Jrc sti 10000 sti 3 rib brolly


Plaats reactie
rachid ham
Berichten: 10
Lid geworden op: 08-11-2006 21:39
Locatie: gelderland

09-07-2014 12:03

Beste
Ik heb een vraag mischien dat iemand het hier weet.
Ik heb een jrc sti 3rib brolly en zoek daar een overwrap voor.
Nou is de 3 rib niet meer verkrijgbaar wel de nieuwere 2rib.
In het filmpje op youtube wordt gezegd dat jrc er een rib heeft uit gehaald om hem lichter te maken,en dat de maten exact het zelfde zijn gebleven.
Nou heb ik mail contact gehad met jrc maar die zeggen dat dat niet past omdat dit een andere brolly is met andere maten (huh in het filmpje zeggen ze toch wat anders).
De winkels bij mij in de buurt kunnen me niet helpen en zeggen als ze de 2 rib overwrap bestellen voor me dat ik hem niet kan terug brengen als hij niet past omdat hij speciaal besteld is.(is iets wat ze normaliter niet op voorraad hebben)

Is er iemand op het forum die ook dit probleem heeft en weet of de 2rib brolly overwrap past op de 3rib?
Of toevallig de overwrap te koop heeft?
Ik hoor graag jullie meningen.
Mvg
quint lamar
Berichten: 153
Lid geworden op: 05-03-2013 15:13

09-07-2014 12:23

Gaat niet passen denk ik. Misschien bedoelen ze in het filmpje de maten op de grond(grondzeil formaat) en in de mail de maten van het doek? Ik had hetzelfde probleem en heb er toen een kunnen kopen via dit forum.
Gr.
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

09-07-2014 12:59

Het lijkt mij dat als zij zelf zeggen dat het niet past, het ook echt niet past.
rachid ham
Berichten: 10
Lid geworden op: 08-11-2006 21:39
Locatie: gelderland

11-07-2014 08:37

Ja maar jrc wil gewoon dat je de nieuwe koopt met overwrap heb ik het idee.
Waarom wordt er in jet filmpje van de 2rib dan gezegd dat ze de zelfde maten en dimensies hebben aangehouden, en dat de maten exact het zelfde zijn als de oude dat snap ik dan niet.
Ik moet ook eerlijk zeggen ik kreeg binnen 3minuten antwoord terug van jrc dat is wel heel vlot met uitzoeken erbij.
Plaats reactie