good day at work.
Gebruikersavatar
Bart beentjes
Berichten: 697
Lid geworden op: 13-06-2011 21:26
Locatie: Hoorn

05-08-2014 06:04

Hoor ik Hareco???? Dat gaat helemaal goedkomen, topservice daar!
Ben ook goed geholpen toen ik een wanproduct van Fox had gekocht, de Fox warrior oval system... Zonder problemen en extra kosten (op tien euro verzendkosten na dan) kunnen omruilen voor de Supa brolly.
Michael Lintvelt
Berichten: 197
Lid geworden op: 10-11-2010 11:55

05-08-2014 08:58

Trakker tenten en slechte seal naden? Goh wat een verrassing ... Heb recentelijk een nieuwe trakker tempest bivvy gekregen (nadat mijn oude binnen vier maanden alle tape seals los had zitten en een gebroken balein had, vervanging via trakker duurde ruim twee maanden ...) en ook de nieuwe had na drie weken alweer de tape seals kapot. Daarnaast is het elastiek in de baleinen ook nog een veel te lang, waardoor ook deze niet goed blijven zitten tijdens opzetten en afbreken.

Erg jammer want het is verder wel een erg fijne tent ... Eind van het jaar zal ik de tent dan ook retourneren, want voor zo'n hoge prijs is er gewoon teveel mee mis ...
Walter vd Kamp
Berichten: 442
Lid geworden op: 14-01-2014 10:51

05-08-2014 09:23

Er zijn een slechte batches gemaakt in china voor Trakker. Inderdaad de sealnaden zijn prut! Trakker kwam hier te laat achter en heeft toen alles terug gestuurd en is hun complete voorraad gedunt. (ik praat nu over circa een half jaar terug). Direct naar je hengelsportzaak en laten omruilen!

Ik heb ook lang op mijn mk3 en wrap moeten wachten (door die fouten werden ze niet meer uitgeleverd door Trakker vandaar de lange levertijd), maar daarbij wist ik toen zeker, dat Trakker de quality control enorm had verscherpt, en ik nu een perfecte tent heb.

Vergeet niet dat hun service oersterk is (althans dat heb ik ervaren), en als je als fabrikant met productie fouten kampt dan is het gewoonweg langere levertijd. Ze waren iniedergeval erg eerlijk tegen me waarom het zo lang duurde.
Laatst gewijzigd door Walter vd Kamp op 05-08-2014 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

05-08-2014 09:34

Ik hoop dat je gelijk heb wouter.
Zit erover te denken om eind dit jaar ook een Mk3 2man aan te schaffen.
Walter vd Kamp
Berichten: 442
Lid geworden op: 14-01-2014 10:51

05-08-2014 14:29

We moeten ook niet vergeten dat de MK2 bij velen al de 10 jaar gebruik heeft gepasseerd. En zoals het eruit ziet gaat mijn mk3 dat ook gemakkelijk halen. Trakker heeft altijd top tenten gemaakt, en doet dat nog.

Een productie fout kan altijd natuurlijk, maar ben van mening dat ze dat zeer aquedaat hebben opgelost door hun complete voorraad terug naar china te sturen, om er vervolges met dubbele quality control op te zitten.
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

05-08-2014 15:12

Sleep well.....
Walter vd Kamp
Berichten: 442
Lid geworden op: 14-01-2014 10:51

05-08-2014 15:41

Martijn Nederpel schreef:Sleep well.....


Huh?
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

05-08-2014 18:10

Beste,
Ik ga met Harry eens bellen vanavond...productiefout of niet...kan mij helemaal niet schelen...mijn geld was goed...dus moet de tent ook goed zijn...als Trakker meer winst wil maken door hun tenten in China te laten maken en alleen maar aan hun winstmarge denkt dan aan de degelijkheid van hun producten...moeten zij dit maar weten...heb totaal geen vertrouwen meer in hun producten...het kost je op deze manier alleen maar meer geld...je moet de tent opsturen....dit kost geld waar je niets aan hebt...dan moet je wachten op een andere of op de gerepareerde....Hareco kan hier helemaal niets aan doen...deze gaan er alles aan doen om het in orde te maken en zijn tenslotte ook de dupe van dit alles.
Mvg Peter
Ps: heb in ieder geval veel geluk dat ik de tent in een top zaak zoals Hareco gekocht heb...stelt me toch al wat meer gerust dat alles in orde komt!
Better a bad day at fishing than a good day at work.
Michael Lintvelt
Berichten: 197
Lid geworden op: 10-11-2010 11:55

05-08-2014 19:25

Wouter Witkamp schreef:Er zijn een slechte batches gemaakt in china voor Trakker. Inderdaad de sealnaden zijn prut! Trakker kwam hier te laat achter en heeft toen alles terug gestuurd en is hun complete voorraad gedunt. (ik praat nu over circa een half jaar terug). Direct naar je hengelsportzaak en laten omruilen!

Ik heb ook lang op mijn mk3 en wrap moeten wachten (door die fouten werden ze niet meer uitgeleverd door Trakker vandaar de lange levertijd), maar daarbij wist ik toen zeker, dat Trakker de quality control enorm had verscherpt, en ik nu een perfecte tent heb.

Vergeet niet dat hun service oersterk is (althans dat heb ik ervaren), en als je als fabrikant met productie fouten kampt dan is het gewoonweg langere levertijd. Ze waren iniedergeval erg eerlijk tegen me waarom het zo lang duurde.


Nou dan weet ik daadwerkelijk niet wat voor sufkut er op de quality control lijn heeft gezeten toen mijn tempest van de band kwam rollen. Het is een tent uit nieuwe levering, maar zoals eerder gezegd ben ik er absoluut niet tevreden over. Ik betaal een dikke €600,- voor een tent en mag dan toch verwachten dat de tapeseals perfect zijn, de baleinen goed in elkaar (blijven) zitten en dat de tent goed is afgewerkt. Geen van dit alles is echter het geval, terwijl ik inmiddels mijn tweede tent heb gekregen vanuit trakker ...
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

05-08-2014 19:52

Besten allen bedankt voor de steun,
Heb zojuist heel pos. nieuws gekregen van Harry van Hareco!
Alles is al geregeld!
Hij stuurt mij morgen een doubletop extreme 2men van Nash op.
Als ik deze tent heb moet ik mijn Trakker in de doos van Nash naar hem opsturen(heb ik gelijk een doos die groot genoeg is om mijn Trakker op de post te doen)met daarbij een handgeschreven brief waarop ik de mankementen formuleer!
Op deze manier zit ik niet zonder tent!
Hij zegde mij dat dit de snelste en beste oplossing was voor mij want dat het via Trakker weleens lang kon duren.
Man...wat ben ik blij en opgelucht!
Wat een service!!!
Dit ik een echte top zaak met superleuke mensen die hun hart op de juiste plaats hebben!!!
Bedankt Hareco!!!
Mvg Peter
Better a bad day at fishing than a good day at work.
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

05-08-2014 20:39

Dat is nog een een top service!
Denk dat de doubletop je zo goed bevalt dat je de trakker niet meer terug wil.
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

05-08-2014 20:47

Beste Bojan,
Laten we het hopen...Harry vertelde mij dat hij dit één van de beste tenten vond...en ik volgde zijn raad op...hij heeft dit alles in nog geen 24uur geregeld...dit is meer dan top!
Heb al op you tube naar een aantal filmpjes gekeken voor het opzetten en aftuigen hiervoor en vind ze er goed en ruim uitzien.
Mvg Peter
Better a bad day at fishing than a good day at work.
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

06-08-2014 20:52

beste,
Mijn nieuwe Nash Double Top 2 man mk3 tent is vandaag al toegekomen bij mij thuis in Belgie...gisteren avond om 18u besteld en vandaag al aan huis geleverd!
Dat is nog eens service!
Mvg¨Peter
Better a bad day at fishing than a good day at work.
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

07-08-2014 08:17

Ik twijfel dus ook tussen de double top en de trakker.
Maar heb nog even om na te denken, op de beurs in zwolle maar even alles goed bekijken :roll: